Kan makkelijk hoor, iig met Firefox. Effe een add-on installeren en met een druk op de knop slaat ie youtube-filmpjes op. Kwestie van googlen.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:44 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jZTS4gQoIAQ&mode=related&search=
Ooooooooow, waarom kan ik dit niet opslaan?!
Ja ben al bezigquote:Op zondag 18 februari 2007 18:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kan makkelijk hoor, iig met Firefox. Effe een add-on installeren en met een druk op de knop slaat ie youtube-filmpjes op. Kwestie van googlen.
Oeh!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:18 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yHeA99JdECg
Het begin en op 2:30
Erg dom, het beeld loopt voor op het geluiddus uit de maat en niet op de geluidseffecten
Die heb ik gister ook aan gehad.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oeh!een Ang3l met een aan stukken gescheurd T-shirt..
Weet ik!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik gister ook aan gehad.
En is niet aan stukken gescheurd, da's zo gemaakt.
Maar goedquote:
Is leuk ja.. er zijn er een aantal van die dag zag ik heh? Grappig, zie ik toch een keer dansenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar goedwist dus niet dat die optredens op youtube stonden
Geinig
Ja en was toevallig het optreden waarbij e rmaar 3 jongens konden dus alles is vrij goed te zien (alle misstappen en zoquote:Op zondag 18 februari 2007 19:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is leuk ja.. er zijn er een aantal van die dag zag ik heh? Grappig, zie ik toch een keer dansen
Nou en! Dat zijn wij simpele zielen toch niet..quote:Op zondag 18 februari 2007 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en was toevallig het optreden waarbij e rmaar 3 jongens konden dus alles is vrij goed te zien (alle misstappen en zo)
Ne da's bij een toneelstuk of coreografie wel vakerquote:Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou en! Dat zijn wij simpele zielen toch niet..
mn zusje was eerste geworden met de optocht in ons dorpquote:Op zondag 18 februari 2007 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
als ik de reactie's uit het publiek moet geloven gaan we wel weer wat scoren vanavond, wie weet
(dit jaar liep ik in DUO de optocht)
sterren dans(T)en (zwaar gewond) op het ijs
[afbeelding]
[afbeelding]
Perfectie is helemaal niet nodig, ga je iets achter op de rest dan zijn er maar weinig mensen die zich daar aan storen.. het blijft voor veel mensen toch spectakel omdat ze het zelf niet kunnen...quote:Op zondag 18 februari 2007 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ne da's bij een toneelstuk of coreografie wel vakerDan baal je zelf dat het mis ging en het publiek blijkt er achteraf niks van gezien te hebben
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:01 schreef Parleur het volgende:
Ik wil graag stellen dat... en hou mij ten goede hoor, dit is natuurlijk zuiver theoretisch, dus zeker geen wet van Meden en Perzen, maar even voor het gemak... en dan hou ik vanzelfsprekend een paar slagen om de arm en je moet me er zeker niet op vastpinnen, wat ik nu ga zeggen kán eigenlijk helemaal niet, maar 't is meer om een... eh... verdomme... soryy hoor, ik ben het even kwijt...
Oja... Ang3l kan keigoed hupsen! Hij is helemaal ge-wel-dig! Oh oh oh wat kan Ang3l goed dansen! Ik ken écht nie-mand die zo goed kan dansen als Ang3l! Het is alsof Ang3l het dansen gewoon heeft uitgevonden!
Inderdaad! En Amnesty heeft haar lijnen eruit liggen op zondag... dus ik kon geen kant op!quote:
Arme, arme ziel! Heb je een knuffel nodig? Kom maar... *knuffelt Mike*quote:Op zondag 18 februari 2007 20:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
Inderdaad! En Amnesty heeft haar lijnen eruit liggen op zondag... dus ik kon geen kant op!
NIKS! Die valse nicht heeft NIETS nodig. NIETS!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Arme, arme ziel! Heb je een knuffel nodig? Kom maar... *knuffelt Mike*
Jaloers?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIKS! Die valse nicht heeft NIETS nodig. NIETS!
*knuffolt Vlarp*quote:Op zondag 18 februari 2007 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Arme, arme ziel! Heb je een knuffel nodig? Kom maar... *knuffelt Mike*
Misschien is dat wel een idee ja.. stel het eens voor bij het RIAGGquote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
*knuffolt Vlarp*
Ang3l is soms ZO gemeen! Echt! Ik kan er gewoon niet meer tegen. Er moet een instantie komen waar je terecht kunt zodra je in aanraking bent gekomen met Ang3l! En dat die je dan met heel veel regressietherapie proberen je er weer bovenop te laten komen.
[HOMO]-shoptrip!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:27 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan shoppen in Amsterdam ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |