Halloquote:
Ben je net zo goed als Huub, of meer zoals Wibi ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik ben Roy, 29 jaar en ik ben Fok!ker. Mijn hobby's zijn... een klassieke auto, en het bespelen van de piano.
Nu jij!
Tot nu toe lukt het nog aardigquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Halloik post hier ja...... natuurlijk is het van hoge kwaliteit!
Zie je mij in staat iets kwalitatief minderwaardigs neer te zetten??![]()
Oeh, wat voor klassieke auto???quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik ben Roy, 29 jaar en ik ben Fok!ker. Mijn hobby's zijn... een klassieke auto, en het bespelen van de piano.
Nu jij!
Tussen Huub en Wibi in, denk ik. Maar meer richting Huub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben je net zo goed als Huub, of meer zoals Wibi ?
Hibi dus?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:53 schreef Roy_vdm het volgende:
Tussen Huub en Wibi in, denk ik. Maar meer richting Huub.
Ik dacht dat je al geslaagd was voor je examen ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
Ik ben Prospera en doe hier een cursus msn afsluiten![]()
Die cursus Editten werpt z'n vruchten iig al afquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
Ik ben Prospera en doe hier een cursus msn afsluiten![]()
Mercedes 250CE (coupé) uit 1971.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, wat voor klassieke auto???
Ik ben Leandra, 40 jaar en ik heb een Fok!/DGK verslaving.... en nee, ik wil er niet over praten![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
Roy, ik ben Roy 31 jaar en mijn hobby's zijn computeren en dgk volgen
Leuk speeltjequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:56 schreef Roy_vdm het volgende:
Mercedes 250CE (coupé) uit 1971.
I love my edit buttonquote:
Ja, aangenaamquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:58 schreef Roy_vdm het volgende:
Kijk, zo kom je nog eens ergens achter. Aangenaam naamgenoot..
Yep, gaat lekker dat ding. 'T is een rooie. Heb helaas geen foto online staan volgens mij.quote:
Enne... dat kun je helemaal zelf onderhouden enzo??quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:58 schreef Roy_vdm het volgende:
Yep, gaat lekker dat ding. 'T is een rooie. Heb helaas geen foto online staan volgens mij.
Hij kijkt heel veel discoveryquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enne... dat kun je helemaal zelf onderhouden enzo??
Nee, daar ben ik te weinig technisch voor (zou het heel graag kunnen) en heb er ook te weinig tijd voor. Maar heeft gelukkig net een grote beurt gehad (was hem bijna 2 maanden kwijt, er moest vanalles aan gebeuren) en kreeg hem vandaag (eigenlijk: gisteravond) weer terug. Pak van m'n hart...quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enne... dat kun je helemaal zelf onderhouden enzo??
Ben je wel eens op de oldtimerbeurs geweest in Essen (D)?quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:01 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik te weinig technisch voor (zou het heel graag kunnen) en heb er ook te weinig tijd voor. Maar heeft gelukkig net een grote beurt gehad (was hem bijna 2 maanden kwijt, er moest vanalles aan gebeuren) en kreeg hem vandaag (eigenlijk: gisteravond) weer terug. Pak van m'n hart...
Tsja..... DGK kost ook een hoop tijd hèquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:01 schreef Roy_vdm het volgende:
Dat van "te weinig tijd" moet je trouwens ruim zien...
Ja is het leuk? Zit er veel sex in en andere ranzigheid?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:56 schreef Roy_vdm het volgende:
Het is niet zo moeilijk om DGK-verslaafd te worden. Het programma blijft boeien. Als je er maar de moeite voor neemt om éven een paar afleveringen te volgen, zeg ik maar. En toch voelen de meeste mensen zich 'te goed' om het programma die kans te gunnen volgens mij. Goed dat wij het wel doen met z'n allen!
Mijn zwager gaat daar elk jaar heen met zijn oldtimer merc. Zit ook in een mercclub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:06 schreef Roy_vdm het volgende:
Nee, nooit naar Essen geweest... wil er nog wel eens naar toe. De club van mijn type auto's komt daar ook elk jaar.
Ach, je hebt internet..... de live-streams zijn toch leuker dan de TV uitzendingen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:06 schreef Lemmeb het volgende:
Ja is het leuk? Zit er veel sex in en andere ranzigheid?
Ik heb het nog nooit gezien want ik heb geen teevee.
Heb je aan een fles genoeg ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:07 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik krijg ineens trek in een Tia Maria met ijs...
Lekke banden ????quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
Deze dus, maar dan in t rood en schoon enzo![]()
[afbeelding]
Toevallig was de enige "opmerking" op het APK-rapport van vandaag (=eigenlijk gisteren dus) dat de rechtervoorband binnenkort moet worden vervangen. Maar zo erg is het gelukkig niet. Voor de rest: ja, dat is het type.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
Deze dus, maar dan in t rood en schoon enzo![]()
[afbeelding]
Das waar, hoewel ik me er soms over verbaas wat voor auto's mensen voor dagelijks gebruik hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:06 schreef Roy_vdm het volgende:
Nee, nooit naar Essen geweest... wil er nog wel eens naar toe. De club van mijn type auto's komt daar ook elk jaar.
Ik heb hem inderdaad voor erbij. Ik woon in Amsterdam en daar heb je eigenlijk niet echt een auto nodig. Maar sinds een jaar heb ik een eigen bedrijfje (kantoortje) en is het toch wel erg handig dat ik hem heb. En het is een mooie representatieve bak, op z'n eigen manier.
Laat ik dat advies dan maar braaf opvolgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, je hebt internet..... de live-streams zijn toch leuker dan de TV uitzendingen.
Maar als je een leven wilt houden dan adviseer ik je er niet aan te beginnen.![]()
Proost ! op de goede afloopquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:13 schreef Roy_vdm het volgende:
Flesje Tia Maria is ruim voldoende, gezondheid!
Je zult me dankbaar zijn..... hoewel je dat dan natuurlijk niet weetquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:14 schreef Lemmeb het volgende:
Laat ik dat advies dan maar braaf opvolgen.
Nou, bedankt dan maar. Alvast ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zult me dankbaar zijn..... hoewel je dat dan natuurlijk niet weet![]()
quote:
Zie, ik ben goed!!! Weet je gelijk waarom dit het nachtkwaliteitsposts topic isquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:12 schreef Roy_vdm het volgende:
Toevallig was de enige "opmerking" op het APK-rapport van vandaag (=eigenlijk gisteren dus) dat de rechtervoorband binnenkort moet worden vervangen. Maar zo erg is het gelukkig niet. Voor de rest: ja, dat is het type.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |