jaaaaaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan wel een kaart voor je trekken maar of 't lukt
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:11 schreef liefie_ het volgende:
ik heb ook tarot kaarten maar ik vind ze eng
Nee hoor, niks engs aan. Het is een mooie hobby. En ze helpen je gedachten op een rijtje te zettenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:28 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Met de kaarten op zich is toch niets mis??
dacht jij dat iedere optocht hetzelfde was dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:01 schreef FamFarmerFan het volgende:Bestaan er nog gradaties in optochten??
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dacht jij dat iedere optocht hetzelfde was dan?
dat verschild per plaats, actueele zaken worden vaak op de hak genomen, en ook dat verschilt per plaatsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:01 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Mwoah eigenlijk wel als het thema van allemaal Carnaval is....
absoluutquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:01 schreef FamFarmerFan het volgende:Bestaan er nog gradaties in optochten??
Nu twijfel ik tegen wie ik het meeste sterkte moet zeggen, tegen SJ of toch tegen de stad Eindhoven zelfquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:50 schreef Sunjammer het volgende:
Nou, eens kijken over Eindhoven overleef vanavond.
nou dan wens ik je heel veel succes met het ontwijken van die hossende meute daarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:59 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ben ook ab-so-luut geen carnavalsdier. Ik ben dan ook bij een vriend van me.
Een echte gladiator? Gisteren liep er eenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Lalaaaaaaaaaaaa lalalalaaaaaaaaaaal lalalaaaaaa
Ik heb ene heeele leuke romeinse Gladiator leren kennenMara nu ff hutspot maken met 3-en en dan de vleugels spuiten en op stap weer
Homo, danser,zwarte harem felblauwe ogen, leuk lijf?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een echte gladiator? Gisteren liep er eenRomeinse soldaat
rond in de Efteling, is niet misschien gewoon dezelfde?
Donker haar in een soort van kuifje gekamd naar voren, leuk lijf, mooie benenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo, danser,zwarte harem felblauwe ogen, leuk lijf?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Donker haar in een soort van kuifje gekamd naar voren, leuk lijf, mooie benen, heb z'n ogen niet kunnen zien
Slangen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij komt uit de richting van Tilburg, dus....
Dat pak was goud en blauw, met slangen
In Moerdijk stelde het helemaal niks voor.. 4 of 5 auto's en een lading kleine kinderenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat een K optocht in Eindhoven eigenlijk
Net zo lang als in een dorp als Maarheeze (of Dongen), maar heel veel gaten, heel veel gehuurde of gekochte wagens en weinig humor.
in die dansschool tegenover tivoliquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:14 schreef DennisMoore het volgende:
Waar is 't?
FOTO!!!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:51 schreef Ang3l het volgende:
Whehehe, we hebben nnu zwart witte vleugels met bloedrode schijn
Vette zwarte emo eyeliner. Spikes, bloed, the works.
Fallen Angels
Hai!!quote:
Een vriend van me staat er nu als het goed is.. ik kan 'm wel even smsen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe lang zou de rij zijn bij Pann/Tivoli?.
Wax, ik ben helemaal naar de klote man! Ik heb gisteren gecarnavald en dus veel gezopen, en vandaag Yost verhuisd..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!!![]()
Ik denk die is wild stappen en aangeschoten en gaat zich helemaal geven in het wilde stappersleven...
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:30 schreef Vlarp het volgende:
Een vriend van me staat er nu als het goed is.. ik kan 'm wel even smsen?
Hoe oud eerst dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/y0ungb0ii
En nu is ie ineens weer 22....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |