Weltruste Prosperatje,quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem die cursus Editten nog eens door met Prospera trouwens, ze begint er te goed in te worden...![]()
We moeten eerst eens zien of Eric zijn (en haar) belofte ook waarmaakt, maar ik heb het gewoon helemaal gehad met Natasia.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:42 schreef Roy_vdm het volgende:
Van de ene kant hoop ik van wel, van de andere kant van niet. De latente ergernis dwingt me om te gaan kijken elke keer. Dat zal met de komst van Eric alleen maar erger worden. Als een van hen beiden dan vertrekt, zou ik dat aan de ene kant jammer vinden denk ik.
Ehm.... we zitten hier niet in de COS..... we zitten in de LoversCorner: voor al uw versierpogingen, liefdesverdriet en ander slap geouwehoer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:52 schreef Roy_vdm het volgende:
Trouwens, volgens mij zijn al mijn posts tot nu toe off-topic.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:52 schreef Roy_vdm het volgende:
Trouwens, volgens mij zijn al mijn posts tot nu toe off-topic.
Yep, ben weer niet op aan het letten, dacht dat dit de SC was.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.... we zitten hier niet in de COS..... we zitten in de LoversCorner: voor al uw versierpogingen, liefdesverdriet en ander slap geouwehoer.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:54 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Yep, ben weer niet op aan het letten, dacht dat dit de SC was.
Ach, wij zijn niet zo moeilijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:56 schreef Roy_vdm het volgende:
Wel cool om dan terug te zien hoe dat misverstand de wereld in blijft en waarom jullie daar in eerste instantie niets over zeggen (= mijn eerste posts konden nog wel, binnen het kader van dit topic).
Toen we het ontbreken van katten in onze relatie en op ons meubilair aan t bespreken waren kon t ook weer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:56 schreef Roy_vdm het volgende:
Wel cool om dan terug te zien hoe dat misverstand de wereld in blijft en waarom jullie daar in eerste instantie niets over zeggen (= mijn eerste posts konden nog wel, binnen het kader van dit topic).
Moet ik hier nog op ingaan ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen we het ontbreken van katten in onze relatie en op ons meubilair aan t bespreken waren kon t ook weer.![]()
Ik zou die gespreksstof slechts met veel moeite onder de term "knuffelhoekje" willen scharen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen we het ontbreken van katten in onze relatie en op ons meubilair aan t bespreken waren kon t ook weer.![]()
Het kon wel in de categorie "versierpogingen en elkaar beter leren kennen"quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:03 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik zou die gespreksstof slechts met veel moeite onder de term "knuffelhoekje" willen scharen.
Damn, jij hebt ook altijd gelijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, er is niemand die het serieus neemt, dus dat hoef jij ook niet te doen![]()
Niveau![]()
Kan beterquote:Op woensdag 14 februari 2007 04:04 schreef Roy_vdm het volgende:
En jij Roy, ben jij gelukkiger in de liefde deze Valentijn?
Dat gaat m niet worden hier: ik eet geen kaas.quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:07 schreef Roy_vdm het volgende:
Heeft er al eens iemand boterham met kaas en advocado op?
Omdat je ultra-veganistisch bent?quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat m niet worden hier: ik eet geen kaas.
Nee gewoon omdat ik ziek word van kaas. En nee, niet van melk, wel van kaas.quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:09 schreef Roy_vdm het volgende:
Omdat je ultra-veganistisch bent?
Which reminds me... ik moet mijn bedje maar weer 's bijna gaan opzoeken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:12 schreef Leandra het volgende:
Ja, en dat op Valentijnsdag om 04.10 uur...... het leven blijft verbazen.
Daar hebben we een patent opquote:Op woensdag 14 februari 2007 04:12 schreef Roy_vdm het volgende:
Ilona & Leandra: dat was een kort gesprek...
Heb je 28 februari iets te doen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
Ja?
Trustequote:Op woensdag 14 februari 2007 04:13 schreef Roy_vdm het volgende:
Which reminds me... ik moet mijn bedje maar weer 's bijna gaan opzoeken.
Geen flauw idee, hoezo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heb je 28 februari iets te doen?
Nena meetquote:Op woensdag 14 februari 2007 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb je 28 februari iets te doen?
Alleen in zeer select en vertrouwd gezelschap..... je kunt dat dus lezen als "niet"quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lekker blowen op het strand, of blow je niet...
truste Royquote:Op woensdag 14 februari 2007 04:15 schreef Roy_vdm het volgende:
Welterusten alledrie... en wie weet tot in een volgende SC of knuffelhoek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |