Ik trek niet direct bij je in toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hoe sta jij trouwens tegenover honden
Hondenhaters halen de drempels niet eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik trek niet direct bij je in toch?
Okay, doordat het bestuur het besloten heeft..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:51 schreef PeZu het volgende:
in goed overleg met de welstandscomissie heeft het dagelijkst bestuur besloten dat pezuzuzuzu gaat slapen.
wij wensen u allen een fijne voorzettingen en danken u allen voor uwer inbreng tot zover
een goedenacht en lik'm
Er loopt hier een hond rondt, dus dat zit wel goedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hondenhaters halen de drempels niet eens.
Oeh, wat voor éénquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er loopt hier een hond rondt, dus dat zit wel goed.
Ik krijg een puppie erbijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hondenhaters halen de drempels niet eens.
wrong answer bud!quote:
ruimt ie het wel zelf op?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Zo een komt hier ook 4 avonden per week
Wat komt hij doen dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Zo een komt hier ook 4 avonden per week
Haham je probeert me voor je te winne,n.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
ik heb een Golden Retriever en binnenkort een pupske
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Haham je probeert me voor je te winne,n.
![]()
Die post straalt echt Ford Mondeo uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
ik heb een Golden Retriever en binnenkort een pupske
![]()
Mondeoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Die post straalt echt Ford Mondeo uit.
Och, je krijgt er seks voor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:02 schreef LudoSanders het volgende:
Alleen omdat je het zo lief vraagt.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Menig man heeft aan Bij haar virtuele vagina gewaagd.
En die hebben het met de dood moeten bekopen, maar hij nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Menig man heeft aan Bij haar virtuele vagina gewaagd.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:06 schreef Queen_Bee het volgende:
Een man komt thuis en treft zijn vrouw voor de deur aan met haar koffers naast zich.
Man: waar ga jij naar toe?
Vrouw: Naar Amsterdam, ik heb net gehoord dat ik daar 200 euro krijg voor wat ik jou gratis geef.
De man loopt naar binnen, pakt zijn koffers en gaat naast haar zitten.
Vrouw: waar ga jij heen?
Man: Ik ga mee, ik wil zien hoe jij rond denkt te komen van 400 euro per jaar.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wat vrouwonterend.
En ik kan er om lachen, top vrouw ben ik hèquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wat vrouwonterend.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:09 schreef Queen_Bee het volgende:TMF
Die zender heb ik er al af gegooid
Stalk je haar?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:08 schreef admiraal_anaal het volgende:Lady Souvereign op TMF
walgelijk kutnummer zeg
Echt zo'n geval van knuppelen tot de dood.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:08 schreef admiraal_anaal het volgende:Lady Souvereign op TMF
walgelijk kutnummer zeg
Daar moesten er meer van wezen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En ik kan er om lachen, top vrouw ben ik hè![]()
Verdacht, ze wil iets van je.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zij stalkt mijnet ook op mtv
dus in een half uur op Box, TMF en MTV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |