Nou dat het dus o.a. te maken met de jongen die vanavond zou komen maar afgezegd heeft. En ik was ff bang dat ie om zaterdag had afgezegd, maar goed, in de SMS daarna vrieg ie of ik vrijdag kon.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:32 schreef wonderer het volgende:
The soap continues..
Hopelijk voel je je in ieder geval wel wat beter dan een paar dagen terug...
* Ang3l is playing: Fall Out Boy - Don't you know who I think I am?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: G:CD-RIPS(0) KLASSIEKBach - Matthew Passion (Gardiner) 0125 Choral- Was Mein Gott Will Das G'scheh Allzeit.mp3
klinkt allemaal wel heftig... en vooral zo vlak na dat gedoe met D...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat het dus o.a. te maken met de jongen die vanavond zou komen maar afgezegd heeft. En ik was ff bang dat ie om zaterdag had afgezegd, maar goed, in de SMS daarna vrieg ie of ik vrijdag kon.
En die van woensdag is overigens GEEN D, GEEN love interest van mijn kant uit, ik ben er NIET mee naar bed geweest en heb er NIET mee gezoend (voordat de verhalen aangedikt worden).
Jah. Beetje verwarrend. En omdat het zo verwarrend was baalde ik echt enorm om het SMS-je dat ie vanavond niet kon. Die afspraak stond al voor het gebeuren zaterdagavond. Dus ik dacht echt: Fuck! Da's de reden. Hij schaamt zich diep, had het zo niet bedoelt....quote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
klinkt allemaal wel heftig... en vooral zo vlak na dat gedoe met D...*knuffel geef*
Ooh, nieuwe album is gaaf! Heb zin in het concertquote:Op maandag 12 februari 2007 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
* Ang3l is playing: Fall Out Boy - Don't you know who I think I am?
Ja die heb ik opstaan. heb die anderen niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ooh, nieuwe album is gaaf! Heb zin in het concert
Bang The Doldrumsquote:Op maandag 12 februari 2007 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die heb ik opstaan. heb die anderen niet.
Ik ga er misschien ook heen, 013, tilburg, maart
Hum Hallelujah en I'm Like A Lawyer With The Way I'm Always Trying To Get You Off (Me & You) zijn ook hoogtepuntjes.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef Ang3l het volgende:
Bang the...? Ooow dieMet dat whooohoohooo
Ik vind Thnks fr th mmrs leuk en Don't you know who I think I am? LY
Last years wishes are this years apologiesquote:Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hum Hallelujah en I'm Like A Lawyer With The Way I'm Always Trying To Get You Off (Me & You) zijn ook hoogtepuntjes.
Ik ben nu verslaafd aan de überpop van Ashley Tisdale.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Last years wishes are this years apologies
Oh, jij wil Bruels en Itjer komen helpen ?quote:Op maandag 12 februari 2007 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
Prutsfok.
Preutse slet....quote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat het dus o.a. te maken met de jongen die vanavond zou komen maar afgezegd heeft. En ik was ff bang dat ie om zaterdag had afgezegd, maar goed, in de SMS daarna vrieg ie of ik vrijdag kon.
En die van woensdag is overigens GEEN D, GEEN love interest van mijn kant uit, ik ben er NIET mee naar bed geweest en heb er NIET mee gezoend (voordat de verhalen aangedikt worden).
geen carnaval vrijdag dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Beetje verwarrend. En omdat het zo verwarrend was baalde ik echt enorm om het SMS-je dat ie vanavond niet kon. Die afspraak stond al voor het gebeuren zaterdagavond. Dus ik dacht echt: Fuck! Da's de reden. Hij schaamt zich diep, had het zo niet bedoelt....
Maar goed, daarna wilde ie dus een andere dag en komt ie vrijdagavond na mijn training hierheen.
Hoerenbal? Misschien daarna.quote:
Heerlijk die waren uit mijn hoofd verdwenenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:01 schreef HuubTuub het volgende:
dan moet je hierna op zoek naar de hits van Baccara, ook zo heerlijk fout.
zo heb ik in een moment van algehele zwakte de verzamelaar van Modern talking gekochtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:46 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb een 'best of' van Baccara en ik word er altijd wel weer vrolijk van.
Wordt n mini-meet dan, ben dr ook bij in 013quote:Op maandag 12 februari 2007 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bang The Doldrums
de bonustrack is ook gaaf: hard to say "I Do" when I don't.
Misschien zie ik je dan daarWij gaan met de hele posse
Dat jij nog zelfstandig mag wonen na deze onthullingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo heb ik in een moment van algehele zwakte de verzamelaar van Modern talking gekocht
en als ik Milli Vanilli nog eens ooit tegenkom vrees ik hetzelfde![]()
Maar ik mag dan ook niet meer zonder begeleiding naar de vrije platen winkel of media markt toequote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat jij nog zelfstandig mag wonen na deze onthulling.
hoe mag die map dan wel heten?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:07 schreef Sitethief het volgende:
Ach ze staan in dezelfde map als Metallica, Cat Stevens en Opgezwolle.
Die map heet Muziekquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe mag die map dan wel heten?
want je noemt nu 4 artiesten die in mijn ogen helemaal NIETS met elkaar te maken hebben
erg leuk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Mika.
*knuffel*quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:25 schreef Ang3l het volgende:
Na het overlijden van mijn balkonkabouter Danny is ook mijn auto Brompotje overleden en mijn fietsje Rammelknar maakt het ook niet zo lang meer...![]()
Het lijkt wel of iets je dwingt een volledig nieuw leven op te bouwen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:25 schreef Ang3l het volgende:
Na het overlijden van mijn balkonkabouter Danny is ook mijn auto Brompotje overleden en mijn fietsje Rammelknar maakt het ook niet zo lang meer...![]()
Wie zit er hier te heksen?!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iets je dwingt een volledig nieuw leven op te bouwen.
Wel heeeeeeel toevallig, dan...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
NIETES
(en kwam toevallig ff kijken hoor)
noem het een 6e zintuigquote:
Is dat nou dat vrouwelijke intuïtie-gebeuren?quote:
Iets over 3voud?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:31 schreef DR34M3R het volgende:
.......
wilde er nog iets achteraan posten, maar bij nader inzien: die uitleg mag hij zelf geven![]()
Nee da's die film van Shyamallan met Bruce Willisquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat nou dat vrouwelijke intuïtie-gebeuren?
Volgens mij valt dat vlees er veel te makkelijk af als je het om wil keren...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Geweeeeldig, wil ik: http://www.gadgetgarden.nl/archives/2007/02/balkonbeque.php
We're talking with dead people?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Nee da's die film van Shyamallan met Bruce Willis
Dan waarschuw je je onderburen vast dat ze een bordje klaar moeten zettenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat vlees er veel te makkelijk af als je het om wil keren...
Hoe barbecue jij dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat vlees er veel te makkelijk af als je het om wil keren...
quote:
Met wild vleesquote:
*repell-spell*quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]het heeft nog niet geregend en ik heb je ook nog niet over vuur gehoord
Maar daarentegen zijn er nu wel 3 dingen stuk he![]()
1: op een iets groter apparaatje.quote:
Overdekte balkons zijn handig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:38 schreef Waxxer het volgende:
Nou, voorlopig valt er nog helemaal niets buiten het huis te grillen, geloof ik...
Als je nou eens een kuil zou graven, voor een anderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
*graaft gat*
*Graaft in gheugen*quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:38 schreef Waxxer het volgende:
Nou, voorlopig valt er nog helemaal niets buiten het huis te grillen, geloof ik...
Hey en ik wil een tuinman.
Voor de dead people?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
*graaft gat*
Ik denk dat vooral #3 't 'm doetquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
1: op een iets groter apparaatje.
2: niet op de rand van het balkon.
3: onhandig.
quote:
Ik wil een eeehhhh....quote:
Nee. Iets met was, lappen.... en nog ietsquote:
Serre?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil een eeehhhh....
Kut, hoe heet zo'n ding nou..... overdekt terras....Heel simpel woord
Whah-e-vah...
Ik heb nog nooit zelf gebarbecued. En in mijn hele leven ook nog maar iets van drie keer barbecue (dus echt buiten met verschillende soorten vlees en brood en sausjes en weet ik wat) gegeten.quote:
Mja ach, moet het toch zelf doen he...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*Graaft in gheugen*
Nee. Die heb ik niet in 't kwartetspel. Sorry.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Iets met was, lappen.... en nog iets
![]()
Ang3l kan het je wel vertellen hoor
Wheheh. Da's niet echt een overdekt terras, maar da's inderdaad wel leuk ook. Zie je hier veel.quote:
ik zal je geheugen opfrissen:quote:
quote:Ga naar buiten en begraaf de pop ten Noorden van je huis ondereen zware steen. Leg het daar zolang als je wilt. Als er geen bedreiging meer is en je de pop uit elkaar wilt halen, graaf je de pop weer op,
Heb je die takkepop begraven? Met mijn haren van de stoel???quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik zal je geheugen opfrissen:
[..]
Leuk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:01 schreef Ang3l het volgende:
Dennis en ik willen van mijn rammelknarretje (de fiets) een Jack Skellington fiets maken
Zwart verven, met de kop van jack op de jasbeschermers en met de dunne staven als een soort knoken geverfd. Eventueel een soort van doodskistje op de bagagedrager.
We zijn nu alleen nog maar aan het fantaseren hoe bizar en morbide ie moet worden. En dat hij dan de techniek doet en ik de art. Lijkt me een goede verdelingquote:
Nou, volgens mij ga jij altijd om 22 of 23u al naar bed, niet?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. ik ben weer zóóóó moe
Waarom kan ik nou nooit eens op tijd naar bed gaan?
volgens mij gebruik je die dingen te wild of te intesief....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:01 schreef Ang3l het volgende:
Dennis en ik willen van mijn rammelknarretje (de fiets) een Jack Skellington fiets maken
Zwart verven, met de kop van jack op de jasbeschermers en met de dunne staven als een soort knoken geverfd. Eventueel een soort van doodskistje op de bagagedrager.
Ik ben theatersporteren zo meteen. Als ik terugkom en ik zie nog enige digitale activiteit van jouw kant, dan... dan... dan zwaait er wat! En dat is geen Fok-smiley!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. ik ben weer zóóóó moe
Waarom kan ik nou nooit eens op tijd naar bed gaan?
Welk? Dennis, de bagagedrager, de jasbeschermr of de staven?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij gebruik je die dingen te wild of te intesief....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |