SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
Moiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:45 schreef Djarum het volgende:
wie heeft er hier nog meer gezopen?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:47 schreef donnahvh het volgende:
hoi ik verveel me en ben aan t roken dus ik meld me hai![]()
Hoi Hoiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:47 schreef donnahvh het volgende:
hoi ik verveel me en ben aan t roken dus ik meld me hai![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Moi
*Knuffelt q-b net niet dood*
ja ik sta in dubroquote:
*maakt het af, en reanimeert haar weerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Moi
*Knuffelt q-b net niet dood*
jaquote:
Ja eh, blijkf niet aan de gang hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:48 schreef Djarum het volgende:
[..]
*maakt het af, en reanimeert haar weer
*roept, NEXT!
Ben je me nog niet vergetenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:48 schreef Queen_Bee het volgende:
een Marokkaans stel is sinds kort woonachtig in Nederland.
Er lijkt iets mis te zijn met de afzuigkap in de keuken, probleem zit 'm in de pijp.
Daar moest iets mee gebeuren... afijn:
....
vrouw volgende dag bij plaatselijke keukenboer; 'ik pijp voor afzuigkap'
monteur; 'ik zou je nog niet neuken voor een schroevendraaier'
Weet je nog wel wat ik wilquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:49 schreef murp het volgende:
PMme maar met zooi...
hij is bijna op en dan heb ik er nog 1quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:48 schreef Djarum het volgende:
[..]
hai
plof neer en rook lekker mee!![]()
Tuurlijk niet, ik hoef er zelfs geen schroevendraaier voor terug en zelfs aids neem ik op de koop toe.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:48 schreef Queen_Bee het volgende:
een Marokkaans stel is sinds kort woonachtig in Nederland.
Er lijkt iets mis te zijn met de afzuigkap in de keuken, probleem zit 'm in de pijp.
Daar moest iets mee gebeuren... afijn:
....
vrouw volgende dag bij plaatselijke keukenboer; 'ik pijp voor afzuigkap'
monteur; 'ik zou je nog niet neuken voor een schroevendraaier'
Die kan er nog wel achteraanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:51 schreef donnahvh het volgende:
maaaaaaaaaaar heb nog halve fles baileys![]()
ah baileys!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:51 schreef donnahvh het volgende:
maaaaaaaaaaar heb nog halve fles baileys![]()
ja hoor ff ijs halen anders is t net yoghurt of zou t niet goed meer izijn?quote:
Zomg, zu bina zeggen ECHTE LIEFDE JEWAIDS maar dat doe ik nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik hoef er zelfs geen schroevendraaier voor terug en zelfs aids neem ik op de koop toe.
![]()
haha ja da zu ie wel bina zeggen hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zomg, zu bina zeggen ECHTE LIEFDE JEWAIDS maar dat doe ik niet
ja vanwege de onthullende feiten aldaar heb ik deze bewust uit d ewiki weggelatenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:52 schreef Djarum het volgende:
hmm.. de vorige deeltjes zijn nog niet echt bijgewerkt in de OP zie ik...
Het is puur de seksquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zomg, zu bina zeggen ECHTE LIEFDE JEWAIDS maar dat doe ik niet
Eh, ik mag eslecht typenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja da zu ie wel bina zeggen he
Chesterfield & Gauloises.quote:
Bij Queen_Bee vanavond.quote:
Ow ik dacht dat dat drents was.. het klonk als gronings!quote:
is dat nieuw!quote:
whehe.. toch maar even doorlezen dan..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vanwege de onthullende feiten aldaar heb ik deze bewust uit d ewiki weggelaten
Van wiequote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:55 schreef PeZu het volgende:
ik meot segt typeren
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Man: Hallo ik lust graag brood en heel snel!
Bakker: Kalmpjes aan ik ben je bitch niet.
Man: Zeggen er wel meer, van het een komt het ander.
Bakker: In dat perspectief acht ik de kans op snelle broodlevering gering.
Man: Hoeveel?
Bakker: Sorry zat even met m'n gedachten ergens anders.
Man: Niet erg professioneel.
Bakker: Kun je gerust stellen.
Man: Waar moet het heen met deze mop?
Bakker: Mop?
Man: Ja, daar hangt de camera haha.
Bakker: Haha ik dacht altijd: dat overkomt mij niet!![]()
![]()
![]()
zoeen kuthoerquote:
whehe, kom maar op dan!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ben het zat. Ludo, ik daag je uit tot een schietduel.
Hier. Nu.
Winnaar krijgt Q_B
schieten je elkaar maar lekker doodquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hier. Nu.
Winnaar krijgt Q_B
Moet dat vanavond? Dan heb ik mijn kruid zodadelijk al verschoten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hier. Nu.
Winnaar krijgt Q_B
huh. maar jij was toch het doel?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
schieten je elkaar maar lekker dood
mompelt iets over 2 honden 1 been![]()
zijn het geen strips, dan zijn het wel moppen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Queen_Bee voor jullie entertainment
Veel eieren eten, dan heb je dat probleempje ook niet meer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet dat vanavond? Dan heb ik mijn kruid zodadelijk al verschoten.
op pezuzuzuzuzuz wrdt niet geschotenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Slager: hoi.
Giraf: Ja.
Slager: Ja wat?
Giraf: Ja bakker?
Slager: Ik ben geen bakker.
Giraf: Maar aan het begin van de mop staat van wel!
Bakker: Oeps.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Darkraver: Mag ik 1 wit gesneden van u?
Bakker: Komt ie dan he.
Darkraver: ...
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
op pezuzuzuzuzuz wrdt niet geschoten
dit is besloten in overleg met de directie
nou nouquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar goed,
Ik was laatst 's ochtends bij de supermarkt, moest peuken scoren jewaids.
En dr was zon wicht voor mij, zo 1 van een douche ken ik niet en IQ, wat is dat? Slow, ja.
En dat kassameisje zegt "Wilt u ook zegeltjes?"
En dat wicht zo van "Ehhm... Uhh... Err.. Kost da? "
En ik echt zo van ""
Zomgquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:03 schreef oranjekoek het volgende:
Staat een vent aan de bar en zegt tegen de barkeeper:
Mag ik vijf bier, drie bacardi cola, twee 7 up een spa rood
Vraagt de barkeeper:
Wil je er een dienblad bij? Zegt die man: Nou nee, ik heb m'n handen al vol zat!
tss.. bij de appie hein moet je heul wel betalen voor van die zegeltjes..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar goed,
Ik was laatst 's ochtends bij de supermarkt, moest peuken scoren jewaids.
En dr was zon wicht voor mij, zo 1 van een douche ken ik niet en IQ, wat is dat? Slow, ja.
En dat kassameisje zegt "Wilt u ook zegeltjes?"
En dat wicht zo van "Ehhm... Uhh... Err.. Kost da? "
En ik echt zo van ""
Dat is helemaal kut dat jke alles apart moet afrekenen overalquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
Hebben ze geen speciale tabakskassa daar?
ja precies wie besteld er nu spa rood totally not realstisch die bakquote:
dat is net echt zo een heul vervelend gevoel dat je zo eigenlijk een beetje zo kijkt.. toch?...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:05 schreef Queen_Bee het volgende:
OH MY GOD
Ik kom net tot de ontdekking dat ik geen peuken meer heb!! Ik dacht nog een pakje te hebben
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:05 schreef Queen_Bee het volgende:
OH MY GOD
Ik kom net tot de ontdekking dat ik geen peuken meer heb!! Ik dacht nog een pakje te hebben
The horror, ik voel met je meequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:05 schreef Queen_Bee het volgende:
OH MY GOD
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:06 schreef oranjekoek het volgende:
Goed nieuws voor michael jackson fans! MJ komt weer bij elkaar
Hè joh, gekkie. Lees mn latere bericht eensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
The horror, ik voel met je mee.
you're ritch bitch!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Haha, ik vind net toch dat pakje, én 50 cent
Nee, de Boer was het. En zulke mensen hebben vast geen geld genoeg voor de AH
hyper doorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:06 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, ik zal wat dehyperen nu.
Jajaquote:
ik was al alng je vriendquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jaja
MAar verdomme, ik trap er niet in als mensne nu ineens mijn vriend willen zijn
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zag het net ja, gelukkig maar. Wat rook jij dan?
Wees maar niet bang hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jaja
quote:
Jij doet niet aan vriendjes toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jaja
Ik bedoelde vriendschappelijke vriendenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij doet niet aan vriendjes toch?
briaan adaamsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Id die for you, Id cry for you, baby Id die for youhouhouhou (8)
lievv nummer!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Id die for you, Id cry for you, baby Id die for youhouhouhou (8)
Watquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:10 schreef Djarum het volgende:
hey Qube.. zal vast al wel gevraagd zijn maar jeweetz.. Djarum is niet al te snel..![]()
ben jij dat--> [afbeelding]?
Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik bedoelde vriendschappelijke vrienden![]()
datquote:
ik dacht aan everything i doquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bij mij is het Bon jovi
Aantal posts 11383
Mensen die je niet willen neuken, maar wel graag vbij je xzijnquote:
Nee gekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht aan everything i do
ofzo
die leidje uit robinn hoeds
jewaids
quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:12 schreef Djarum het volgende:
heeft er iemand kretek?....
Nee gekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm..
in je avatar.. als Queen_bee er in staat.. ben jij dat op de achtergrond?
Dat zijn de mensen die je willen filmen tijdens de sex dus..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mensen die je niet willen neuken, maar wel graag vbij je xzijn
lap segquote:
wtfquote:
Nee, das OranjeSeksquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die je willen filmen tijdens de sex dus..
shizzle wizzle! welk merk???quote:
k neem je in t ootjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
lap seg
fuk jau
je neemt me in de maling
oeh lekkerquote:
katootje?quote:
waar waar??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef oranjekoek het volgende:
poep op je schoen
flatbeat!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef LudoSanders het volgende:
Die avatar van Djarum ging precies gelijk aan de muziek die ik aan het luisteren was.
Heb je nu schoenen aan? ik draag nooit schoenen in huis.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef Djarum het volgende:
[..]
waar waar??
ik zie het niet?.....
volgens mij neem je mij in het katootje...
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef LudoSanders het volgende:
Die avatar van Djarum ging precies gelijk aan de muziek die ik aan het luisteren was.
Djarum 76 Kretekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:14 schreef Djarum het volgende:
[..]
shizzle wizzle! welk merk???
eindelijk een mede kretekroker!!![]()
aw had je ook 2 van die kleine staartjes en een klein bol buikje wat onder je shirt uitkwam?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zo noemde mn oma en opa me altijd
waat!! je rookt gewoon mij op man!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Djarum 76 Kretekme familie heeft vorige maand 12 sloffen voor me meegenomen als souvenier
, ze kwamen met ze 4-en en ik ben enige hier die kretek lust
Ik heb er nog nooit van gehoord zelfs!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Djarum 76 Kretekme familie heeft vorige maand 12 sloffen voor me meegenomen als souvenier
, ze kwamen met ze 4-en en ik ben enige hier die kretek lust
[afbeelding]
die houden we dr dus inquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zo noemde mn oma en opa me altijd
Nee, zelfs toen had ik al stijlquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
aw had je ook 2 van die kleine staartjes en een klein bol buikje wat onder je shirt uitkwam?
Ik krijg volgende maand weer 12 sloffen, dan komen ze een weekje naar nederlandquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:20 schreef Djarum het volgende:
[..]
waat!! je rookt gewoon mij op man!![]()
ik heb ook nog een slof liggen... maar die is nog dicht enzo.. cellofaan..![]()
ook zo zonde om dat open te maken..![]()
eerst maar even de nederlandse kreket oproken.. vond net nog een half pakje in achter mn lavalamp..![]()
Bol buikje? Ze was in Afrika, ze is er geen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
aw had je ook 2 van die kleine staartjes en een klein bol buikje wat onder je shirt uitkwam?
chill!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik krijg volgende maand weer 12 sloffen, dan komen ze een weekje naar nederlandom hun dochter op te zoeken op de tilburgse uni
Pezu? gaat het?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef PeZu het volgende:
dit is bukken trut, als je kut
dit is breek de rnek, trek der haar
dit is kenker erg in ogen bitch
is de muziek die op staatquote:
Ja, ik was jong in de tijd dat kinderen nog geen fatsos warenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bol buikje? Ze was in Afrika, ze is er geen.
Ik na de zomer pas, waarschijnlijk september oktober, dan ga ik Thailand en indonesie weer aandoen hopelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
chill!
ik ga pas van de zomer weer rondreizen in indonesie.. dus dan pas kan ik weer de echte roken![]()
misschien.... als jij hem nou even recht houd dan zal ik zorgen dat zijn pillen binnenkomen.. als hij ze maar wil slikken..quote:
mag ik dan gelijk mijn geslacht erin hangen?..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
misschien.... als jij hem nou even recht houd dan zal ik zorgen dat zijn pillen binnenkomen.. als hij ze maar wil slikken..
Je was jong, je wil nu toch niet vertellen dat je al oud en versleten bent? Zo klonken die plannen van je althans niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik was jong in de tijd dat kinderen nog geen fatsos waren
Ja las je het maar na die pillen doet dan merkt hij er weinig van..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:24 schreef Djarum het volgende:
[..]
mag ik dan gelijk mijn geslacht erin hangen?..
ah toe?![]()
Jong en versletenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je was jong, je wil nu toch niet vertellen dat je al oud en versleten bent? Zo klonken die plannen van je althans niet.
hangt er vanaf.. als het me bevalt dan weet ik niet of ik in de komende jaren nog in NL kom.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef LudoSanders het volgende:
Voor hoe lang ga je rondreizen Djarum?
Zo oud is 46 toch niet, toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je was jong, je wil nu toch niet vertellen dat je al oud en versleten bent? Zo klonken die plannen van je althans niet.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja las je het maar na die pillen doet dan merkt hij er weinig van..
Me zusje gaat in september na Baliquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:27 schreef Djarum het volgende:
[..]
hangt er vanaf.. als het me bevalt dan weet ik niet of ik in de komende jaren nog in NL kom.
heb al samen met mn broer een huisje op bali.
maar misschien heb ik na een half jaar wel weer zin in het hectische leven van NL..
tss.. heb je nog niet eens gevoyeurd en je noemt me nu al slet?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Allemaal sletten hier want niemand laat een berichtje in mijn fobo achter
waar gaat ze ongeveer heen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Me zusje gaat in september na Balivoor haar stage gaat ze werken in een weeshuis dat is opgezet door Belgen
dus daar zit ze voor 8 maanden
![]()
Ze zit in Ubud dan
;')quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:29 schreef Djarum het volgende:
ah, je zei het al!
sakequote:
kawaii!quote:
Jij sprak net over vroeger en toen je nog jong was..quote:
*stopt Qube lekker in en geeft haar een nachtzoenquote:
Ooh dat weet ik eigenlijk niet, zal ik morgen eens vragen aan haar. Maar jij bent dus ook bekend daarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:30 schreef Djarum het volgende:
Hoe heet het weeshuis? want het komt mij allemaal erg bekend voor!!
Ons huisje staat praktisch in Ubud, heb daar afgelopen zomer veel rondgehangen!
small world!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh dat weet ik eigenlijk niet, zal ik morgen eens vragen aan haar. Maar jij bent dus ook bekend daarCool
![]()
doe mij zo'n baanquote:
Ik ga niet weg, oranje gaatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:31 schreef Djarum het volgende:
[..]
*stopt Qube lekker in en geeft haar een nachtzoen
![]()
Ja, nee, mn moeder is 46quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij sprak net over vroeger en toen je nog jong was..
46![]()
toch geef ik je een nachtzoen! want ik ga wel!quote:
Ik dacht al zit ze me nu, daar hebben we hem weer, in het ootje te nemen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, nee, mn moeder is 46Mn vader ook
!@#@!121322!@!
Oooohhquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:33 schreef Djarum het volgende:
[..]
toch geef ik je een nachtzoen! want ik ga wel!![]()
![]()
Kenker, zat weer net in mn neusquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oef gelukkig maar, kan ik nog even door de webcam naar je gluren
Ik luister nu net Ilm a slave for youquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht al zit ze me nu, daar hebben we hem weer, in het ootje te nemen.
Uiteraardquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:35 schreef Djarum het volgende:
Hey Admiraal!
laat ff weten hoe je zusje het daar vindt als ze daar is! vind het altijd wel leuk om te horen dat mensen daar zitten en ook daadwerkelijk helpen! echt tof!
Blij dat ik geen vlees eetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:34 schreef PeZu het volgende:
kut ik moet die musi nog wegwerken
iemand zin in een vietnamese loempia?
je zei neusquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kenker, zat weer net in mn neus
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik luister nu net Ilm a slave for you
quote:
stormfront moppentrommelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Geert Wilders en Rita Verdonk rijden achter een vrachtwagen met negerzoenen van twee Somaliërs. Plots schiet de klep van de laadbak los, en alle lading rolt over het wegdek. Wilders stopt zijn auto onmiddelijk en springt er uit. Als een gek begint hij op die negerzoenen te stampen. Ondertussen komen er twee negers uit de cabine zetten. Een van die Somaliërs zo van: "Hey, mijn snoep, wat doe je?" Geert schrikt zich de apetering. "KOM NOU TOCH, RITA! Er zijn al twee ontpopt!"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uiteraardwe houden contact
maak af dan!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik liep laatst door de stad en ik zag iemand die op Justin Timberlake!
Die had ik gister ontdekt toen ik met dribbel aan het msnen wasquote:
Neequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:41 schreef LudoSanders het volgende:
Trusten.
ja ik bedoel het is toch zielig dat die man op justin timberlakequote:
was alles maar zo simpelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die had ik gister ontdekt toen ik met dribbel aan het msnen wasin een groepsgesprek
ene harde mop na andere
was plotseling geen groepsgesprek meer
The Box was toch altijd voor e lke regio andersquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Check nu de Box , wat een tering nummer is dat zeg
nu niet meerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
The Box was toch altijd voor e lke regio anders
Weet niet, ik zie nu een blank meisje rappertquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
The Box was toch altijd voor e lke regio anders
Oh, gelukkig maar danquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had het tegen Djarum Q_B.
Love me or hate me, that is the questionquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet niet, ik zie nu een blank meisje rappertmet een vage clip
Ik gok Lady Sovereign ofzo, maar AA beaamt dit nog niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet op welk nummer The Box zit, mis ik iets spectaculairs?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik gok Lady Sovereign ofzo, maar AA beaamt dit nog niet.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Jantje is met Marieke getrouwd. Jantje komt in de bar en begint op te scheppen: "Zij is zooo mooi!"
"Laat eens een foto zien?" vragen zijn vrienden.
"Hier is ze," en Jantje laat een foto zien.
"Mijn god! Ik heb nog nooit een lelijker wijf gezien. Maar je zei dat ze mooi was?"
"Ja! Zij is de meest prachtige vrouw die ik ooit heb ontmoet - van binnen."
"Kun je haar niet binnnenstebuiten keren of zo?"
Hoe sta jij trouwens tegenover hondenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:47 schreef LudoSanders het volgende:
Dan heb ik niets gemist.
haaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Komt een man bij de bank...
Bankbediende: de spermabank is twee deuren verderop hoor!
Ik trek niet direct bij je in toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hoe sta jij trouwens tegenover honden
Hondenhaters halen de drempels niet eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik trek niet direct bij je in toch?
Okay, doordat het bestuur het besloten heeft..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:51 schreef PeZu het volgende:
in goed overleg met de welstandscomissie heeft het dagelijkst bestuur besloten dat pezuzuzuzu gaat slapen.
wij wensen u allen een fijne voorzettingen en danken u allen voor uwer inbreng tot zover
een goedenacht en lik'm
Er loopt hier een hond rondt, dus dat zit wel goedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hondenhaters halen de drempels niet eens.
Oeh, wat voor éénquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er loopt hier een hond rondt, dus dat zit wel goed.
Ik krijg een puppie erbijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hondenhaters halen de drempels niet eens.
wrong answer bud!quote:
ruimt ie het wel zelf op?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Zo een komt hier ook 4 avonden per week
Wat komt hij doen dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Zo een komt hier ook 4 avonden per week
Haham je probeert me voor je te winne,n.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
ik heb een Golden Retriever en binnenkort een pupske
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Haham je probeert me voor je te winne,n.
![]()
Die post straalt echt Ford Mondeo uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
ik heb een Golden Retriever en binnenkort een pupske
![]()
Mondeoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Die post straalt echt Ford Mondeo uit.
Och, je krijgt er seks voor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:02 schreef LudoSanders het volgende:
Alleen omdat je het zo lief vraagt.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Menig man heeft aan Bij haar virtuele vagina gewaagd.
En die hebben het met de dood moeten bekopen, maar hij nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Menig man heeft aan Bij haar virtuele vagina gewaagd.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:06 schreef Queen_Bee het volgende:
Een man komt thuis en treft zijn vrouw voor de deur aan met haar koffers naast zich.
Man: waar ga jij naar toe?
Vrouw: Naar Amsterdam, ik heb net gehoord dat ik daar 200 euro krijg voor wat ik jou gratis geef.
De man loopt naar binnen, pakt zijn koffers en gaat naast haar zitten.
Vrouw: waar ga jij heen?
Man: Ik ga mee, ik wil zien hoe jij rond denkt te komen van 400 euro per jaar.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wat vrouwonterend.
En ik kan er om lachen, top vrouw ben ik hèquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wat vrouwonterend.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:09 schreef Queen_Bee het volgende:TMF
Die zender heb ik er al af gegooid
Stalk je haar?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:08 schreef admiraal_anaal het volgende:Lady Souvereign op TMF
walgelijk kutnummer zeg
Echt zo'n geval van knuppelen tot de dood.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:08 schreef admiraal_anaal het volgende:Lady Souvereign op TMF
walgelijk kutnummer zeg
Daar moesten er meer van wezen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En ik kan er om lachen, top vrouw ben ik hè![]()
Verdacht, ze wil iets van je.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zij stalkt mijnet ook op mtv
dus in een half uur op Box, TMF en MTV
Zn puppy me dunktquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verdacht, ze wil iets van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |