gouden bruiloft van zn opa en oma...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh.. speciaal iets waar ie voor terugkomt? Zal ie wel lekker bruin zijn
Zal wel weer een paar dagen duren ben ik bang.. al blijf ik gewoon tot ik ga slapen online op gay.nlquote:
Mja, dan krijg ik op een gegeven moment wel een beetje het Puzzeltijd-gevoel...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is inderdaad het probleem. elke film die je hebt, heb je al een x-aantal keer gezien...
en om ze dan WEER te gaan kijken
dat is leukquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zal wel weer een paar dagen duren ben ik bang.. al blijf ik gewoon tot ik ga slapen online op gay.nl
Heb wel zin om te bashen.. gisteren ook al iemand gebashed via de mail die me alleen aansprak op msn als ie geil was...
en nu nog gaan downloaden schiet ook niet opquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, dan krijg ik op een gegeven moment wel een beetje het Puzzeltijd-gevoel...
Jaaa nou kijk dus dat kwam d...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zal wel weer een paar dagen duren ben ik bang.. al blijf ik gewoon tot ik ga slapen online op gay.nl
Heb wel zin om te bashen.. gisteren ook al iemand gebashed via de mail die me alleen aansprak op msn als ie geil was...
Wel schattig.. hij stuurde terug dat ie erg teleurgesteld in me was..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is leuk
en het geeft meteen een ego-boost!
Oh.. film is hier met een klein uurtje binnenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
en nu nog gaan downloaden schiet ook niet op
Ow!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, jij valt niet onder dik en hersenloos..
teleurgesteld is wel een gaaf woord...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wel schattig.. hij stuurde terug dat ie erg teleurgesteld in me was... Man kom op! We hebben hooguit 3 serieuze zinnen gewisseld!
Dat is ook nog weer zoiets... ik heb de oude comp van mijn zusje, en daar zit wel Win XP op, maar als ik zeg dat zij altijd koffie zette als ze hem aanzette en dan als ze klaar was, dat dat ding dan eindelijk op het eehhh... 'beginscherm' was, dan zegt dat denk ik al een heleboel...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
en nu nog gaan downloaden schiet ook niet op
Enquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
teleurgesteld is wel een gaaf woord...
dat is 1 van de meest dramatische woorden die er zijn...
Echt, alsof ik er ook maar een seconde van wakker ligquote:ik reken zoiets onder nichtenstreken, welkom bij de club
aaaah waxxje toch!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is ook nog weer zoiets... ik heb de oude comp van mijn zusje, en daar zit wel Win XP op, maar als ik zeg dat zij altijd koffie zette als ze hem aanzette en dan als ze klaar was, dat dat ding dan eindelijk op het eehhh... 'beginscherm' was, dan zegt dat denk ik al een heleboel...
Laters!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
aaaah waxxje toch!
euhm Meneer Vlarp en Waxx,
hebt u beiden nog een fijne avond...
i'm signing out....
laterz!
Neeeneeeneeequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb ik jou geblokkeerd en verwijderd???![]()
![]()
Hee maar dat komt hartstikke goed man!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
aaaah waxxje toch!
euhm Meneer Vlarp en Waxx,
hebt u beiden nog een fijne avond...
i'm signing out....
laterz!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |