Mijn zwager gaat daar elk jaar heen met zijn oldtimer merc. Zit ook in een mercclub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:06 schreef Roy_vdm het volgende:
Nee, nooit naar Essen geweest... wil er nog wel eens naar toe. De club van mijn type auto's komt daar ook elk jaar.
Ach, je hebt internet..... de live-streams zijn toch leuker dan de TV uitzendingen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:06 schreef Lemmeb het volgende:
Ja is het leuk? Zit er veel sex in en andere ranzigheid?
Ik heb het nog nooit gezien want ik heb geen teevee.
Heb je aan een fles genoeg ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:07 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik krijg ineens trek in een Tia Maria met ijs...
Lekke banden ????quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
Deze dus, maar dan in t rood en schoon enzo![]()
[afbeelding]
Toevallig was de enige "opmerking" op het APK-rapport van vandaag (=eigenlijk gisteren dus) dat de rechtervoorband binnenkort moet worden vervangen. Maar zo erg is het gelukkig niet. Voor de rest: ja, dat is het type.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
Deze dus, maar dan in t rood en schoon enzo![]()
[afbeelding]
Das waar, hoewel ik me er soms over verbaas wat voor auto's mensen voor dagelijks gebruik hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:06 schreef Roy_vdm het volgende:
Nee, nooit naar Essen geweest... wil er nog wel eens naar toe. De club van mijn type auto's komt daar ook elk jaar.
Ik heb hem inderdaad voor erbij. Ik woon in Amsterdam en daar heb je eigenlijk niet echt een auto nodig. Maar sinds een jaar heb ik een eigen bedrijfje (kantoortje) en is het toch wel erg handig dat ik hem heb. En het is een mooie representatieve bak, op z'n eigen manier.
Laat ik dat advies dan maar braaf opvolgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, je hebt internet..... de live-streams zijn toch leuker dan de TV uitzendingen.
Maar als je een leven wilt houden dan adviseer ik je er niet aan te beginnen.![]()
Proost ! op de goede afloopquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:13 schreef Roy_vdm het volgende:
Flesje Tia Maria is ruim voldoende, gezondheid!
Je zult me dankbaar zijn..... hoewel je dat dan natuurlijk niet weetquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:14 schreef Lemmeb het volgende:
Laat ik dat advies dan maar braaf opvolgen.
Nou, bedankt dan maar. Alvast ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zult me dankbaar zijn..... hoewel je dat dan natuurlijk niet weet![]()
quote:
Zie, ik ben goed!!! Weet je gelijk waarom dit het nachtkwaliteitsposts topic isquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:12 schreef Roy_vdm het volgende:
Toevallig was de enige "opmerking" op het APK-rapport van vandaag (=eigenlijk gisteren dus) dat de rechtervoorband binnenkort moet worden vervangen. Maar zo erg is het gelukkig niet. Voor de rest: ja, dat is het type.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |