Tosti ham-kaasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef NathaN het volgende:
Kaas of Ham?
Uh-oh... was het zo erg?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja haar binnenkomst ging niet geheel ongemerkt voorbij kan ik melden![]()
![]()
Nee ik zat gewoon dichtbij en zag het gebeurenquote:
wonderers gone wildquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Stroekie het volgende:
Ja haar binnenkomst ging niet geheel ongemerkt voorbij kan ik melden![]()
![]()
Maar ach, de groep was op een missie ver van huis, dus ik neem ze niets kwalijk, het zullen wel de zenuwen geweest zijnquote:
awel, daar is de afdeling Gent of Genk weer eensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef pievdb het volgende:
dag noorderbuurtjes van me
Waar heb je het nou over?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik zat gewoon dichtbij en zag het gebeuren![]()
maar volgens mij moet het toch wel in de gehele zaal te horen zijn geweest
Het is hier anders.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:16 schreef liefie_ het volgende:
is het hier ook leuk?
of is het bij de lesbeaus leuker?
ohoquote:
Als ik dat doe, rent iedereen hier gillend weg... beter van nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, wonderer, nu moet je met de billen bloot. <-- typische [HOMO]-opmerking.
alaaf alaaf alaafquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom kmrijg ik de leukste mannen achter me aan als ik als vrouw verkleed ben
(zouden dat moedergevoelens zijn)
ow, besides, zo heb ik vanavond, in mijn dorp als afgevaardigde van provinciale staten, het Nuenenens Carnaval geopend, zelfs ik vond het gewaagd![]()
Ik ben vroeg thuis want mijn chaufeur moest morgen weer vroeg werken...![]()
Morgen weer een geheel andere outfit
[afbeelding]
Ik denk wel dat jij iets uitstraalt als "vrouw" ja...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom kmrijg ik de leukste mannen achter me aan als ik als vrouw verkleed ben
(zouden dat moedergevoelens zijn)
ow, besides, zo heb ik vanavond, in mijn dorp als afgevaardigde van provinciale staten, het Nuenenens Carnaval geopend, zelfs ik vond het gewaagd![]()
Ik ben vroeg thuis want mijn chaufeur moest morgen weer vroeg werken...![]()
Morgen weer een geheel andere outfit
[afbeelding]
ik moet zeggen dat ik dat zelf erg vreemd vindquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jij iets uitstraalt als "vrouw" ja...
dat lijkt me verstandig jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:27 schreef Vlarp het volgende:
Hai!
Mijn carnavals vuurdoop is bgoed verlopen.. maar volgend jaar zorg ik toch voor een verkleedpartij
Alcohol laat je vergeten..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat lijkt me verstandig ja
mensen die dan niet, of mager verkleed zijn, lopen een vaak een beetje gegeneerd rond
Ik weet niet hoe je je als vrouw gedraagt, maar je hebt sowieso wel wat verzorgends over je, als een moederkloek. Dus als dat niet meer tegengesproken wordt door je mannelijke uiterlijk, zal dat wel beter in de aarde vallen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik dat zelf erg vreemd vind
en!
dat ik nooit, om een man te krijgen als vrouw door het leven zou willen gaan
al is het alleen maar om die klote schoenen met hakken
wat een killer zeg
ja maar daar heb ik het niet eens overquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je je als vrouw gedraagt, maar je hebt sowieso wel wat verzorgends over je, als een moederkloek. Dus als dat niet meer tegengesproken wordt door je mannelijke uiterlijk, zal dat wel beter in de aarde vallen.
Oh, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik het niet eens over
mannen/jongens (aantrekkelijke!!!) gaan aan me zitten
vinden me kennelijk iets opwindends hebben???!!!
PM mag ook hoor, je hebt me nu wel nieuwsgierig...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik dat doe, rent iedereen hier gillend weg... beter van niet
Liefie, soms leuker, soms minder leuk, de sfeer is gewoon anders. Maar ik kom in beide topics even graag.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:34 schreef Ang3l het volgende:
Kut. Vragen ze net of ik niet TOCH kom stappen.
En...
Ik ben Dave's verjaardag vergeten...
vond ik ook]quote:
Ik kan wel een kaart voor je trekken maar of 't luktquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:54 schreef liefie_ het volgende:
oeh je kunt mij vast niet taroten op afstand?
Staven Koningin belichaamt de vrouwelijke kracht van het vuurelement. Ze staat voor zelfvertrouwen, energie en onafhankelijkheid. Staven Koningin is openhartig, wilskrachtig en ondernemingslustig, maar soms is zij de Koningin van het Drama.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:54 schreef liefie_ het volgende:
oeh je kunt mij vast niet taroten op afstand?
NIet jij ook al!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:54 schreef Ang3l het volgende:
"Lieve tarotkaartjes, wat gaar Carnaval me brengen?"
Staven Acht is de enige van de 78 tarotkaarten die een duidelijke aanwijzing geeft dat er een gebeurtenis voor de deur staat. Ze wijst erop dat er iets aan de gang is, dat er iets in de lucht hangt, en dat het sneller dan misschien verwacht wordt al gaat gebeuren. Meestal brengt deze kaart blijde gebeurtenissen.
Ik trok de kaart voor Carnaval, mutsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |