Maar als het Vaderland roept.....quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maar Roy kwam met de vraag of mensen hier wat over zichzelf mochten vertellen, in die vraag zag ik een dringende behoefte van Roy dat te doen.
En wie ben ik dan om hem daartoe niet uit te nodigen![]()
Ik 'internet' sinds 1996 en ik heb talloze mensen 'van het internet' in het echt gezien. Ze zijn meestal toch anders dan je je bij ze voorstelt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij zit dat anders, maar goed, ik stam dan ook nog van de MSN 1.0 generatie![]()
Als het Vaderland roept zijn de batterijen van mijn gehoorapparaten waarschijnlijk toevallig net leeg.quote:
Meestal wel ja...quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:45 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik 'internet' sinds 1996 en ik heb talloze mensen 'van het internet' in het echt gezien. Ze zijn meestal toch anders dan je je bij ze voorstelt.
las hem nu pasquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je moet t nu nog ff zelf onthouden, over een week kent Google het ook![]()
Nachtbagger bestaat al op Fok! dus dit wordt gewoon de nachtkwaliteitsposts seriequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:47 schreef HiDiHo het volgende:
las hem nu pas
![]()
ja idd, nu is het nog niets http://www.google.nl/search?hl=nl&q=nachtbaggerkwaliteitsposts+topic&btnG=Google+zoeken&meta=
Maar wel van hoge kwaliteit graagquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nachtbagger bestaat al op Fok! dus dit wordt gewoon de nachtkwaliteitsposts serie![]()
Halloquote:
Ben je net zo goed als Huub, of meer zoals Wibi ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik ben Roy, 29 jaar en ik ben Fok!ker. Mijn hobby's zijn... een klassieke auto, en het bespelen van de piano.
Nu jij!
Tot nu toe lukt het nog aardigquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Halloik post hier ja...... natuurlijk is het van hoge kwaliteit!
Zie je mij in staat iets kwalitatief minderwaardigs neer te zetten??![]()
Oeh, wat voor klassieke auto???quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik ben Roy, 29 jaar en ik ben Fok!ker. Mijn hobby's zijn... een klassieke auto, en het bespelen van de piano.
Nu jij!
Tussen Huub en Wibi in, denk ik. Maar meer richting Huub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben je net zo goed als Huub, of meer zoals Wibi ?
Hibi dus?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:53 schreef Roy_vdm het volgende:
Tussen Huub en Wibi in, denk ik. Maar meer richting Huub.
Ik dacht dat je al geslaagd was voor je examen ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
Ik ben Prospera en doe hier een cursus msn afsluiten![]()
Die cursus Editten werpt z'n vruchten iig al afquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
Ik ben Prospera en doe hier een cursus msn afsluiten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |