Nou goed, dat doe ik dus met mijn auto ook. Maar je ziet aan die Marktplaats-advertentie hoeveel dat ding waard is en die lijkt me in goede staat. Voor 4.000 euro mag je hem meenemen. Voor de Cadillac geldt hetzelfde... er zijn er zo gigantisch veel van gemaakt (van de Mercedes zeker, van de Cadillac wsch. in mindere mate maar toch), je kunt zo weer een nieuwe kopen. Klinkt hard, vond ik ook hard toen de auto voor mij nog maar een droom was, maar als je er eentje hebt is het toch anders. Later, als ik volwassen ben, ga ik voor een nóg mooiere en dan zal ik daar niet alle dagen in gaan rijden...quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar, hoewel ik me er soms over verbaas wat voor auto's mensen voor dagelijks gebruik hebben.
Ik ken iemand die zijn Caddilac Coupe de Ville uit 1973 gewoon overal doorheen jaagt![]()
Alsof het een huis tuin en keuken auto is.
Maar dat zijn we wel van je gewentquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Zie, ik ben goed!!! Weet je gelijk waarom dit het nachtkwaliteitsposts topic is![]()
Ik heb het dus echt over het betere boerenbinnenweggetjes bochtenwerk hè...... waar de weg al niet eens breed genoeg is voor 2 "moderne" auto's.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:18 schreef Roy_vdm het volgende:
Nou goed, dat doe ik dus met mijn auto ook. Maar je ziet aan die Marktplaats-advertentie hoeveel dat ding waard is en die lijkt me in goede staat. Voor 4.000 euro mag je hem meenemen. Voor de Cadillac geldt hetzelfde... er zijn er zo gigantisch veel van gemaakt (van de Mercedes zeker, van de Cadillac wsch. in mindere mate maar toch), je kunt zo weer een nieuwe kopen. Klinkt hard, vond ik ook hard toen de auto voor mij nog maar een droom was, maar als je er eentje hebt is het toch anders. Later, als ik volwassen ben, ga ik voor een nóg mooiere en dan zal ik daar niet alle dagen in gaan rijden...
Je wilt pas een hond als er ook een mens is die met je durft samen te wonen??quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:19 schreef Roy_vdm het volgende:
Geen huisdieren nee, hoewel ik wel een keer een mooie hond wil. Als iemand het nog eens aandurft om met mij te gaan samenwonen. Hoezo?
Dacht idd al dat jij wel een hond mens bent.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:19 schreef Roy_vdm het volgende:
Geen huisdieren nee, hoewel ik wel een keer een mooie hond wil. Als iemand het nog eens aandurft om met mij te gaan samenwonen. Hoezo?
Oh, nee ik hou hem wel in ere.. dat wel ja. Misschien is hij niet liefhebber genoeg.. of misschien vindt hij het wel leuk om in zo'n brede bak te rijden. Voor mijn auto gaan ze al aan de kant, laat staan voor een Cadillac.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het dus echt over het betere boerenbinnenweggetjes bochtenwerk hè...... waar de weg al niet eens breed genoeg is voor 2 "moderne" auto's.....
Dat je dus iedere 2 km 6 keer in een berm hangt vanwege een tegenligger enzo.
Er toont ook geen hond intressequote:Op woensdag 14 februari 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wilt pas een hond als er ook een mens is die met je durft samen te wonen??
Je bent bang dat een hond jou alleen niet lief genoeg vindt??![]()
En zolang er geen hond interesse toont, zal er ook geen komen idd...quote:
Doe jij nooit hequote:Op woensdag 14 februari 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das best zielig hoor, ga jij er een beetje grapjes over zitten maken![]()
Eentje uit '65, creme/wit deed nog als bruidsauto afgelopen zomer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:21 schreef Roy_vdm het volgende:
@ Prospera: weet je wat voor MB je zwager heeft dan?
Als het dan toch een huisdier moet zijn: een hond, ik heb een schurfthekel aan katten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:23 schreef Roy_vdm het volgende:
Nee, maar zolang ik alleen ben kan ik de verantwoordelijkheid van het hebben van een hond niet aan.
En jullie.. zijn jullie honden- en/of kattenmensen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:24 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
En zolang er geen hond interesse toont, zal er ook geen komen idd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |