Weltrustequote:Op woensdag 14 februari 2007 04:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daarmee ga ik gelijk off-topic en off-line
![]()
Ik denk dat ik, zoals elk jaar trouwens, mijn eigen kaart en kadootjes vanmiddag maar ga kopen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hele goedemorgen allemaal !!! ... ik hoop dat iedereen een leuke Valentijn heeft vandaag. Ik wil eigenlijk wel een paar kaarten, smsen en een kadootje. Vrees dat dat er niet in zit maar hoop doet leven nietwaar?
Daar ben ik al!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:30 schreef itsme het volgende:
Hey poepies en scheetjes en zusjes en zo.
Ik wil even lekker knuffelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:06 schreef Prospera het volgende:
Deze link past hier natuurlijk ook wel![]()
Anoniem een PM sturen voor Valentijnsdag? van Breuls.
Bij deze dan een dikke knuf van Bong!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:27 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fok wordt commercieel. Sms actie![]()
O wat wordt ik lekker genuffelt.![]()
![]()
Nou zeg!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:31 schreef itsme het volgende:
Zo en nu weer normaal.
Stelletje eikels allemaal.![]()
![]()
Ok, ik dacht dat je nog wakker was...quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daarmee ga ik gelijk off-topic en off-line
![]()
Wat wil je me??quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Leandra, ik wil je...
Jij verwachtte een minder plakkerige topicinhoud?quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:02 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
wat een klef gedoe in dit topic![]()
Lekker hèquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:02 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
wat een klef gedoe in dit topic![]()
Oeh nog een monitor met glas..... wat retroquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:08 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
idd,de binnenkant van het glas van mijn monitor beslaat er helemaal van en de spetters vliegen me om de oren![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh nog een monitor met glas..... wat retro![]()
het merendeel van de wereldbevolking denkt daar schijnbaar anders over anders was er way minder rotzooi gaande op deze aardkloot!quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Nee, klef gedoe is niet retro, klef gedoe is tijdloos....![]()
geen idee waar je het nu over hebt...........leg eens uit..........quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
Dat komt omdat mannen op het verkeerde moment met het verkeerde koppie denken![]()
Dank voor je uitleg,nu snap ik iig waarom het bloed vaak uit mijn hersenpan wegtrekt en waarom ik dan zo duizelig wordt,snapte al niet waardoor die slechte doorbloeding in mijn hersenpan werd veroorzaakt,maar nu welquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
Kwestie van doorbloeding.... hoe meer bloed er onttrokken wordt aan de hersenen om het mannelijk geslachtsorgaan in actie te kunnen krijgen hoe minder die hersenen kunnen blijven functioneren.
Met andere woorden: als mannen vaker klef waren zouden ze minder vaak domme dingen bedenken.
Even een ontopic retro kreet: Make love, not war.
Hieruit zou je overigens ook de conclusie kunnen trekken dat mannen met een kleiner geslachtsorgaan intelligenter zijn dan mannen met een groter geslachtsorgaan omdat hun hersenen niet regelmatig ontdaan worden van een enorme voorraad bloed.
Mijn ervaringen zouden dit ********* kunnen bevestigen.![]()
edit:never mind,even gesencureerd want het was wel heel erg ......quote:
Volgens mij zijn ze allebei nog beschikbaar, hoewel Prospera nog wel moet afkicken van haar rol als stalkertje van PC Eend... dat dan wel weer.quote:
Langleve de LOIquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:07 schreef Leandra het volgende:
Hoewel ik in de COS wel iets las over het bakken van appeltaart...... heeft mijn cursus cake bakken toch effect!
Ik had gewoon nog een kookboek uit de jaren 50... had mijn grootmoeder bij haar elektische fornuis gekregenquote:
ah,volgens grootmoeders respect,dat zijn de beste en lekkerste gerechtenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had gewoon nog een kookboek uit de jaren 50... had mijn grootmoeder bij haar elektische fornuis gekregen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |