quote:Op dinsdag 13 februari 2007 04:31 schreef Prospera het volgende:
Doe maar een oproep Ashrak
loverscorner
Weet ik, dit topic hadden we gisteren al verzonnenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 05:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
HiDiHo ligt lekker te slapen nu
Slapen is relaxt, net als bomen...
Doe eerst eens een beetje uitgebreide ASL infoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 04:27 schreef Ashrak het volgende:
Oops Sorry
Blond ...
Maar ik ben wel single en op zoek ... mag ik dan toch nog meedoen of is daar een aparte plek voor
quote:Op maandag 12 februari 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
Loverscorner... waar Eendje eindelijk scoort en ik een cursus editten kreeg van Hidiho en die cakejes ging maken met Leandra![]()
YWquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef Prospera het volgende:
Thanks![]()
Nou ja, de cakejes had ik nog goed.
Weet niet zeker of Eend me nog wel als stalkertje wiltquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW![]()
Wel shocking dat je je zin over Eendje vergeten was![]()
Ah gossie, heeft ie een klacht over je ingediend?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
Weet niet zeker of Eend me nog wel als stalkertje wilt![]()
Voor jou hetzelfde schatjequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
Het is Valentijn...voor jou en je lievies.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
Dit is ook de SC niet![]()
Dit is de LoversCorner![]()
Nou..... ik zie anders genoeg mensen posten waarbij ik die behoefte absoluut niet hebquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:31 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik waag me ook eens in dit topic, voor de verandering.
Wanneer wordt er eens een meeting gehouden van mensen op FOK! DGK bijhouden? Het lijkt me toch leuk om de mensen voor het einde van het programma (= over meer dan 1 jaar wsch.) eens te ontmoeten. Iemand ideeën?
En wordt deze SC ook wel eens gebruikt om dingen over andere chatters te weten te komen en dingen over jezelf te vertellen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |