veel te veel salsa tegenover Pannquote:
Nuvole! U hier?!quote:
Ik heb het hele jaar m'n pekske aan.quote:Jij hebt je pekske zeker al aan, he!![]()
Het is best bewolkt.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nuvole! U hier?!
Het is nog daglicht!.
[..]
Zit je in je adamskostuumpekske dan?quote:Ik heb het hele jaar m'n pekske aan..
Maar! Nu! Even! Niet!
*rolgordijn omhoog doe*quote:
Misschien.quote:Zit je in je adamskostuumpekske dan?![]()
Maar jij zit dan ook in het zonnige zuiden.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*rolgordijn omhoog doe*
Hier schijnt de zon.
[..]
quote:Misschien..
Ik zie het ja.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Nuvole het volgende:
Maar jij zit dan ook in het zonnige zuiden.
quote:![]()
Enne?! Wilde nacht gehad zeker..
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
*rolgordijn weer snel omlaag doe*.
Verklede mensen zijn Kei Eng, Nuvole. Kei Eng.*quote:Op zondag 18 februari 2007 13:27 schreef Nuvole het volgende:
Ik doe waarschijnlijk net zo min als jij aan pekskes.
Verklede mensen vind ik Eng Vrij naar G_E.
*op de rem trap* Je bedoelt J-A? Die is al 2 jaar niet meer in the picturequote:*snel weer terugschakel*
Ben jij nog met Jean-Marie samen eigenlijk?
J-A! Die was het! Zat ik toch aardig in de richting.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*op de rem trap* Je bedoelt J-A? Die is al 2 jaar niet meer in the picture.
J-A een begrip? I highly doubt it.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:38 schreef Nuvole het volgende:
J-A! Die was het! Zat ik toch aardig in de richting.. (was ooit [vroegah] wel een begrip in deze reeks)
Heb ik een nieuwe liefde dan?!quote:Dus maar en...
Wie is de nieuwe liefde?
Jaja, over J-A werd druk gespeculeerd hier. Iedere [homo] wist er wel het nodige over te verzinnen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
J-A een begrip? I highly doubt it..
[..]
Hou je niet van de domme!quote:Heb ik een nieuwe liefde dan?!.
Wie is het?! Wie is het?! Wie is het?!.
Oh dat.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:44 schreef Nuvole het volgende:
Jaja, over J-A werd druk gespeculeerd hier. Iedere [homo] wist er wel het nodige over te verzinnen.
Dat waren nog eens tijden, lieve lurkertjes.
Ik begin wel warme gevoelens te ontwikkelen voor een twix-doos. Maar het is nog erg pril want hij staat in de bergplaats.quote:Hou je niet van de domme!Spill it, Anastasia!
Is dit jouw site http://www.beaverhausen.nl ?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh dat..
Vroegah, toen de [homo]tjes nog jong en onschuldig waren. *zucht*
quote:[..]
Ik begin wel warme gevoelens te ontwikkelen voor een twix-doos. Maar het is nog erg pril want hij staat in de bergplaats..
Heel even begon ik zelfs te twijfelen!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:54 schreef Nuvole het volgende:
Is dit jouw site http://www.beaverhausen.nl ?
Ik hoop het. Ik heb de bus Pringles al gevonden.quote:![]()
Is daar al een foto van? Is daar al een foto van? *ongeduldig trappel*
Ik wil weer zoeken!.
Er staan wel leuke mannekes opquote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heel even begon ik zelfs te twijfelen!.
Maar toch zag ik het woord "auto" staan..
Ze doet me denken aan Haaibaaike.quote:[..]
Ik hoop het. Ik heb de bus Pringles al gevonden..
*wiebel*
Thank you, milady.quote:
The Beav en auto's is not a good match.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef Nuvole het volgende:
Er staan wel leuke mannekes op(fotoalbum).
Maar jij doet niet aan auto's ?
quote:Ze doet me denken aan Haaibaaike.
Ik wil het niet eens weten.quote:Bestaat die nog?
Weer een illusie armer.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Haaibaaike bestaat zeker nog.
I'm afraid I'm all out at the moment. Would you like some Marmite instead?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Could you pass the marmalade?
Dan ga ik eens even zoeken.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Haaibaaike bestaat zeker nog.
Ze lijkt op Paul de Leeuw!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
The Beav en auto's is not a good match..
[..]
.
Je bedoelt het is niet dezelfde persoon?.
[..]
Ik wil het niet eens weten..
Da's een end vliegen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
vanavond naar een indiaas restaurant
quote:
oudegracht utrecht.. valt opzich wel meequote:
Oh, een kleine 10 minuten fietsen. Beter!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
oudegracht utrecht.. valt opzich wel mee
Doet me denken aan die sketch van Rowan Atkinson Live waarin een groep rugby'ers naar zijn Indiase restaurant komt.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
vanavond naar een indiaas restaurant
Digibotsing?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
Het IS Paul de Leeuw!
*gillend rondren*
*tegen G_E opbots*
*weer opsta*
Hmz.. wacht.. dat kan niet. Toch?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |