Ik had een glas water, dat zetten ze niet op de rekeningquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:43 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik heb voor hetzelde bedrag zitten eten EN drinken...
Maar ik denk dat het zwaartepunt van de kosten niet in de etenswaar is gaan zitten...

quote:

Had je een Valentijnsdate?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:24 schreef Vlarp het volgende:
Crap.. hele leuke avond gehad, maar eenmaal thuis gaan m'n gedachten toch weer dwalen. Gek, dat iemand die je vrijwel alleen van chat kent zo'n indruk kan achter laten..

nou gewoon Fokken net als ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:58 schreef Sunjammer het volgende:
Jezus... wat doe ik zo vroeg op m'n werk...

Nee, dat ging erom dat Operations klanten wilde 'opvoeden' omdat Operations zelf te knullig was om met bepaalde problematiek om te gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:24 schreef Stroekie het volgende:
dat naar aanleiding van die email eerder deze week ?![]()
Terwijl ik stiekem al weet dat Operations al aan ICT gevraagd heeft om iets anders te realiseren, zonder ons ook maar in te lichten. Daar zullen we dus effe een stokje voor steken.quote:Collega's,
Aangezien we geen commentaar, terugkoppeling, of enige reactie hebben gehad op onderstaand voorstel van 5 februari, gaan we er vanuit dat iedereen akkoord is met ...
We zullen ICT vragen onderstaande situatie te realiseren.

Ja waarom houden zulke mensen ook altijd zo vast aan de top down benaderingquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:28 schreef Sunjammer het volgende:
Heerlijk, 2 uur managementoverleg monoloog.

Ik gok een reclame SMSje van Orange dat je tegen lagere kosten een valentijns-SMS kunt versturen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:13 schreef Andyvie het volgende:
Fijn Orange! Of fijn KPN! Krijg ik nu een MMSje, gestuurd op Valentijnsdag, kan het bericht niet geopend worden omdat het bericht verlopen is op de serverNou weet ik nog niet wat er in het bericht stond

en waarom is dan de vraagquote:

Geen idee. Gewoon algeheel kutgevoel. De file naar huis was iig weinig behulpzaam.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
en waarom is dan de vraag

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |