Tja, in DGK zijn er ook twee diva's... soms is het kiezen of delen. Daar worden ook de contactpunten verdeeld (verhouding 1:150 weliswaar), gelukkig dat je in het echte leven katten buiten de deur kunt houden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs dan wil ik ze niet..... ze zijn eigenwijs en arrogant, en in mijn ons huis is er maar 1 eigenwijs en arrogant!
Mag dat danquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verdeel je aandacht dan ook eens een beetje![]()
Juist.... en in DGK wordt er ook zsm 1 weggewerktquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:40 schreef Roy_vdm het volgende:
Tja, in DGK zijn er ook twee diva's... soms is het kiezen of delen. Daar worden ook de contactpunten verdeeld (verhouding 1:150 weliswaar), gelukkig dat je in het echte leven katten buiten de deur kunt houden.
Okequote:
Van de ene kant hoop ik van wel, van de andere kant van niet. De latente ergernis dwingt me om te gaan kijken elke keer. Dat zal met de komst van Eric alleen maar erger worden. Als een van hen beiden dan vertrekt, zou ik dat aan de ene kant jammer vinden denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist.... en in DGK wordt er ook zsm 1 weggewerkt![]()
Neem die cursus Editten nog eens door met Prospera trouwens, ze begint er te goed in te worden...quote:
Weltruste Prosperatje,quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem die cursus Editten nog eens door met Prospera trouwens, ze begint er te goed in te worden...![]()
We moeten eerst eens zien of Eric zijn (en haar) belofte ook waarmaakt, maar ik heb het gewoon helemaal gehad met Natasia.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:42 schreef Roy_vdm het volgende:
Van de ene kant hoop ik van wel, van de andere kant van niet. De latente ergernis dwingt me om te gaan kijken elke keer. Dat zal met de komst van Eric alleen maar erger worden. Als een van hen beiden dan vertrekt, zou ik dat aan de ene kant jammer vinden denk ik.
Ehm.... we zitten hier niet in de COS..... we zitten in de LoversCorner: voor al uw versierpogingen, liefdesverdriet en ander slap geouwehoer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:52 schreef Roy_vdm het volgende:
Trouwens, volgens mij zijn al mijn posts tot nu toe off-topic.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:52 schreef Roy_vdm het volgende:
Trouwens, volgens mij zijn al mijn posts tot nu toe off-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |