quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd, dat doe ik nooit, ik heb geen humor![]()
Wat???, moet ik vandaag alweer koken ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zijn de appels al gaar of hoe zit dat?
Het was cake met bosvruchten..... dus de appels zijn niet gaar (de cake is wel op overigensquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
Zijn de appels al gaar of hoe zit dat?
Dat was 2 nachten geleden alquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was cake met bosvruchten..... dus de appels zijn niet gaar (de cake is wel op overigens)
Geldt voor mij ook.. maar ik zou ze nog kunnen gedogen als ze niet zo'n vernietigende werking op de waarde van je inboedel zouden hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Het gaat mij niet eens om ONS meubilair, ik vind katten per definitie gewoon niets.
Ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was cake met bosvruchten..... dus de appels zijn niet gaar (de cake is wel op overigens)
Zelfs dan wil ik ze niet..... ze zijn eigenwijs en arrogant, en in mijn ons huis is er maar 1 eigenwijs en arrogant!quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:35 schreef Roy_vdm het volgende:
Geldt voor mij ook.. maar ik zou ze nog kunnen gedogen als ze niet zo'n vernietigende werking op de waarde van je inboedel zouden hebben.
quote:
TYquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |