waarom denk je dat dat gespeeld was dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:25 schreef Waxxer het volgende:
Pardon, ik had niet door dat ik de lapo had, maar zo storm loopt het allemaal toch niet...
Vervolg op: [HOMO]#1862 - Say It Right.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?![]()
Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!
Ik heb het ook alleen maar van wat ik lees hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom denk je dat dat gespeeld was dan?
Jawel, het is allemaal nog wel vol te houden. Hoewel het nu wel erg puberaal wordt. Das wat minder maar ik hoop dat het een periode is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ok thnx man![]()
Hoi Snakey!![]()
Dat is lang geleden!
Nog vol te houden allemaal??
Mjah, één Valentijn is wel genoeg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:09 schreef wonderer het volgende:
Ik zou voornamelijk kijken of die kaart wel op het juiste adres was beland...
Ach ja. Ik weet dat Brad van me houdt, daar heb ik geen Valentijn voor nodig.
Of het echt is, weet ik niet, maar vermakelijk is het wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:40 schreef wonderer het volgende:
Ik weet echt niet of het al dan niet echt is... Het is natuurlijk wel toeval dat precies dat gesprek op de radio komt, maar als je de percentages over vreemdgaan ziet, is dat nou ook weer niet zo verbazingwekkend...
Omdat het extreem EXTREEM nep klinkt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom denk je dat dat gespeeld was dan?
En nu moet jij in deze crisis interveniëren?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
De les crisisinterventie van morgenochtend kan helaas niet doorgaan. Dit omdat ik een flinke griep heb en ik niet zeker weet of ik morgen op school zal zijn.
JAHOE!
Nee ik had inderdaad niets ontvangenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb geen kaart gestuurd naar mijn grote liefde? Is dat wat?
Ik denk dat je ernstig van de rel zou zijn als je er wel één van mij zou ontvangen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik had inderdaad niets ontvangen
Er zou een ozon-ramp in Eindhoven bijkomen vanwege het gat in de lucht wat dan werd gesprongenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik denk dat je ernstig van de rel zou zijn als je er wel één van mij zou ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |