Dat kan in de praktijk flink meevallen. "Grote mond, klein hartje" geldt heel vaak in internetland. Het internet is dé plek om gedrag dat je in het echte leven nooit zou vertonen, uit te proberen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou..... ik zie anders genoeg mensen posten waarbij ik die behoefte absoluut niet heb![]()
Mwah, volgens mij zit dat anders, maar goed, ik stam dan ook nog van de MSN 1.0 generatiequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:36 schreef Roy_vdm het volgende:
Dat kan in de praktijk flink meevallen. "Grote mond, klein hartje" geldt heel vaak in internetland. Het internet is dé plek om gedrag dat je in het echte leven nooit zou vertonen, uit te proberen.
Wat dacht je van therapie??quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:36 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Het internet is dé plek om gedrag dat je in het echte leven nooit zou vertonen, uit te proberen.
*maar weer afhaaktquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
En Coos komt ook weer zoenen....
Damn, wat een woord, heb je een linkje voor me?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
En Coos komt ook weer zoenen....
Damn, nog ff en we hebben hier een steady nachtbaggerkwaliteitsposts topic![]()
Neehoor. Ik ben IRL net zo vervelend en intimiderend als op FOK.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:36 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Dat kan in de praktijk flink meevallen. "Grote mond, klein hartje" geldt heel vaak in internetland. Het internet is dé plek om gedrag dat je in het echte leven nooit zou vertonen, uit te proberen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor. Ik ben IRL net zo vervelend en intimiderend als op FOK.
Mod-aspiraties?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
Lees: vertel eens wat meer over jezelf
Nee, je moet t nu nog ff zelf onthouden, over een week kent Google het ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:39 schreef HiDiHo het volgende:
Damn, wat een woord, heb je een linkje voor me?
Niets mis meequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss, alsof er wat mis is met mijn zoenen?!![]()
Ja dat zweepje is dan wel weer geil.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss, alsof er wat mis is met mijn zoenen?!![]()
Nee absoluut niet, maar Roy kwam met de vraag of mensen hier wat over zichzelf mochten vertellen, in die vraag zag ik een dringende behoefte van Roy dat te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |