Yep, ben weer niet op aan het letten, dacht dat dit de SC was.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.... we zitten hier niet in de COS..... we zitten in de LoversCorner: voor al uw versierpogingen, liefdesverdriet en ander slap geouwehoer.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:54 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Yep, ben weer niet op aan het letten, dacht dat dit de SC was.
Ach, wij zijn niet zo moeilijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:56 schreef Roy_vdm het volgende:
Wel cool om dan terug te zien hoe dat misverstand de wereld in blijft en waarom jullie daar in eerste instantie niets over zeggen (= mijn eerste posts konden nog wel, binnen het kader van dit topic).
Toen we het ontbreken van katten in onze relatie en op ons meubilair aan t bespreken waren kon t ook weer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:56 schreef Roy_vdm het volgende:
Wel cool om dan terug te zien hoe dat misverstand de wereld in blijft en waarom jullie daar in eerste instantie niets over zeggen (= mijn eerste posts konden nog wel, binnen het kader van dit topic).
Moet ik hier nog op ingaan ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen we het ontbreken van katten in onze relatie en op ons meubilair aan t bespreken waren kon t ook weer.![]()
Ik zou die gespreksstof slechts met veel moeite onder de term "knuffelhoekje" willen scharen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen we het ontbreken van katten in onze relatie en op ons meubilair aan t bespreken waren kon t ook weer.![]()
Het kon wel in de categorie "versierpogingen en elkaar beter leren kennen"quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:03 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik zou die gespreksstof slechts met veel moeite onder de term "knuffelhoekje" willen scharen.
Damn, jij hebt ook altijd gelijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, er is niemand die het serieus neemt, dus dat hoef jij ook niet te doen![]()
Niveau![]()
Kan beterquote:Op woensdag 14 februari 2007 04:04 schreef Roy_vdm het volgende:
En jij Roy, ben jij gelukkiger in de liefde deze Valentijn?
Dat gaat m niet worden hier: ik eet geen kaas.quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:07 schreef Roy_vdm het volgende:
Heeft er al eens iemand boterham met kaas en advocado op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |