you're ritch bitch!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Haha, ik vind net toch dat pakje, én 50 cent
Nee, de Boer was het. En zulke mensen hebben vast geen geld genoeg voor de AH
hyper doorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:06 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, ik zal wat dehyperen nu.
Jajaquote:
ik was al alng je vriendquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jaja
MAar verdomme, ik trap er niet in als mensne nu ineens mijn vriend willen zijn
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zag het net ja, gelukkig maar. Wat rook jij dan?
Wees maar niet bang hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jaja
quote:
Jij doet niet aan vriendjes toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jaja
Ik bedoelde vriendschappelijke vriendenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij doet niet aan vriendjes toch?
briaan adaamsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Id die for you, Id cry for you, baby Id die for youhouhouhou (8)
lievv nummer!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Id die for you, Id cry for you, baby Id die for youhouhouhou (8)
Watquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:10 schreef Djarum het volgende:
hey Qube.. zal vast al wel gevraagd zijn maar jeweetz.. Djarum is niet al te snel..![]()
ben jij dat--> [afbeelding]?
Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik bedoelde vriendschappelijke vrienden![]()
datquote:
ik dacht aan everything i doquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bij mij is het Bon jovi
Aantal posts 11383
Mensen die je niet willen neuken, maar wel graag vbij je xzijnquote:
Nee gekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht aan everything i do
ofzo
die leidje uit robinn hoeds
jewaids
quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:12 schreef Djarum het volgende:
heeft er iemand kretek?....
Nee gekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm..
in je avatar.. als Queen_bee er in staat.. ben jij dat op de achtergrond?
Dat zijn de mensen die je willen filmen tijdens de sex dus..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mensen die je niet willen neuken, maar wel graag vbij je xzijn
lap segquote:
wtfquote:
Nee, das OranjeSeksquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die je willen filmen tijdens de sex dus..
shizzle wizzle! welk merk???quote:
k neem je in t ootjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
lap seg
fuk jau
je neemt me in de maling
oeh lekkerquote:
katootje?quote:
waar waar??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef oranjekoek het volgende:
poep op je schoen
flatbeat!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef LudoSanders het volgende:
Die avatar van Djarum ging precies gelijk aan de muziek die ik aan het luisteren was.
Heb je nu schoenen aan? ik draag nooit schoenen in huis.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef Djarum het volgende:
[..]
waar waar??
ik zie het niet?.....
volgens mij neem je mij in het katootje...
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef LudoSanders het volgende:
Die avatar van Djarum ging precies gelijk aan de muziek die ik aan het luisteren was.
Djarum 76 Kretekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:14 schreef Djarum het volgende:
[..]
shizzle wizzle! welk merk???
eindelijk een mede kretekroker!!![]()
aw had je ook 2 van die kleine staartjes en een klein bol buikje wat onder je shirt uitkwam?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zo noemde mn oma en opa me altijd
waat!! je rookt gewoon mij op man!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Djarum 76 Kretekme familie heeft vorige maand 12 sloffen voor me meegenomen als souvenier
, ze kwamen met ze 4-en en ik ben enige hier die kretek lust
Ik heb er nog nooit van gehoord zelfs!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Djarum 76 Kretekme familie heeft vorige maand 12 sloffen voor me meegenomen als souvenier
, ze kwamen met ze 4-en en ik ben enige hier die kretek lust
[afbeelding]
die houden we dr dus inquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zo noemde mn oma en opa me altijd
Nee, zelfs toen had ik al stijlquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
aw had je ook 2 van die kleine staartjes en een klein bol buikje wat onder je shirt uitkwam?
Ik krijg volgende maand weer 12 sloffen, dan komen ze een weekje naar nederlandquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:20 schreef Djarum het volgende:
[..]
waat!! je rookt gewoon mij op man!![]()
ik heb ook nog een slof liggen... maar die is nog dicht enzo.. cellofaan..![]()
ook zo zonde om dat open te maken..![]()
eerst maar even de nederlandse kreket oproken.. vond net nog een half pakje in achter mn lavalamp..![]()
Bol buikje? Ze was in Afrika, ze is er geen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
aw had je ook 2 van die kleine staartjes en een klein bol buikje wat onder je shirt uitkwam?
chill!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik krijg volgende maand weer 12 sloffen, dan komen ze een weekje naar nederlandom hun dochter op te zoeken op de tilburgse uni
Pezu? gaat het?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef PeZu het volgende:
dit is bukken trut, als je kut
dit is breek de rnek, trek der haar
dit is kenker erg in ogen bitch
is de muziek die op staatquote:
Ja, ik was jong in de tijd dat kinderen nog geen fatsos warenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bol buikje? Ze was in Afrika, ze is er geen.
Ik na de zomer pas, waarschijnlijk september oktober, dan ga ik Thailand en indonesie weer aandoen hopelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
chill!
ik ga pas van de zomer weer rondreizen in indonesie.. dus dan pas kan ik weer de echte roken![]()
misschien.... als jij hem nou even recht houd dan zal ik zorgen dat zijn pillen binnenkomen.. als hij ze maar wil slikken..quote:
mag ik dan gelijk mijn geslacht erin hangen?..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
misschien.... als jij hem nou even recht houd dan zal ik zorgen dat zijn pillen binnenkomen.. als hij ze maar wil slikken..
Je was jong, je wil nu toch niet vertellen dat je al oud en versleten bent? Zo klonken die plannen van je althans niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik was jong in de tijd dat kinderen nog geen fatsos waren
Ja las je het maar na die pillen doet dan merkt hij er weinig van..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:24 schreef Djarum het volgende:
[..]
mag ik dan gelijk mijn geslacht erin hangen?..
ah toe?![]()
Jong en versletenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je was jong, je wil nu toch niet vertellen dat je al oud en versleten bent? Zo klonken die plannen van je althans niet.
hangt er vanaf.. als het me bevalt dan weet ik niet of ik in de komende jaren nog in NL kom.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef LudoSanders het volgende:
Voor hoe lang ga je rondreizen Djarum?
Zo oud is 46 toch niet, toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je was jong, je wil nu toch niet vertellen dat je al oud en versleten bent? Zo klonken die plannen van je althans niet.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja las je het maar na die pillen doet dan merkt hij er weinig van..
Me zusje gaat in september na Baliquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:27 schreef Djarum het volgende:
[..]
hangt er vanaf.. als het me bevalt dan weet ik niet of ik in de komende jaren nog in NL kom.
heb al samen met mn broer een huisje op bali.
maar misschien heb ik na een half jaar wel weer zin in het hectische leven van NL..
tss.. heb je nog niet eens gevoyeurd en je noemt me nu al slet?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Allemaal sletten hier want niemand laat een berichtje in mijn fobo achter
waar gaat ze ongeveer heen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Me zusje gaat in september na Balivoor haar stage gaat ze werken in een weeshuis dat is opgezet door Belgen
dus daar zit ze voor 8 maanden
![]()
Ze zit in Ubud dan
;')quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:29 schreef Djarum het volgende:
ah, je zei het al!
sakequote:
kawaii!quote:
Jij sprak net over vroeger en toen je nog jong was..quote:
*stopt Qube lekker in en geeft haar een nachtzoenquote:
Ooh dat weet ik eigenlijk niet, zal ik morgen eens vragen aan haar. Maar jij bent dus ook bekend daarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:30 schreef Djarum het volgende:
Hoe heet het weeshuis? want het komt mij allemaal erg bekend voor!!
Ons huisje staat praktisch in Ubud, heb daar afgelopen zomer veel rondgehangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |