small world!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh dat weet ik eigenlijk niet, zal ik morgen eens vragen aan haar. Maar jij bent dus ook bekend daarCool
![]()
doe mij zo'n baanquote:
Ik ga niet weg, oranje gaatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:31 schreef Djarum het volgende:
[..]
*stopt Qube lekker in en geeft haar een nachtzoen
![]()
Ja, nee, mn moeder is 46quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij sprak net over vroeger en toen je nog jong was..
46![]()
toch geef ik je een nachtzoen! want ik ga wel!quote:
Ik dacht al zit ze me nu, daar hebben we hem weer, in het ootje te nemen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, nee, mn moeder is 46Mn vader ook
!@#@!121322!@!
Oooohhquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:33 schreef Djarum het volgende:
[..]
toch geef ik je een nachtzoen! want ik ga wel!![]()
![]()
Kenker, zat weer net in mn neusquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oef gelukkig maar, kan ik nog even door de webcam naar je gluren
Ik luister nu net Ilm a slave for youquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht al zit ze me nu, daar hebben we hem weer, in het ootje te nemen.
Uiteraardquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:35 schreef Djarum het volgende:
Hey Admiraal!
laat ff weten hoe je zusje het daar vindt als ze daar is! vind het altijd wel leuk om te horen dat mensen daar zitten en ook daadwerkelijk helpen! echt tof!
Blij dat ik geen vlees eetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:34 schreef PeZu het volgende:
kut ik moet die musi nog wegwerken
iemand zin in een vietnamese loempia?
je zei neusquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kenker, zat weer net in mn neus
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik luister nu net Ilm a slave for you
quote:
stormfront moppentrommelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Geert Wilders en Rita Verdonk rijden achter een vrachtwagen met negerzoenen van twee Somaliërs. Plots schiet de klep van de laadbak los, en alle lading rolt over het wegdek. Wilders stopt zijn auto onmiddelijk en springt er uit. Als een gek begint hij op die negerzoenen te stampen. Ondertussen komen er twee negers uit de cabine zetten. Een van die Somaliërs zo van: "Hey, mijn snoep, wat doe je?" Geert schrikt zich de apetering. "KOM NOU TOCH, RITA! Er zijn al twee ontpopt!"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uiteraardwe houden contact
maak af dan!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik liep laatst door de stad en ik zag iemand die op Justin Timberlake!
Die had ik gister ontdekt toen ik met dribbel aan het msnen wasquote:
Neequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:41 schreef LudoSanders het volgende:
Trusten.
ja ik bedoel het is toch zielig dat die man op justin timberlakequote:
was alles maar zo simpelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die had ik gister ontdekt toen ik met dribbel aan het msnen wasin een groepsgesprek
ene harde mop na andere
was plotseling geen groepsgesprek meer
The Box was toch altijd voor e lke regio andersquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Check nu de Box , wat een tering nummer is dat zeg
nu niet meerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
The Box was toch altijd voor e lke regio anders
Weet niet, ik zie nu een blank meisje rappertquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
The Box was toch altijd voor e lke regio anders
Oh, gelukkig maar danquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had het tegen Djarum Q_B.
Love me or hate me, that is the questionquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet niet, ik zie nu een blank meisje rappertmet een vage clip
Ik gok Lady Sovereign ofzo, maar AA beaamt dit nog niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet op welk nummer The Box zit, mis ik iets spectaculairs?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik gok Lady Sovereign ofzo, maar AA beaamt dit nog niet.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Jantje is met Marieke getrouwd. Jantje komt in de bar en begint op te scheppen: "Zij is zooo mooi!"
"Laat eens een foto zien?" vragen zijn vrienden.
"Hier is ze," en Jantje laat een foto zien.
"Mijn god! Ik heb nog nooit een lelijker wijf gezien. Maar je zei dat ze mooi was?"
"Ja! Zij is de meest prachtige vrouw die ik ooit heb ontmoet - van binnen."
"Kun je haar niet binnnenstebuiten keren of zo?"
Hoe sta jij trouwens tegenover hondenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:47 schreef LudoSanders het volgende:
Dan heb ik niets gemist.
haaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Komt een man bij de bank...
Bankbediende: de spermabank is twee deuren verderop hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |