Vluchten naar boven de rivieren of binnen blijven met warme chocolademelk, dat is de enige oplossing.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Verklede mensen zijn Kei Eng, Nuvole. Kei Eng.*
Heb je hem nou al teruggestuurd waarom ie blijft mailen?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:51 schreef Vlarp het volgende:
AAAAARRRGHHHH!!!
Heb ik weer een berichtje van die kerel.. wat een volhouder zeg!!Gewoon al 6 berichtjes van 'm zonder dat ik maar reageer.. tering, wat een mongool
mailen? berichtjes sturen op gay.nl!quote:Op zondag 18 februari 2007 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je hem nou al teruggestuurd waarom ie blijft mailen?
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:51 schreef Vlarp het volgende:
AAAAARRRGHHHH!!!
Heb ik weer een berichtje van die kerel.. wat een volhouder zeg!!Gewoon al 6 berichtjes van 'm zonder dat ik maar reageer.. tering, wat een mongool
*chocolademelk pak*quote:Op zondag 18 februari 2007 17:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Vluchten naar boven de rivieren of binnen blijven met warme chocolademelk, dat is de enige oplossing..
Ja liefje?quote:
Woei, wat ben jij een valse nichtquote:Op zondag 18 februari 2007 17:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
mailen? berichtjes sturen op gay.nl!
Uhm, nee.. ik spaar het op, en ik scheld hem echt helemaal de cholera in als ik op knappen sta...
Je bent de tweede die het zegt in een paar dagen tijd..quote:Op zondag 18 februari 2007 18:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Woei, wat ben jij een valse nicht
Ik BEN ook lief!!!quote:
Wat leukquote:Op zondag 18 februari 2007 18:18 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yHeA99JdECg
Het begin en op 2:30
Erg dom, het beeld loopt voor op het geluiddus uit de maat en niet op de geluidseffecten
Uuuuh, neequote:Op zondag 18 februari 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat leukDans je nou ook zo als je uitgaat?
A geen ruimtequote:Op zondag 18 februari 2007 18:28 schreef wonderer het volgende:
Waarom niet?
Nou, al was de muziek ggeschikt en was er ruimte, dan nog doe ik dat niet op stap. Hooguit op zo'n groot feest samen met een vriendin. Het ziet er ook niet uit op stapquote:Op zondag 18 februari 2007 18:34 schreef Cybart het volgende:
A/B en C spreken zichzelf wat tegen, maar a-la
dat bedoelde ikquote:Op zondag 18 februari 2007 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, al was de muziek ggeschikt en was er ruimte, dan nog doe ik dat niet op stap. Hooguit op zo'n groot feest samen met een vriendin. Het ziet er ook niet uit op stapin je uppie.
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:38 schreef wonderer het volgende:
Hoe dans je dan? Gewoon een beetje met je hoofd boppen en met je heupen draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |