waarom denk je dat dat gespeeld was dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:25 schreef Waxxer het volgende:
Pardon, ik had niet door dat ik de lapo had, maar zo storm loopt het allemaal toch niet...
Vervolg op: [HOMO]#1862 - Say It Right.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?![]()
Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!
Ik heb het ook alleen maar van wat ik lees hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom denk je dat dat gespeeld was dan?
Jawel, het is allemaal nog wel vol te houden. Hoewel het nu wel erg puberaal wordt. Das wat minder maar ik hoop dat het een periode is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ok thnx man![]()
Hoi Snakey!![]()
Dat is lang geleden!
Nog vol te houden allemaal??
Mjah, één Valentijn is wel genoeg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:09 schreef wonderer het volgende:
Ik zou voornamelijk kijken of die kaart wel op het juiste adres was beland...
Ach ja. Ik weet dat Brad van me houdt, daar heb ik geen Valentijn voor nodig.
Of het echt is, weet ik niet, maar vermakelijk is het wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:40 schreef wonderer het volgende:
Ik weet echt niet of het al dan niet echt is... Het is natuurlijk wel toeval dat precies dat gesprek op de radio komt, maar als je de percentages over vreemdgaan ziet, is dat nou ook weer niet zo verbazingwekkend...
Omdat het extreem EXTREEM nep klinkt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom denk je dat dat gespeeld was dan?
En nu moet jij in deze crisis interveniëren?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
De les crisisinterventie van morgenochtend kan helaas niet doorgaan. Dit omdat ik een flinke griep heb en ik niet zeker weet of ik morgen op school zal zijn.
JAHOE!
Nee ik had inderdaad niets ontvangenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb geen kaart gestuurd naar mijn grote liefde? Is dat wat?
Ik denk dat je ernstig van de rel zou zijn als je er wel één van mij zou ontvangen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik had inderdaad niets ontvangen
Er zou een ozon-ramp in Eindhoven bijkomen vanwege het gat in de lucht wat dan werd gesprongenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik denk dat je ernstig van de rel zou zijn als je er wel één van mij zou ontvangen.
Maar nu serieus, Het lijkt me extreem eng dat soort dingen in je brievenbus te onvangen van mensen waar je helemaal niks mee hebt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zou een ozon-ramp in Eindhoven bijkomen vanwege het gat in de lucht wat dan werd gesprongen
Neem valium.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben hyper! zo.. alles is weer drama en druk enzo
Nee anoniem dan, dat je je dagenlang afvraagt wie het in godsnaam zou kunnen zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar nu serieus, Het lijkt me extreem eng dat soort dingen in je brievenbus te onvangen van mensen waar je helemaal niks mee hebt.
zekerquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het was dan ook de actieaanbieding hé?
"Liefs, D."quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:59 schreef Ang3l het volgende:
Nee anoniem dan, dat je je dagenlang afvraagt wie het in godsnaam zou kunnen zijn
Was dat die show die ze deden met die act aan de touwenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zeker
was vanavond naar de ashton brothers geweest, gratis kaartjenooit van gehoord.. waren nog wel redelijk amusant
![]()
ja kloptquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was dat die show die ze deden met die act aan de touwen
en die ober over de ijzeren stellage ?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:21 schreef wonderer het volgende:
25 cm sneeuw om door te ploegen (want natuurlijk schuiven ze geen sneeuw op de "stoepen" hier).
Ik kreeg geen lucht (en ik had veel te veel gegeten... chocolate chip cookie dough cheesecake...quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:23 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Dat doen ze expres omdat lopen door de sneeuw zo ontzettend leuk is.
Dan zou ik rollen door de sneeuw... trouwens dat zou ik in deze toestand ook doen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kreeg geen lucht (en ik had veel te veel gegeten... chocolate chip cookie dough cheesecake...)
Leuk man!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:24 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb een kaartje gehad en eentje gestuurd,.
Morgenquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Dan zou ik rollen door de sneeuw... trouwens dat zou ik in deze toestand ook doen...
Ik heb net voor vijftig dollar zitten schransen, dat wil ik netjes volgens de normale regelingen mijn lichaam laten verlaten, niet via de nooduitgangquote:
Ik had een glas water, dat zetten ze niet op de rekeningquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:43 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik heb voor hetzelde bedrag zitten eten EN drinken...
Maar ik denk dat het zwaartepunt van de kosten niet in de etenswaar is gaan zitten...
quote:
Had je een Valentijnsdate?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:24 schreef Vlarp het volgende:
Crap.. hele leuke avond gehad, maar eenmaal thuis gaan m'n gedachten toch weer dwalen. Gek, dat iemand die je vrijwel alleen van chat kent zo'n indruk kan achter laten..
nou gewoon Fokken net als ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:58 schreef Sunjammer het volgende:
Jezus... wat doe ik zo vroeg op m'n werk...
Nee, dat ging erom dat Operations klanten wilde 'opvoeden' omdat Operations zelf te knullig was om met bepaalde problematiek om te gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:24 schreef Stroekie het volgende:
dat naar aanleiding van die email eerder deze week ?![]()
Terwijl ik stiekem al weet dat Operations al aan ICT gevraagd heeft om iets anders te realiseren, zonder ons ook maar in te lichten. Daar zullen we dus effe een stokje voor steken.quote:Collega's,
Aangezien we geen commentaar, terugkoppeling, of enige reactie hebben gehad op onderstaand voorstel van 5 februari, gaan we er vanuit dat iedereen akkoord is met ...
We zullen ICT vragen onderstaande situatie te realiseren.
Ja waarom houden zulke mensen ook altijd zo vast aan de top down benaderingquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:28 schreef Sunjammer het volgende:
Heerlijk, 2 uur managementoverleg monoloog.
Ik gok een reclame SMSje van Orange dat je tegen lagere kosten een valentijns-SMS kunt versturen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:13 schreef Andyvie het volgende:
Fijn Orange! Of fijn KPN! Krijg ik nu een MMSje, gestuurd op Valentijnsdag, kan het bericht niet geopend worden omdat het bericht verlopen is op de serverNou weet ik nog niet wat er in het bericht stond
en waarom is dan de vraagquote:
Geen idee. Gewoon algeheel kutgevoel. De file naar huis was iig weinig behulpzaam.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
en waarom is dan de vraag
Schrijf het van je af.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon algeheel kutgevoel. De file naar huis was iig weinig behulpzaam.
Geen tijd voor. Ik ga lekker sporten, dat helpt als het goed is ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef wonderer het volgende:
Schrijf het van je af.
Yeah, volgens mij wel. Geniet ervan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Ik ga lekker sporten, dat helpt als het goed is ook.
Zenks. Eerst nog pasfoto's laten maken...quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:56 schreef wonderer het volgende:
Yeah, volgens mij wel. Geniet ervan.
Begin klinkt goed anders....quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:06 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. doordeweeks in de kroeg hangen, veel drinken, knuffelen en dan laat naar bed, kort slapen en weer moeten werken is geen goede combi..
Vanavond maar vroeg naar bed, morgen weer soort van carnavallen...
Uhm.. ik heb er ook geen spijt van. Wel spijt van dat ik vanmorgen naar de wekker luisterdequote:
Tja, het ging ook om de combi dan he? En daar kan ik dan wel weer inkomen. Die wekker in combinatie met 1 van die 4 dingen kan wel, maar allemaal tegelijk.... Kan het me voorstellenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. ik heb er ook geen spijt van. Wel spijt van dat ik vanmorgen naar de wekker luisterde
Nou. Geweldig.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QJ8zlTQN_BQ&eurl=
Toppertjes.
Kan die TV jou wel hebben?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kom op TV bij Life and Cooking![]()
Hij's niet groen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:10 schreef Ang3l het volgende:
Mine mine mine! (vanaf donderdag)
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ROFLquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QJ8zlTQN_BQ&eurl=
Toppertjes.
Hoe is het effect?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is voor het eerst dat ik jou die smiley zie gebruiken
Nee hij's net zo geel als de muur in mijn studeerkamer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij's niet groen!
Maar wel lief en schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |