het is idd weer 'in'quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:26 schreef Leandra het volgende:
Ik ben gewoon helemaal retro...... en retro is hip![]()
En ja, jij bent door jouw leeftijd ook retro... dat past netjes dus
ligt eraan over welke in je het hebtquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:28 schreef Leandra het volgende:
En in is goed
ja,en nu je hot or not lijst(je) nog.........quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:31 schreef Leandra het volgende:
De juiste uiteraard...
Die van: What's hot and what's not....
wil AL je hot or nots weten,dus begin maar te typen zou ik zeggen(daarmee verjaag je het hoog bagger gehalte)quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:32 schreef Leandra het volgende:
Hot: Icetea
Not: regular tea....
Zo'n soort opsomming??![]()
Dat kan ik weer compenseren door mijn technieken die men me met de 'ontdek je plekje' cursus heeft bijgebracht,in de praktijk ten uitvoer te brengen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:43 schreef Leandra het volgende:
Al m'n hots or nots??
Damn dan is t niet leuk meer, misschien moet je eerst een LOI cursus "find all the answers yourself" volgen?!
Oh,vertel.............quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:
Which reminds me, ik moet nog even reageren op een schrijven van het LOI... toevallig gisteren wat ontvangen.
Dat wordt dus strax even.
* Leandra overweegt haar kennis wat op te frissen cq bij te spijkeren![]()
hehe,badder ze,vergeet je je badmuts en je rubber eendje niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
Nee sorry dear, nu even geen tijd.... moet wat anders gaan opfrissen.![]()
Laters![]()
Mooi,krijgt die ook nog een beetje aandacht haha!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
M'n rubber ducky woont in de badkamer..... tuurlijk vergeet ik die niet![]()
aargh een stalkertje?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allebei nog beschikbaar, hoewel Prospera nog wel moet afkicken van haar rol als stalkertje van PC Eend... dat dan wel weer.
Maar volgens mij maak je kans.
Ik niet maar mijn keelontsteking en mijn griep voelen zich PRIMAquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja erg stilletjes hier....
Beetje opgeknapt??
Ach,ze vinden me een lekker hapje,can't blame themquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
Dat is minder, dat je keelontsteking en griep zich zo thuis voelen in jouw lichaam.
Ook thee en beschuit genomen enzo??? Of is beschuit teveel van de categorie "vast voedsel"???
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
Ehm... je bent zo ziek als een hond en gaat aardappel/prei soep eten? Ik zei nog zo: Kippensoep!!
Al die koolhydraten van de aardappels zijn een ware voedingsbodem voor Keelontsteking en griep.
Ik kan overigens wel begrijpen dat ze graag bij je willen bijven hoor.....
The Carpenters hebben dat liedje toch over jou geschreven??
okay,dank voor tip,moet ik alleen nog een 70+ jarige kip zien uit te halen aangezien het een 'naar grootmoeders recept' betreft!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
Ja, doe eens verstandig.... Kippensoep: het wondermiddel uit grootmoeders tijd.
Niet dat het toen wel hielp maar vooralsnog zijn al mijn grootouders ouder geworden dan ik tot nu toe.
Volstaat een stuisvogel ook,in feite ook een kip,een hele grote maar toch.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
Dat wordt een beetje lastig, maar ook ik gebruik grootmoeders recept wel eens met moderne ingrediënten, dus een iets jonger kippetje kan ook geen kwaad.
Ik adviseer echter wel geen kip te nemen die net van de post-kuiken leeftijd is, deze hebben nog niet genoeg kracht opgebouwd en dus zal dat jou ook niet echt versterken.
Het zijn altijd de vrouwen die zeggen dat het formaat er niet toe doet,wij mannen weten wel beterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
Hoe komen mannen er toch bij dat groter beter is?
ja,wij mannen hebben het maar zwaar want het is niet goed of het deugt niet,en wat is goed volgens de gemiddelde vrouw?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
Het formaat doet er idd wel toe, zo is er bijvoorbeeld "te klein" en "te groot"![]()
Tisser Borga?? Verkeerde Topique???quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef Borga het volgende:
Neeeeee niet die HOERRUH herrie
gooi het in de groep zou ik zeggenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
Wat de gemiddelde vrouw goed vindt weet ik niet, ik weet alleen wat ik prettig vind....
zo blijft het mysterie dus onopgelost,gelijk heb jequote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
Neuh.. ik ben niet zo exhibitionistisch, daarbij: sommige dingen moet je niet op voorhand weten.
kan er langsheen lezen dus aangezien ik niet tot die 'doelgroep' behoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
Het scheelt ook gelijk een hoop frustratie: al die lurkers die minder dan 16 of meer dan 18 cm hebben voelen zich anders gelijk zo..... in hun kruis getast.
Zet me maar neer voor 17+ centimeter,niks plusminusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
Noteert: ZoetZuurHapje ± 17 cm.
*Tast niet in willekeurige kruizen, is zeer éénkennig![]()
nog nooit klachten gehad dus ach.......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
Dan val je dus wel in de frustratie-doelgroep![]()
Ja idd..... er zal dus wel weer een depressie aankomen![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
De doelgroep heeft ± 17 cm, alles wat daar meer dan een cm mee scheelt wordt met de cm minder interessant.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |