quote:Op zondag 18 februari 2007 20:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[HOMO]-shoptrip!
G_E showt alle leuke straatjes en winkeltjes in onze hoofdstad.
Schrijf je nu in!![]()
Shoples met G_E?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[HOMO]-shoptrip!
G_E showt alle leuke straatjes en winkeltjes in onze hoofdstad.
Schrijf je nu in!![]()
Een kewl hip pak?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..].
.
Ik hoop dat ik mij dinsdag of woensdag een nieuw pak kan laten aanmeten. Maar ik of ik daar nou een half topic bij wil hebben..
...............................quote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
*knuffolt Vlarp*
Ang3l is soms ZO gemeen! Echt! Ik kan er gewoon niet meer tegen. Er moet een instantie komen waar je terecht kunt zodra je in aanraking bent gekomen met Ang3l! En dat die je dan met heel veel regressietherapie proberen je er weer bovenop te laten komen.
* Sunjammer slaps Parleur around a bit with a large troutquote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
*knuffolt Vlarp*
Ang3l is soms ZO gemeen! Echt! Ik kan er gewoon niet meer tegen. Er moet een instantie komen waar je terecht kunt zodra je in aanraking bent gekomen met Ang3l! En dat die je dan met heel veel regressietherapie proberen je er weer bovenop te laten komen.
En DAT moet ook maar eens afgelopen zijn!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
* Sunjammer slaps Parleur around a bit with a large trout
Voor jou is dat niet nodig Beavje, jij kunt volstaan met de PC Hoofdstraat aflopen.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Voor jou is dat niet nodig Beavje, jij kunt volstaan met de PC Hoofdstraat aflopen
..
Ik heb in November nog door de PC Hooft gehupst hoor. Met een meneer. Alleen had de meneer in kwestie alleen maar geld bij zich voor een pizza.quote:Maar dan moet je denk ik wel eerst een rijke vent.
Bril-fucking-jant.quote:Misschien kun je bij gay.eu wel selecteren op credit card bestedingscrediet? Maar daar weten anderen hier je vast meer over te vertellen..
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:53 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb in November nog door de PC Hooft gehupst hoor. Met een meneer. Alleen had de meneer in kwestie alleen maar geld bij zich voor een pizza..
hey ik heb die in t roze!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:57 schreef Ang3l het volgende:
Och wat waren we lief gister
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:37 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
.
.
Ik hoop dat ik mij dinsdag of woensdag een nieuw pak kan laten aanmeten. Maar ik of ik daar nou een half topic bij wil hebben..
Ik post iets en dan val ik half in slaap.quote:
Zo te horen dus dinsdag of woensdag.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:02 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Ik post iets en dan val ik half in slaap..
Daar zullen wel meer mensen last van hebben hier, omdat het allemaal niet meer zo snel gaat.
Maar fijn dat jullie het ook een goed idee vinden!![]()
Wanneer gaan we?
Ik zal je nog eens meenemen naar Amsterdam.quote:
Euhm. Hai.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hallo meneer Timmah!![]()
Hoest nog allemaal?
En ga je ook mee?
Tip: ga geen drukke kroeg in.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey ik heb die in t roze!
en ik ga ze zo aan doen
Prima, dan maak ik er woensdag van.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo te horen dus dinsdag of woensdag..
Ik kan ook in m'n eentje m'n ding doen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens meenemen naar Amsterdam..
Timmah lijkt mij ook meer iemand die al z'n zakcentjes voor zichzelf wil uitgeven bij Space Oddity, in plaats van voor jou op de PC Hoofdstraat.quote:
Hé. Euh. Wacht. Hoho.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Prima, dan maak ik er woensdag van.
Dan heb ik wel zin om wat leuks te gaan doen. En Amsterdam kan wel weer eens.
Hij durfde niet eens bij Louis Vuitton naar binnenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Timmah lijkt mij ook meer iemand die al z'n zakcentjes voor zichzelf wil uitgeven bij Space Oddity, in plaats van voor jou op de PC Hoofdstraat..
En gelijk heeft-ie.
So True.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Timmah lijkt mij ook meer iemand die al z'n zakcentjes voor zichzelf wil uitgeven bij Space Oddity, in plaats van voor jou op de PC Hoofdstraat..
En gelijk heeft-ie.
Als je maar goed leeft, dan is het goed.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Euhm. Hai..
Tuulk ga ik mee!
En verder leef ik nog. Enzo. Ofzo. Dus..
Dat ruimt dan weer lekker op.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tip: ga geen drukke kroeg in.
Er zitten geen veren meer op mijn vleugels nu
Kan ze weggooien.
Sounds to me like a definite yes.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:08 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Hé. Euh. Wacht. Hoho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |