quote:Op dinsdag 13 februari 2007 04:31 schreef Prospera het volgende:
Doe maar een oproep Ashrak
loverscorner
Weet ik, dit topic hadden we gisteren al verzonnenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 05:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
HiDiHo ligt lekker te slapen nu
Slapen is relaxt, net als bomen...
Doe eerst eens een beetje uitgebreide ASL infoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 04:27 schreef Ashrak het volgende:
Oops Sorry
Blond ...
Maar ik ben wel single en op zoek ... mag ik dan toch nog meedoen of is daar een aparte plek voor
quote:Op maandag 12 februari 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
Loverscorner... waar Eendje eindelijk scoort en ik een cursus editten kreeg van Hidiho en die cakejes ging maken met Leandra![]()
YWquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef Prospera het volgende:
Thanks![]()
Nou ja, de cakejes had ik nog goed.
Weet niet zeker of Eend me nog wel als stalkertje wiltquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW![]()
Wel shocking dat je je zin over Eendje vergeten was![]()
Ah gossie, heeft ie een klacht over je ingediend?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
Weet niet zeker of Eend me nog wel als stalkertje wilt![]()
Voor jou hetzelfde schatjequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
Het is Valentijn...voor jou en je lievies.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
Dit is ook de SC niet![]()
Dit is de LoversCorner![]()
Nou..... ik zie anders genoeg mensen posten waarbij ik die behoefte absoluut niet hebquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:31 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik waag me ook eens in dit topic, voor de verandering.
Wanneer wordt er eens een meeting gehouden van mensen op FOK! DGK bijhouden? Het lijkt me toch leuk om de mensen voor het einde van het programma (= over meer dan 1 jaar wsch.) eens te ontmoeten. Iemand ideeën?
En wordt deze SC ook wel eens gebruikt om dingen over andere chatters te weten te komen en dingen over jezelf te vertellen?
quote:
Dat kan in de praktijk flink meevallen. "Grote mond, klein hartje" geldt heel vaak in internetland. Het internet is dé plek om gedrag dat je in het echte leven nooit zou vertonen, uit te proberen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou..... ik zie anders genoeg mensen posten waarbij ik die behoefte absoluut niet heb![]()
Mwah, volgens mij zit dat anders, maar goed, ik stam dan ook nog van de MSN 1.0 generatiequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:36 schreef Roy_vdm het volgende:
Dat kan in de praktijk flink meevallen. "Grote mond, klein hartje" geldt heel vaak in internetland. Het internet is dé plek om gedrag dat je in het echte leven nooit zou vertonen, uit te proberen.
Wat dacht je van therapie??quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:36 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Het internet is dé plek om gedrag dat je in het echte leven nooit zou vertonen, uit te proberen.
*maar weer afhaaktquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
En Coos komt ook weer zoenen....
Damn, wat een woord, heb je een linkje voor me?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
En Coos komt ook weer zoenen....
Damn, nog ff en we hebben hier een steady nachtbaggerkwaliteitsposts topic![]()
Neehoor. Ik ben IRL net zo vervelend en intimiderend als op FOK.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:36 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Dat kan in de praktijk flink meevallen. "Grote mond, klein hartje" geldt heel vaak in internetland. Het internet is dé plek om gedrag dat je in het echte leven nooit zou vertonen, uit te proberen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor. Ik ben IRL net zo vervelend en intimiderend als op FOK.
Mod-aspiraties?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
Lees: vertel eens wat meer over jezelf
Nee, je moet t nu nog ff zelf onthouden, over een week kent Google het ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:39 schreef HiDiHo het volgende:
Damn, wat een woord, heb je een linkje voor me?
Niets mis meequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss, alsof er wat mis is met mijn zoenen?!![]()
Ja dat zweepje is dan wel weer geil.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss, alsof er wat mis is met mijn zoenen?!![]()
Nee absoluut niet, maar Roy kwam met de vraag of mensen hier wat over zichzelf mochten vertellen, in die vraag zag ik een dringende behoefte van Roy dat te doen.quote:
Maar als het Vaderland roept.....quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maar Roy kwam met de vraag of mensen hier wat over zichzelf mochten vertellen, in die vraag zag ik een dringende behoefte van Roy dat te doen.
En wie ben ik dan om hem daartoe niet uit te nodigen![]()
Ik 'internet' sinds 1996 en ik heb talloze mensen 'van het internet' in het echt gezien. Ze zijn meestal toch anders dan je je bij ze voorstelt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij zit dat anders, maar goed, ik stam dan ook nog van de MSN 1.0 generatie![]()
Als het Vaderland roept zijn de batterijen van mijn gehoorapparaten waarschijnlijk toevallig net leeg.quote:
Meestal wel ja...quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:45 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik 'internet' sinds 1996 en ik heb talloze mensen 'van het internet' in het echt gezien. Ze zijn meestal toch anders dan je je bij ze voorstelt.
las hem nu pasquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je moet t nu nog ff zelf onthouden, over een week kent Google het ook![]()
Nachtbagger bestaat al op Fok! dus dit wordt gewoon de nachtkwaliteitsposts seriequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:47 schreef HiDiHo het volgende:
las hem nu pas
![]()
ja idd, nu is het nog niets http://www.google.nl/search?hl=nl&q=nachtbaggerkwaliteitsposts+topic&btnG=Google+zoeken&meta=
Maar wel van hoge kwaliteit graagquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nachtbagger bestaat al op Fok! dus dit wordt gewoon de nachtkwaliteitsposts serie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |