Zo oud ziet er opzich niet uit..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vorig jaar was ie nog 24.
Denk dat ie irl 25+ is.
Too bad.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:40 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. SMS wordt niet afgeleverd. Misschien is ie al binnen en heeft ie geen bereik
Ooohhhh hij woont er nu dus echt??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, ik ben helemaal naar de klote man! Ik heb gisteren gecarnavald en dus veel gezopen, en vandaag Yost verhuisd..
We hebben afval en puin afgevoerd.. de rest heeft de verhuiswagen uitgeladen..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhh hij woont er nu dus echt??Met wat voor gevoel liet je hem daar achter, zo voor het eerst... helemaal alleen?
En heb je weer gesloopt en alles en was het zwaar??
Ach wat leuk!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben afval en puin afgevoerd.. de rest heeft de verhuiswagen uitgeladen..
Hij woont er, maar vraag niet hoe..
Nee nee nee.. en hij heeft al weer internet, dus het komt allemaal goed..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach wat leuk!!Maar... je hebt hem toch niet in wanhoop en radeloosheid achtergelaten met de tweede en laatste bus van vandaag, die pal voor zijn huis vertrok?
![]()
Oke, maar je fungeert zeg maar wel als een soort "achterwacht", voor het geval dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee nee nee.. en hij heeft al weer internet, dus het komt allemaal goed..
Ik zit Las Vegas te kijken nu.. bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef Cybart het volgende:
waarom is er naast Paul De Leeuw en Tonproaten (omroep brabant) niets op tv op zaterdagavond/nacht
hij wil je.... vanacht nog....nemen.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:16 schreef Vlarp het volgende:
JEZUS!!!
Echt, al 5 berichten van iemand op gay.nl en ik reageer telkens niet, en gewoon door blijven gaan heh!! Wat mankeert die mensen?![]()
Beter zoekt ie iemand anders..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij wil je.... vanacht nog....nemen.....
ik doe dit jaar niet aan carnaval...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit Las Vegas te kijken nu.. bij gebrek aan beter
Zeg, maar moet jij niet gaan carnavallen?
om met gerard ekdom te spreken: Chapeau, Chapeauquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beter zoekt ie iemand anders..
Ik val niet op dik en hersenloos
Kut.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beter zoekt ie iemand anders..
Ik val niet op dik en hersenloos
O ja.. waar is ie nou ook alweer heen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik doe dit jaar niet aan carnaval...
niet zo veel zin in (alhoewel ik net langs een lichtjesoptocht kwam, en het er toch weer leuk uitzag)...
maar goed, ga over een paar weken mn vriend opzoeken, en dat kost ook geld...
mischien morgen ff de optocht kijken, maar daar blijft het dan ook bij...
echt belabberd het tv aanbod...
straks maar weer een dvdtje ofzo
curacao...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. waar is ie nou ook alweer heen?
Echt, als ie nog 1 berichtje stuurt ga ik hem vragen waarom ik steeds berichtjes van hem krijg..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
om met gerard ekdom te spreken: Chapeau, Chapeau
dat is inderdaad het probleem. elke film die je hebt, heb je al een x-aantal keer gezien...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef Waxxer het volgende:
ik heb geen films op dvd die ik niet al honderd keer gezien heb...
Uhh.. speciaal iets waar ie voor terugkomt? Zal ie wel lekker bruin zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
curacao...
en over minder dan 2 weken komt ie "even" voor 4 dagen naar Nederland
ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Echt, als ie nog 1 berichtje stuurt ga ik hem vragen waarom ik steeds berichtjes van hem krijg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |