Nou dat het dus o.a. te maken met de jongen die vanavond zou komen maar afgezegd heeft. En ik was ff bang dat ie om zaterdag had afgezegd, maar goed, in de SMS daarna vrieg ie of ik vrijdag kon.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:32 schreef wonderer het volgende:
The soap continues..
Hopelijk voel je je in ieder geval wel wat beter dan een paar dagen terug...
* Ang3l is playing: Fall Out Boy - Don't you know who I think I am?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: G:CD-RIPS(0) KLASSIEKBach - Matthew Passion (Gardiner) 0125 Choral- Was Mein Gott Will Das G'scheh Allzeit.mp3
klinkt allemaal wel heftig... en vooral zo vlak na dat gedoe met D...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat het dus o.a. te maken met de jongen die vanavond zou komen maar afgezegd heeft. En ik was ff bang dat ie om zaterdag had afgezegd, maar goed, in de SMS daarna vrieg ie of ik vrijdag kon.
En die van woensdag is overigens GEEN D, GEEN love interest van mijn kant uit, ik ben er NIET mee naar bed geweest en heb er NIET mee gezoend (voordat de verhalen aangedikt worden).
Jah. Beetje verwarrend. En omdat het zo verwarrend was baalde ik echt enorm om het SMS-je dat ie vanavond niet kon. Die afspraak stond al voor het gebeuren zaterdagavond. Dus ik dacht echt: Fuck! Da's de reden. Hij schaamt zich diep, had het zo niet bedoelt....quote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
klinkt allemaal wel heftig... en vooral zo vlak na dat gedoe met D...*knuffel geef*
Ooh, nieuwe album is gaaf! Heb zin in het concertquote:Op maandag 12 februari 2007 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
* Ang3l is playing: Fall Out Boy - Don't you know who I think I am?
Ja die heb ik opstaan. heb die anderen niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ooh, nieuwe album is gaaf! Heb zin in het concert
Bang The Doldrumsquote:Op maandag 12 februari 2007 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die heb ik opstaan. heb die anderen niet.
Ik ga er misschien ook heen, 013, tilburg, maart
Hum Hallelujah en I'm Like A Lawyer With The Way I'm Always Trying To Get You Off (Me & You) zijn ook hoogtepuntjes.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef Ang3l het volgende:
Bang the...? Ooow dieMet dat whooohoohooo
Ik vind Thnks fr th mmrs leuk en Don't you know who I think I am? LY
Last years wishes are this years apologiesquote:Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hum Hallelujah en I'm Like A Lawyer With The Way I'm Always Trying To Get You Off (Me & You) zijn ook hoogtepuntjes.
Ik ben nu verslaafd aan de überpop van Ashley Tisdale.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Last years wishes are this years apologies
Oh, jij wil Bruels en Itjer komen helpen ?quote:Op maandag 12 februari 2007 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
Prutsfok.
Preutse slet....quote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat het dus o.a. te maken met de jongen die vanavond zou komen maar afgezegd heeft. En ik was ff bang dat ie om zaterdag had afgezegd, maar goed, in de SMS daarna vrieg ie of ik vrijdag kon.
En die van woensdag is overigens GEEN D, GEEN love interest van mijn kant uit, ik ben er NIET mee naar bed geweest en heb er NIET mee gezoend (voordat de verhalen aangedikt worden).
geen carnaval vrijdag dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Beetje verwarrend. En omdat het zo verwarrend was baalde ik echt enorm om het SMS-je dat ie vanavond niet kon. Die afspraak stond al voor het gebeuren zaterdagavond. Dus ik dacht echt: Fuck! Da's de reden. Hij schaamt zich diep, had het zo niet bedoelt....
Maar goed, daarna wilde ie dus een andere dag en komt ie vrijdagavond na mijn training hierheen.
Hoerenbal? Misschien daarna.quote:
Heerlijk die waren uit mijn hoofd verdwenenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:01 schreef HuubTuub het volgende:
dan moet je hierna op zoek naar de hits van Baccara, ook zo heerlijk fout.
zo heb ik in een moment van algehele zwakte de verzamelaar van Modern talking gekochtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:46 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb een 'best of' van Baccara en ik word er altijd wel weer vrolijk van.
Wordt n mini-meet dan, ben dr ook bij in 013quote:Op maandag 12 februari 2007 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bang The Doldrums
de bonustrack is ook gaaf: hard to say "I Do" when I don't.
Misschien zie ik je dan daarWij gaan met de hele posse
Dat jij nog zelfstandig mag wonen na deze onthullingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo heb ik in een moment van algehele zwakte de verzamelaar van Modern talking gekocht
en als ik Milli Vanilli nog eens ooit tegenkom vrees ik hetzelfde![]()
Maar ik mag dan ook niet meer zonder begeleiding naar de vrije platen winkel of media markt toequote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat jij nog zelfstandig mag wonen na deze onthulling.
hoe mag die map dan wel heten?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:07 schreef Sitethief het volgende:
Ach ze staan in dezelfde map als Metallica, Cat Stevens en Opgezwolle.
Die map heet Muziekquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe mag die map dan wel heten?
want je noemt nu 4 artiesten die in mijn ogen helemaal NIETS met elkaar te maken hebben
erg leuk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Mika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |