quote:Op dinsdag 13 februari 2007 04:31 schreef Prospera het volgende:
Doe maar een oproep Ashrak
loverscorner
Weet ik, dit topic hadden we gisteren al verzonnenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 05:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
HiDiHo ligt lekker te slapen nu
Slapen is relaxt, net als bomen...
Doe eerst eens een beetje uitgebreide ASL infoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 04:27 schreef Ashrak het volgende:
Oops Sorry
Blond ...
Maar ik ben wel single en op zoek ... mag ik dan toch nog meedoen of is daar een aparte plek voor
quote:Op maandag 12 februari 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
Loverscorner... waar Eendje eindelijk scoort en ik een cursus editten kreeg van Hidiho en die cakejes ging maken met Leandra![]()
YWquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef Prospera het volgende:
Thanks![]()
Nou ja, de cakejes had ik nog goed.
Weet niet zeker of Eend me nog wel als stalkertje wiltquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW![]()
Wel shocking dat je je zin over Eendje vergeten was![]()
Ah gossie, heeft ie een klacht over je ingediend?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
Weet niet zeker of Eend me nog wel als stalkertje wilt![]()
Voor jou hetzelfde schatjequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
Het is Valentijn...voor jou en je lievies.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
Dit is ook de SC niet![]()
Dit is de LoversCorner![]()
Nou..... ik zie anders genoeg mensen posten waarbij ik die behoefte absoluut niet hebquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:31 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik waag me ook eens in dit topic, voor de verandering.
Wanneer wordt er eens een meeting gehouden van mensen op FOK! DGK bijhouden? Het lijkt me toch leuk om de mensen voor het einde van het programma (= over meer dan 1 jaar wsch.) eens te ontmoeten. Iemand ideeën?
En wordt deze SC ook wel eens gebruikt om dingen over andere chatters te weten te komen en dingen over jezelf te vertellen?
quote:
Dat kan in de praktijk flink meevallen. "Grote mond, klein hartje" geldt heel vaak in internetland. Het internet is dé plek om gedrag dat je in het echte leven nooit zou vertonen, uit te proberen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou..... ik zie anders genoeg mensen posten waarbij ik die behoefte absoluut niet heb![]()
Mwah, volgens mij zit dat anders, maar goed, ik stam dan ook nog van de MSN 1.0 generatiequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:36 schreef Roy_vdm het volgende:
Dat kan in de praktijk flink meevallen. "Grote mond, klein hartje" geldt heel vaak in internetland. Het internet is dé plek om gedrag dat je in het echte leven nooit zou vertonen, uit te proberen.
Wat dacht je van therapie??quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:36 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Het internet is dé plek om gedrag dat je in het echte leven nooit zou vertonen, uit te proberen.
*maar weer afhaaktquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
En Coos komt ook weer zoenen....
Damn, wat een woord, heb je een linkje voor me?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
En Coos komt ook weer zoenen....
Damn, nog ff en we hebben hier een steady nachtbaggerkwaliteitsposts topic![]()
Neehoor. Ik ben IRL net zo vervelend en intimiderend als op FOK.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:36 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Dat kan in de praktijk flink meevallen. "Grote mond, klein hartje" geldt heel vaak in internetland. Het internet is dé plek om gedrag dat je in het echte leven nooit zou vertonen, uit te proberen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor. Ik ben IRL net zo vervelend en intimiderend als op FOK.
Mod-aspiraties?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
Lees: vertel eens wat meer over jezelf
Nee, je moet t nu nog ff zelf onthouden, over een week kent Google het ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:39 schreef HiDiHo het volgende:
Damn, wat een woord, heb je een linkje voor me?
Niets mis meequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss, alsof er wat mis is met mijn zoenen?!![]()
Ja dat zweepje is dan wel weer geil.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss, alsof er wat mis is met mijn zoenen?!![]()
Nee absoluut niet, maar Roy kwam met de vraag of mensen hier wat over zichzelf mochten vertellen, in die vraag zag ik een dringende behoefte van Roy dat te doen.quote:
Maar als het Vaderland roept.....quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maar Roy kwam met de vraag of mensen hier wat over zichzelf mochten vertellen, in die vraag zag ik een dringende behoefte van Roy dat te doen.
En wie ben ik dan om hem daartoe niet uit te nodigen![]()
Ik 'internet' sinds 1996 en ik heb talloze mensen 'van het internet' in het echt gezien. Ze zijn meestal toch anders dan je je bij ze voorstelt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij zit dat anders, maar goed, ik stam dan ook nog van de MSN 1.0 generatie![]()
Als het Vaderland roept zijn de batterijen van mijn gehoorapparaten waarschijnlijk toevallig net leeg.quote:
Meestal wel ja...quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:45 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik 'internet' sinds 1996 en ik heb talloze mensen 'van het internet' in het echt gezien. Ze zijn meestal toch anders dan je je bij ze voorstelt.
las hem nu pasquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je moet t nu nog ff zelf onthouden, over een week kent Google het ook![]()
Nachtbagger bestaat al op Fok! dus dit wordt gewoon de nachtkwaliteitsposts seriequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:47 schreef HiDiHo het volgende:
las hem nu pas
![]()
ja idd, nu is het nog niets http://www.google.nl/search?hl=nl&q=nachtbaggerkwaliteitsposts+topic&btnG=Google+zoeken&meta=
Maar wel van hoge kwaliteit graagquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nachtbagger bestaat al op Fok! dus dit wordt gewoon de nachtkwaliteitsposts serie![]()
Halloquote:
Ben je net zo goed als Huub, of meer zoals Wibi ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik ben Roy, 29 jaar en ik ben Fok!ker. Mijn hobby's zijn... een klassieke auto, en het bespelen van de piano.
Nu jij!
Tot nu toe lukt het nog aardigquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Halloik post hier ja...... natuurlijk is het van hoge kwaliteit!
Zie je mij in staat iets kwalitatief minderwaardigs neer te zetten??![]()
Oeh, wat voor klassieke auto???quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik ben Roy, 29 jaar en ik ben Fok!ker. Mijn hobby's zijn... een klassieke auto, en het bespelen van de piano.
Nu jij!
Tussen Huub en Wibi in, denk ik. Maar meer richting Huub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben je net zo goed als Huub, of meer zoals Wibi ?
Hibi dus?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:53 schreef Roy_vdm het volgende:
Tussen Huub en Wibi in, denk ik. Maar meer richting Huub.
Ik dacht dat je al geslaagd was voor je examen ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
Ik ben Prospera en doe hier een cursus msn afsluiten![]()
Die cursus Editten werpt z'n vruchten iig al afquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
Ik ben Prospera en doe hier een cursus msn afsluiten![]()
Mercedes 250CE (coupé) uit 1971.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, wat voor klassieke auto???
Ik ben Leandra, 40 jaar en ik heb een Fok!/DGK verslaving.... en nee, ik wil er niet over praten![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
Roy, ik ben Roy 31 jaar en mijn hobby's zijn computeren en dgk volgen
Leuk speeltjequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:56 schreef Roy_vdm het volgende:
Mercedes 250CE (coupé) uit 1971.
I love my edit buttonquote:
Ja, aangenaamquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:58 schreef Roy_vdm het volgende:
Kijk, zo kom je nog eens ergens achter. Aangenaam naamgenoot..
Yep, gaat lekker dat ding. 'T is een rooie. Heb helaas geen foto online staan volgens mij.quote:
Enne... dat kun je helemaal zelf onderhouden enzo??quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:58 schreef Roy_vdm het volgende:
Yep, gaat lekker dat ding. 'T is een rooie. Heb helaas geen foto online staan volgens mij.
Hij kijkt heel veel discoveryquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enne... dat kun je helemaal zelf onderhouden enzo??
Nee, daar ben ik te weinig technisch voor (zou het heel graag kunnen) en heb er ook te weinig tijd voor. Maar heeft gelukkig net een grote beurt gehad (was hem bijna 2 maanden kwijt, er moest vanalles aan gebeuren) en kreeg hem vandaag (eigenlijk: gisteravond) weer terug. Pak van m'n hart...quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enne... dat kun je helemaal zelf onderhouden enzo??
Ben je wel eens op de oldtimerbeurs geweest in Essen (D)?quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:01 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik te weinig technisch voor (zou het heel graag kunnen) en heb er ook te weinig tijd voor. Maar heeft gelukkig net een grote beurt gehad (was hem bijna 2 maanden kwijt, er moest vanalles aan gebeuren) en kreeg hem vandaag (eigenlijk: gisteravond) weer terug. Pak van m'n hart...
Tsja..... DGK kost ook een hoop tijd hèquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:01 schreef Roy_vdm het volgende:
Dat van "te weinig tijd" moet je trouwens ruim zien...
Ja is het leuk? Zit er veel sex in en andere ranzigheid?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:56 schreef Roy_vdm het volgende:
Het is niet zo moeilijk om DGK-verslaafd te worden. Het programma blijft boeien. Als je er maar de moeite voor neemt om éven een paar afleveringen te volgen, zeg ik maar. En toch voelen de meeste mensen zich 'te goed' om het programma die kans te gunnen volgens mij. Goed dat wij het wel doen met z'n allen!
Mijn zwager gaat daar elk jaar heen met zijn oldtimer merc. Zit ook in een mercclub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:06 schreef Roy_vdm het volgende:
Nee, nooit naar Essen geweest... wil er nog wel eens naar toe. De club van mijn type auto's komt daar ook elk jaar.
Ach, je hebt internet..... de live-streams zijn toch leuker dan de TV uitzendingen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:06 schreef Lemmeb het volgende:
Ja is het leuk? Zit er veel sex in en andere ranzigheid?
Ik heb het nog nooit gezien want ik heb geen teevee.
Heb je aan een fles genoeg ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:07 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik krijg ineens trek in een Tia Maria met ijs...
Lekke banden ????quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
Deze dus, maar dan in t rood en schoon enzo![]()
[afbeelding]
Toevallig was de enige "opmerking" op het APK-rapport van vandaag (=eigenlijk gisteren dus) dat de rechtervoorband binnenkort moet worden vervangen. Maar zo erg is het gelukkig niet. Voor de rest: ja, dat is het type.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
Deze dus, maar dan in t rood en schoon enzo![]()
[afbeelding]
Das waar, hoewel ik me er soms over verbaas wat voor auto's mensen voor dagelijks gebruik hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:06 schreef Roy_vdm het volgende:
Nee, nooit naar Essen geweest... wil er nog wel eens naar toe. De club van mijn type auto's komt daar ook elk jaar.
Ik heb hem inderdaad voor erbij. Ik woon in Amsterdam en daar heb je eigenlijk niet echt een auto nodig. Maar sinds een jaar heb ik een eigen bedrijfje (kantoortje) en is het toch wel erg handig dat ik hem heb. En het is een mooie representatieve bak, op z'n eigen manier.
Laat ik dat advies dan maar braaf opvolgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, je hebt internet..... de live-streams zijn toch leuker dan de TV uitzendingen.
Maar als je een leven wilt houden dan adviseer ik je er niet aan te beginnen.![]()
Proost ! op de goede afloopquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:13 schreef Roy_vdm het volgende:
Flesje Tia Maria is ruim voldoende, gezondheid!
Je zult me dankbaar zijn..... hoewel je dat dan natuurlijk niet weetquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:14 schreef Lemmeb het volgende:
Laat ik dat advies dan maar braaf opvolgen.
Nou, bedankt dan maar. Alvast ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zult me dankbaar zijn..... hoewel je dat dan natuurlijk niet weet![]()
quote:
Zie, ik ben goed!!! Weet je gelijk waarom dit het nachtkwaliteitsposts topic isquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:12 schreef Roy_vdm het volgende:
Toevallig was de enige "opmerking" op het APK-rapport van vandaag (=eigenlijk gisteren dus) dat de rechtervoorband binnenkort moet worden vervangen. Maar zo erg is het gelukkig niet. Voor de rest: ja, dat is het type.
Nou goed, dat doe ik dus met mijn auto ook. Maar je ziet aan die Marktplaats-advertentie hoeveel dat ding waard is en die lijkt me in goede staat. Voor 4.000 euro mag je hem meenemen. Voor de Cadillac geldt hetzelfde... er zijn er zo gigantisch veel van gemaakt (van de Mercedes zeker, van de Cadillac wsch. in mindere mate maar toch), je kunt zo weer een nieuwe kopen. Klinkt hard, vond ik ook hard toen de auto voor mij nog maar een droom was, maar als je er eentje hebt is het toch anders. Later, als ik volwassen ben, ga ik voor een nóg mooiere en dan zal ik daar niet alle dagen in gaan rijden...quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar, hoewel ik me er soms over verbaas wat voor auto's mensen voor dagelijks gebruik hebben.
Ik ken iemand die zijn Caddilac Coupe de Ville uit 1973 gewoon overal doorheen jaagt![]()
Alsof het een huis tuin en keuken auto is.
Maar dat zijn we wel van je gewentquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Zie, ik ben goed!!! Weet je gelijk waarom dit het nachtkwaliteitsposts topic is![]()
Ik heb het dus echt over het betere boerenbinnenweggetjes bochtenwerk hè...... waar de weg al niet eens breed genoeg is voor 2 "moderne" auto's.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:18 schreef Roy_vdm het volgende:
Nou goed, dat doe ik dus met mijn auto ook. Maar je ziet aan die Marktplaats-advertentie hoeveel dat ding waard is en die lijkt me in goede staat. Voor 4.000 euro mag je hem meenemen. Voor de Cadillac geldt hetzelfde... er zijn er zo gigantisch veel van gemaakt (van de Mercedes zeker, van de Cadillac wsch. in mindere mate maar toch), je kunt zo weer een nieuwe kopen. Klinkt hard, vond ik ook hard toen de auto voor mij nog maar een droom was, maar als je er eentje hebt is het toch anders. Later, als ik volwassen ben, ga ik voor een nóg mooiere en dan zal ik daar niet alle dagen in gaan rijden...
Je wilt pas een hond als er ook een mens is die met je durft samen te wonen??quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:19 schreef Roy_vdm het volgende:
Geen huisdieren nee, hoewel ik wel een keer een mooie hond wil. Als iemand het nog eens aandurft om met mij te gaan samenwonen. Hoezo?
Dacht idd al dat jij wel een hond mens bent.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:19 schreef Roy_vdm het volgende:
Geen huisdieren nee, hoewel ik wel een keer een mooie hond wil. Als iemand het nog eens aandurft om met mij te gaan samenwonen. Hoezo?
Oh, nee ik hou hem wel in ere.. dat wel ja. Misschien is hij niet liefhebber genoeg.. of misschien vindt hij het wel leuk om in zo'n brede bak te rijden. Voor mijn auto gaan ze al aan de kant, laat staan voor een Cadillac.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het dus echt over het betere boerenbinnenweggetjes bochtenwerk hè...... waar de weg al niet eens breed genoeg is voor 2 "moderne" auto's.....
Dat je dus iedere 2 km 6 keer in een berm hangt vanwege een tegenligger enzo.
Er toont ook geen hond intressequote:Op woensdag 14 februari 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wilt pas een hond als er ook een mens is die met je durft samen te wonen??
Je bent bang dat een hond jou alleen niet lief genoeg vindt??![]()
En zolang er geen hond interesse toont, zal er ook geen komen idd...quote:
Doe jij nooit hequote:Op woensdag 14 februari 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das best zielig hoor, ga jij er een beetje grapjes over zitten maken![]()
Eentje uit '65, creme/wit deed nog als bruidsauto afgelopen zomer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:21 schreef Roy_vdm het volgende:
@ Prospera: weet je wat voor MB je zwager heeft dan?
Als het dan toch een huisdier moet zijn: een hond, ik heb een schurfthekel aan katten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:23 schreef Roy_vdm het volgende:
Nee, maar zolang ik alleen ben kan ik de verantwoordelijkheid van het hebben van een hond niet aan.
En jullie.. zijn jullie honden- en/of kattenmensen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:24 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
En zolang er geen hond interesse toont, zal er ook geen komen idd...
quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd, dat doe ik nooit, ik heb geen humor![]()
Wat???, moet ik vandaag alweer koken ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zijn de appels al gaar of hoe zit dat?
Het was cake met bosvruchten..... dus de appels zijn niet gaar (de cake is wel op overigensquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
Zijn de appels al gaar of hoe zit dat?
Dat was 2 nachten geleden alquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was cake met bosvruchten..... dus de appels zijn niet gaar (de cake is wel op overigens)
Geldt voor mij ook.. maar ik zou ze nog kunnen gedogen als ze niet zo'n vernietigende werking op de waarde van je inboedel zouden hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Het gaat mij niet eens om ONS meubilair, ik vind katten per definitie gewoon niets.
Ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was cake met bosvruchten..... dus de appels zijn niet gaar (de cake is wel op overigens)
Zelfs dan wil ik ze niet..... ze zijn eigenwijs en arrogant, en in mijn ons huis is er maar 1 eigenwijs en arrogant!quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:35 schreef Roy_vdm het volgende:
Geldt voor mij ook.. maar ik zou ze nog kunnen gedogen als ze niet zo'n vernietigende werking op de waarde van je inboedel zouden hebben.
quote:
TYquote:
Tja, in DGK zijn er ook twee diva's... soms is het kiezen of delen. Daar worden ook de contactpunten verdeeld (verhouding 1:150 weliswaar), gelukkig dat je in het echte leven katten buiten de deur kunt houden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs dan wil ik ze niet..... ze zijn eigenwijs en arrogant, en in mijn ons huis is er maar 1 eigenwijs en arrogant!
Mag dat danquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verdeel je aandacht dan ook eens een beetje![]()
Juist.... en in DGK wordt er ook zsm 1 weggewerktquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:40 schreef Roy_vdm het volgende:
Tja, in DGK zijn er ook twee diva's... soms is het kiezen of delen. Daar worden ook de contactpunten verdeeld (verhouding 1:150 weliswaar), gelukkig dat je in het echte leven katten buiten de deur kunt houden.
Okequote:
Van de ene kant hoop ik van wel, van de andere kant van niet. De latente ergernis dwingt me om te gaan kijken elke keer. Dat zal met de komst van Eric alleen maar erger worden. Als een van hen beiden dan vertrekt, zou ik dat aan de ene kant jammer vinden denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist.... en in DGK wordt er ook zsm 1 weggewerkt![]()
Neem die cursus Editten nog eens door met Prospera trouwens, ze begint er te goed in te worden...quote:
Weltruste Prosperatje,quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem die cursus Editten nog eens door met Prospera trouwens, ze begint er te goed in te worden...![]()
We moeten eerst eens zien of Eric zijn (en haar) belofte ook waarmaakt, maar ik heb het gewoon helemaal gehad met Natasia.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:42 schreef Roy_vdm het volgende:
Van de ene kant hoop ik van wel, van de andere kant van niet. De latente ergernis dwingt me om te gaan kijken elke keer. Dat zal met de komst van Eric alleen maar erger worden. Als een van hen beiden dan vertrekt, zou ik dat aan de ene kant jammer vinden denk ik.
Ehm.... we zitten hier niet in de COS..... we zitten in de LoversCorner: voor al uw versierpogingen, liefdesverdriet en ander slap geouwehoer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:52 schreef Roy_vdm het volgende:
Trouwens, volgens mij zijn al mijn posts tot nu toe off-topic.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:52 schreef Roy_vdm het volgende:
Trouwens, volgens mij zijn al mijn posts tot nu toe off-topic.
Yep, ben weer niet op aan het letten, dacht dat dit de SC was.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.... we zitten hier niet in de COS..... we zitten in de LoversCorner: voor al uw versierpogingen, liefdesverdriet en ander slap geouwehoer.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:54 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Yep, ben weer niet op aan het letten, dacht dat dit de SC was.
Ach, wij zijn niet zo moeilijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:56 schreef Roy_vdm het volgende:
Wel cool om dan terug te zien hoe dat misverstand de wereld in blijft en waarom jullie daar in eerste instantie niets over zeggen (= mijn eerste posts konden nog wel, binnen het kader van dit topic).
Toen we het ontbreken van katten in onze relatie en op ons meubilair aan t bespreken waren kon t ook weer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:56 schreef Roy_vdm het volgende:
Wel cool om dan terug te zien hoe dat misverstand de wereld in blijft en waarom jullie daar in eerste instantie niets over zeggen (= mijn eerste posts konden nog wel, binnen het kader van dit topic).
Moet ik hier nog op ingaan ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen we het ontbreken van katten in onze relatie en op ons meubilair aan t bespreken waren kon t ook weer.![]()
Ik zou die gespreksstof slechts met veel moeite onder de term "knuffelhoekje" willen scharen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen we het ontbreken van katten in onze relatie en op ons meubilair aan t bespreken waren kon t ook weer.![]()
Het kon wel in de categorie "versierpogingen en elkaar beter leren kennen"quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:03 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik zou die gespreksstof slechts met veel moeite onder de term "knuffelhoekje" willen scharen.
Damn, jij hebt ook altijd gelijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, er is niemand die het serieus neemt, dus dat hoef jij ook niet te doen![]()
Niveau![]()
Kan beterquote:Op woensdag 14 februari 2007 04:04 schreef Roy_vdm het volgende:
En jij Roy, ben jij gelukkiger in de liefde deze Valentijn?
Dat gaat m niet worden hier: ik eet geen kaas.quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:07 schreef Roy_vdm het volgende:
Heeft er al eens iemand boterham met kaas en advocado op?
Omdat je ultra-veganistisch bent?quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat m niet worden hier: ik eet geen kaas.
Nee gewoon omdat ik ziek word van kaas. En nee, niet van melk, wel van kaas.quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:09 schreef Roy_vdm het volgende:
Omdat je ultra-veganistisch bent?
Which reminds me... ik moet mijn bedje maar weer 's bijna gaan opzoeken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:12 schreef Leandra het volgende:
Ja, en dat op Valentijnsdag om 04.10 uur...... het leven blijft verbazen.
Daar hebben we een patent opquote:Op woensdag 14 februari 2007 04:12 schreef Roy_vdm het volgende:
Ilona & Leandra: dat was een kort gesprek...
Heb je 28 februari iets te doen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
Ja?
Trustequote:Op woensdag 14 februari 2007 04:13 schreef Roy_vdm het volgende:
Which reminds me... ik moet mijn bedje maar weer 's bijna gaan opzoeken.
Geen flauw idee, hoezo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heb je 28 februari iets te doen?
Nena meetquote:Op woensdag 14 februari 2007 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb je 28 februari iets te doen?
Alleen in zeer select en vertrouwd gezelschap..... je kunt dat dus lezen als "niet"quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lekker blowen op het strand, of blow je niet...
truste Royquote:Op woensdag 14 februari 2007 04:15 schreef Roy_vdm het volgende:
Welterusten alledrie... en wie weet tot in een volgende SC of knuffelhoek!
Weltrustequote:Op woensdag 14 februari 2007 04:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daarmee ga ik gelijk off-topic en off-line
![]()
Ik denk dat ik, zoals elk jaar trouwens, mijn eigen kaart en kadootjes vanmiddag maar ga kopen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hele goedemorgen allemaal !!! ... ik hoop dat iedereen een leuke Valentijn heeft vandaag. Ik wil eigenlijk wel een paar kaarten, smsen en een kadootje. Vrees dat dat er niet in zit maar hoop doet leven nietwaar?
Daar ben ik al!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:30 schreef itsme het volgende:
Hey poepies en scheetjes en zusjes en zo.
Ik wil even lekker knuffelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:06 schreef Prospera het volgende:
Deze link past hier natuurlijk ook wel![]()
Anoniem een PM sturen voor Valentijnsdag? van Breuls.
Bij deze dan een dikke knuf van Bong!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:27 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fok wordt commercieel. Sms actie![]()
O wat wordt ik lekker genuffelt.![]()
![]()
Nou zeg!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:31 schreef itsme het volgende:
Zo en nu weer normaal.
Stelletje eikels allemaal.![]()
![]()
Ok, ik dacht dat je nog wakker was...quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daarmee ga ik gelijk off-topic en off-line
![]()
Wat wil je me??quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Leandra, ik wil je...
Jij verwachtte een minder plakkerige topicinhoud?quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:02 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
wat een klef gedoe in dit topic![]()
Lekker hèquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:02 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
wat een klef gedoe in dit topic![]()
Oeh nog een monitor met glas..... wat retroquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:08 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
idd,de binnenkant van het glas van mijn monitor beslaat er helemaal van en de spetters vliegen me om de oren![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh nog een monitor met glas..... wat retro![]()
het merendeel van de wereldbevolking denkt daar schijnbaar anders over anders was er way minder rotzooi gaande op deze aardkloot!quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Nee, klef gedoe is niet retro, klef gedoe is tijdloos....![]()
geen idee waar je het nu over hebt...........leg eens uit..........quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
Dat komt omdat mannen op het verkeerde moment met het verkeerde koppie denken![]()
Dank voor je uitleg,nu snap ik iig waarom het bloed vaak uit mijn hersenpan wegtrekt en waarom ik dan zo duizelig wordt,snapte al niet waardoor die slechte doorbloeding in mijn hersenpan werd veroorzaakt,maar nu welquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
Kwestie van doorbloeding.... hoe meer bloed er onttrokken wordt aan de hersenen om het mannelijk geslachtsorgaan in actie te kunnen krijgen hoe minder die hersenen kunnen blijven functioneren.
Met andere woorden: als mannen vaker klef waren zouden ze minder vaak domme dingen bedenken.
Even een ontopic retro kreet: Make love, not war.
Hieruit zou je overigens ook de conclusie kunnen trekken dat mannen met een kleiner geslachtsorgaan intelligenter zijn dan mannen met een groter geslachtsorgaan omdat hun hersenen niet regelmatig ontdaan worden van een enorme voorraad bloed.
Mijn ervaringen zouden dit ********* kunnen bevestigen.![]()
edit:never mind,even gesencureerd want het was wel heel erg ......quote:
Volgens mij zijn ze allebei nog beschikbaar, hoewel Prospera nog wel moet afkicken van haar rol als stalkertje van PC Eend... dat dan wel weer.quote:
Langleve de LOIquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:07 schreef Leandra het volgende:
Hoewel ik in de COS wel iets las over het bakken van appeltaart...... heeft mijn cursus cake bakken toch effect!
Ik had gewoon nog een kookboek uit de jaren 50... had mijn grootmoeder bij haar elektische fornuis gekregenquote:
ah,volgens grootmoeders respect,dat zijn de beste en lekkerste gerechtenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had gewoon nog een kookboek uit de jaren 50... had mijn grootmoeder bij haar elektische fornuis gekregen![]()
het is idd weer 'in'quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:26 schreef Leandra het volgende:
Ik ben gewoon helemaal retro...... en retro is hip![]()
En ja, jij bent door jouw leeftijd ook retro... dat past netjes dus
ligt eraan over welke in je het hebtquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:28 schreef Leandra het volgende:
En in is goed
ja,en nu je hot or not lijst(je) nog.........quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:31 schreef Leandra het volgende:
De juiste uiteraard...
Die van: What's hot and what's not....
wil AL je hot or nots weten,dus begin maar te typen zou ik zeggen(daarmee verjaag je het hoog bagger gehalte)quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:32 schreef Leandra het volgende:
Hot: Icetea
Not: regular tea....
Zo'n soort opsomming??![]()
Dat kan ik weer compenseren door mijn technieken die men me met de 'ontdek je plekje' cursus heeft bijgebracht,in de praktijk ten uitvoer te brengen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:43 schreef Leandra het volgende:
Al m'n hots or nots??
Damn dan is t niet leuk meer, misschien moet je eerst een LOI cursus "find all the answers yourself" volgen?!
Oh,vertel.............quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:
Which reminds me, ik moet nog even reageren op een schrijven van het LOI... toevallig gisteren wat ontvangen.
Dat wordt dus strax even.
* Leandra overweegt haar kennis wat op te frissen cq bij te spijkeren![]()
hehe,badder ze,vergeet je je badmuts en je rubber eendje niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
Nee sorry dear, nu even geen tijd.... moet wat anders gaan opfrissen.![]()
Laters![]()
Mooi,krijgt die ook nog een beetje aandacht haha!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
M'n rubber ducky woont in de badkamer..... tuurlijk vergeet ik die niet![]()
aargh een stalkertje?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allebei nog beschikbaar, hoewel Prospera nog wel moet afkicken van haar rol als stalkertje van PC Eend... dat dan wel weer.
Maar volgens mij maak je kans.
Ik niet maar mijn keelontsteking en mijn griep voelen zich PRIMAquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja erg stilletjes hier....
Beetje opgeknapt??
Ach,ze vinden me een lekker hapje,can't blame themquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
Dat is minder, dat je keelontsteking en griep zich zo thuis voelen in jouw lichaam.
Ook thee en beschuit genomen enzo??? Of is beschuit teveel van de categorie "vast voedsel"???
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
Ehm... je bent zo ziek als een hond en gaat aardappel/prei soep eten? Ik zei nog zo: Kippensoep!!
Al die koolhydraten van de aardappels zijn een ware voedingsbodem voor Keelontsteking en griep.
Ik kan overigens wel begrijpen dat ze graag bij je willen bijven hoor.....
The Carpenters hebben dat liedje toch over jou geschreven??
okay,dank voor tip,moet ik alleen nog een 70+ jarige kip zien uit te halen aangezien het een 'naar grootmoeders recept' betreft!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
Ja, doe eens verstandig.... Kippensoep: het wondermiddel uit grootmoeders tijd.
Niet dat het toen wel hielp maar vooralsnog zijn al mijn grootouders ouder geworden dan ik tot nu toe.
Volstaat een stuisvogel ook,in feite ook een kip,een hele grote maar toch.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
Dat wordt een beetje lastig, maar ook ik gebruik grootmoeders recept wel eens met moderne ingrediënten, dus een iets jonger kippetje kan ook geen kwaad.
Ik adviseer echter wel geen kip te nemen die net van de post-kuiken leeftijd is, deze hebben nog niet genoeg kracht opgebouwd en dus zal dat jou ook niet echt versterken.
Het zijn altijd de vrouwen die zeggen dat het formaat er niet toe doet,wij mannen weten wel beterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
Hoe komen mannen er toch bij dat groter beter is?
ja,wij mannen hebben het maar zwaar want het is niet goed of het deugt niet,en wat is goed volgens de gemiddelde vrouw?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
Het formaat doet er idd wel toe, zo is er bijvoorbeeld "te klein" en "te groot"![]()
Tisser Borga?? Verkeerde Topique???quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef Borga het volgende:
Neeeeee niet die HOERRUH herrie
gooi het in de groep zou ik zeggenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
Wat de gemiddelde vrouw goed vindt weet ik niet, ik weet alleen wat ik prettig vind....
zo blijft het mysterie dus onopgelost,gelijk heb jequote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
Neuh.. ik ben niet zo exhibitionistisch, daarbij: sommige dingen moet je niet op voorhand weten.
kan er langsheen lezen dus aangezien ik niet tot die 'doelgroep' behoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
Het scheelt ook gelijk een hoop frustratie: al die lurkers die minder dan 16 of meer dan 18 cm hebben voelen zich anders gelijk zo..... in hun kruis getast.
Zet me maar neer voor 17+ centimeter,niks plusminusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
Noteert: ZoetZuurHapje ± 17 cm.
*Tast niet in willekeurige kruizen, is zeer éénkennig![]()
nog nooit klachten gehad dus ach.......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
Dan val je dus wel in de frustratie-doelgroep![]()
Ja idd..... er zal dus wel weer een depressie aankomen![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
De doelgroep heeft ± 17 cm, alles wat daar meer dan een cm mee scheelt wordt met de cm minder interessant.![]()
ik heb geleerd wanneer praten zilver is,en zwijgen goudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |