zo, da's een aardige kluif...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil Antwerpen! (incl Hamont, Hamont-Achel, de Achelse Kluis, Neerpelt, Overpelt, Aerendonck en zo)
Die heb ik niet voor je,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil Antwerpen! (incl Hamont, Hamont-Achel, de Achelse Kluis, Neerpelt, Overpelt, Aerendonck en zo)
Da's toch allemaal dezelfde provincie?quote:
Brits en Zuid Afrikaans? Die heb ik wel ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die heb ik niet voor je,
maar mag ik dan wel de lief zacht pratende meneer die Africaans spreek
Brits mag je houdenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brits en Zuid Afrikaans? Die heb ik wel ja.
Maar wat krijg ik er voor terug?
Ja sorry, da Britse zit aan dat Zuid Afrikaanse vast (vader is Brits, moeder is Zuid Afrikaans)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Brits mag je houden
en dan Zuid africaans ruilen voor plat Nimweeg
nouja dat kaartje zou als het ware 1 der straten van Amsterdam kunnen vertegenwoordigen in Monopolyquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch allemaal dezelfde provincie?
Die mag je houden. Mij te nuchter.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
Doe mij maar een leuke Fries dan.
Dat mag zijn, maar buiten de droge humor vind ik ze dan ook in het dagelijks leven gortdroog. Geef mij maar sappig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
Noord/Oosterlingen hebben de betere humor.
Droog als een goed koekje.
Nee, ik wil dan graag italianen en uhm.. dan mag jij zeeland hebbenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
wil je texel hebben, dan wil ik graag eeeuhm... britten of ...denk denk denk... grieken!
Jaaaa ik wil de grieken !
Juist, gaat heen en vermenigvuldigt u.quote:
Zogenaamd sappig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag zijn, maar buiten de droge humor vind ik ze dan ook in het dagelijks leven gortdroog. Geef mij maar sappig.
Dat deed ik wel toen ik 18 was ja..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Juist, gaat heen en vermenigvuldigt u.
Nee, als je je verveelt, ga je gekkebekketrekke voor de webcam ofzo..
De meesten niet..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
Dus een volwassene trekt geen gekke bekken meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |