houd je amateuristische zelfreflectie psychologie voor je aubquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:10 schreef TwyLight het volgende:
PeZu heeft geen moederliefde gehad?
vond ik ook!quote:
Waarom ben je zo vijhandig? Ik wil er best over praten als je wat dwars zit jongen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
houd je amateuristische zelfreflectie psychologie voor je aub
ik nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vijhandig? Ik wil er best over praten als je wat dwars zit jongen.
Ik en murp moeten hem ook nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik niet![]()
accepteer het gewoon
ik mag jou niet
en daarmee basta
best welquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Remlof :') Ben jij wel Nederlands?
Reageer gewoon niet op mijn posts, zeker niet als ze naar anderen zijnquote:
hehe ja we'll show them!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Da wrdt wel n keigave Hijack hè
Stond jouw naam erop?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef TwyLight het volgende:
Stuur hem dan maar een pm. dit topic is openbaar.
Je bent hier niet gewenst.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef TwyLight het volgende:
kan remlof niet voor zichzelf posten ofzo?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef TwyLight het volgende:
Dan nog. Het is duidelijk dat mijn pst naar Remlof is, dus hoef jij niet te reagerenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
open·baar (bn.)
2 voor iedereen toegankelijk => algemeen, publiek; <=> particulier, privé
Het antwoord blifjt neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:21 schreef PeZu het volgende:
ik den dat ik nog maar een biertje pak
en
ik wil vodka
Nogmaals, dit is een openbaar topic en als je prive vragen wil stellen praat je maar op msn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Dan nog. Het is duidelijk dat mijn pst naar Remlof is, dus hoef jij niet te reageren
PM ftw.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nogmaals, dit is een openbaar topic en als je prive vragen wil stellen praat je maar op msn.
Hallo Queen_Bee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi broekpaling.
ik zeg jaquote:
zeker voor 5/6equote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
RemlofBen jij wel Nederlands?
Mijn avond is goed, bedankt voor het vragen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hallo Queen_Bee.
Hoe is uw avondje?
Omdat ik vind dat jij best niet nederlands lijktquote:
ik wou net zeggenquote:
Rustig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn avond is goed, bedankt voor het vragen.
Hoe staat het met jouw avond? En je neppe MSN?
Groetjes
quote:Op zondag 11 februari 2007 03:25 schreef Queen_Bee het volgende:
hierrrr!
ja dat vind ik ook!quote:
ja!quote:Op zondag 11 februari 2007 03:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
Gaat iedereen mij negeren?
je zei neger-enquote:Op zondag 11 februari 2007 03:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
Gaat iedereen mij negeren?
Hey Tezzquote:Op zondag 11 februari 2007 11:34 schreef Tezz het volgende:
ja lekker bakkie!
klonen vanquote:Op zondag 11 februari 2007 11:35 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hey Tezz![]()
Niet meer reageren op BeeDee en Queen_Bee, zijn allemaal klonen![]()
Pio toch, foei! Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op zondag 11 februari 2007 11:37 schreef Piovan het volgende:
[..]
Van een of ander ziek mens, die zich voordoet dat ze gahandicapte zusjes heeft.
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk nu Pio !quote:Op zondag 11 februari 2007 11:37 schreef Piovan het volgende:
[..]
Van een of ander ziek mens, die zich voordoet dat ze gahandicapte zusjes heeft.
wat is er aan de hand en wat heb ik gemist?quote:Op zondag 11 februari 2007 11:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk nu Pio !![]()
Hij zal wel flieft op 1 van de "klonen" zijn danquote:Op zondag 11 februari 2007 11:41 schreef BeeDee het volgende:
Pio gelooft het geintje dat wij klonen van SOL zijn...![]()
Mmmm...interessante invalshoekquote:Op zondag 11 februari 2007 11:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij zal wel flieft op 1 van de "klonen" zijn dan
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:43 schreef Tezz het volgende:
ik kan het allemaal niet volgen en het interesseert me ook geen ene reet!
Is ook helemaal niet boeiend verder, maar vraag het dan ook nietquote:Op zondag 11 februari 2007 11:43 schreef Tezz het volgende:
ik kan het allemaal niet volgen en het interesseert me ook geen ene reet!
ja maar ik ben een vrouw he, toch altijd nieuwsgierig he.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet boeiend verder, maar vraag het dan ook niet
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Heb je met hem lopen flirten BeeDee?![]()
Het is niets noemenswaardig, gewoon nachtbagger..quote:Op zondag 11 februari 2007 11:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja maar ik ben een vrouw he, toch altijd nieuwsgierig he.
En niet katten op mij he BeeDee ik heb echt een helehoop gemist volgens mij![]()
![]()
![]()
Dag Tezz !quote:Op zondag 11 februari 2007 11:46 schreef Tezz het volgende:
Nou ik ben weer pleite, visite voor de deur. Geen ruzie maken kinders!
Vandaar dat je zoveel op me lijktquote:Op zondag 11 februari 2007 11:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, 'k ben een kloon van een vrouw. Mag ik ?![]()
Me dunkt, ja..quote:Op zondag 11 februari 2007 11:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel op me lijkt
Wa istquote:Op zondag 11 februari 2007 13:07 schreef Tyler..Durden het volgende:
Au.
Mijn hoofd doet pijn en ik voel een steek in mijn penis.quote:
Sure thing, maar niet op je hoofdquote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet pijn en ik voel een steek in mijn penis.
Kusje erop?
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sure thing, maar niet op je hoofd
Je moeder!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sure thing, maar niet op je hoofd
neuquote:Op zondag 11 februari 2007 13:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zijn jullie dan niet een beetje brak, vrinden?
Je bent wel een visite mens he.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik krijg zo visite dus ben ook weer zo weg denk ik
't Is nog ochtend in mijn wereld.quote:
Ja ik woon in Brabant he! Bij mij is de koffie altijd heet en het bier ijskoud! Gezelli toch!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent wel een visite mens he.![]()
gewassen haar is heerlijk! als ik me kut voel en ik kom uit de douche met schoon haar doet dat wonderen! jajaja ik zou in een reclame moeten spelen voor shampoo ha ha. Ik gooi er wel altijd meteen weer mouse en zo in, maar ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ik HAAT gewassen haar, het wilt niet normaal aan je kop hangen.![]()
Oh, leuk hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik woon in Brabant he! Bij mij is de koffie altijd heet en het bier ijskoud! Gezelli toch!
Visite is altijd te vroeg, of te laat.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef Tezz het volgende:
visite blijft lang weg. Zouden om 14.00 uur hier zijn.
Ja, maar ik heb lang haar, maar net niet lang genoeg dat het netjes blijft hangen.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
gewassen haar is heerlijk! als ik me kut voel en ik kom uit de douche met schoon haar doet dat wonderen! jajaja ik zou in een reclame moeten spelen voor shampoo ha ha. Ik gooi er wel altijd meteen weer mouse en zo in, maar ja.
Ik ken het, alleen maar goed te krijgen met een halve tube gel.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb lang haar, maar net niet lang genoeg dat het netjes blijft hangen.![]()
ik ga ook de koffiepot maar eens aanzetten........wachtend op bezoek...........nu is het nog wel lekker rustig hier, dadelijk breekt de pleuris los (gezellige vrienden met drie kinderen)quote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb lang haar, maar net niet lang genoeg dat het netjes blijft hangen.![]()
Alleen na een paar dagen als het wat vetter word hangt het goed, maar als je dat lang volhoud kan je je motor ermee invetten.![]()
Het ontploft nu van m'n hoofd af.![]()
Nog een paar maandjes wachten hoop ik, dan ik het lang genoeg.![]()
Het ruikt hier trouwens heerlijk naar pleur.![]()
Naar koffiemachine loopt*
nee niet Fransje Bauer hoor. Wel gezelli maar geen blinkende deurklinken of gouden kettinkjes! Ik woon 10 km van eindhoven. Tis niet echt een mooie stad maar wel sfeervol! Leuke kroegen op de kleine Berg en veel winkels.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:29 schreef Piovan het volgende:
Dus bij tezz is het net als bij Fransje Bauer ?
Binnenkort ga ik weer eens naar de efteling. Als ik volgens jaar in eindhoven op school zit.
neenee ik bedoel zoals fransje bauer met koffiequote:Op zondag 11 februari 2007 14:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee niet Fransje Bauer hoor. Wel gezelli maar geen blinkende deurklinken of gouden kettinkjes! Ik woon 10 km van eindhoven. Tis niet echt een mooie stad maar wel sfeervol! Leuke kroegen op de kleine Berg en veel winkels.
ik weet niet hoe Frans met koffie is. Ik hoor hem graag zingen in de kroeg maar verder volg ik het niet!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:34 schreef Piovan het volgende:
[..]
neenee ik bedoel zoals fransje bauer met koffie
oh heb je niet naar die reallifeserie vroeger gekeken?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik weet niet hoe Frans met koffie is. Ik hoor hem graag zingen in de kroeg maar verder volg ik het niet!
Tja, de gang is er uit.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dit is trouwens best letterlijk een slowchat met die berichten om het half uur.
kwartiertje!quote:Op zondag 11 februari 2007 19:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dit is trouwens best letterlijk een slowchat met die berichten om het half uur.
fields of rockquote:Op zondag 11 februari 2007 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
Metallica komt dit jaar weer naar Europa waarschijnlijk in Belgie of Nederland![]()
, in iedergeval op plaatsen waar ik misschien met vrienden heen kan.
![]()
Is NOG niet bekend of ze erheen gaan, ik ga in ieder geval MISSCHIEN wel, vriend van me kan bacjstage kaarten regelen voor Ozzy.quote:
Niet erg aardig voor die paling dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Damn, pis echt in m'n broek als ik de King of Metal ontmoet.![]()
hee pioquote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef Piovan het volgende:
[..]
Niet erg aardig voor die paling dan.
Hihi.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef Piovan het volgende:
[..]
Niet erg aardig voor die paling dan.
yup!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:08 schreef Zeurberus het volgende:
succes
Maar je weet net zo goed als ik dat je tijdens het leren juist meer gaat roken
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:12 schreef Queen_Bee het volgende:![]()
![]()
DJARUM
![]()
![]()
Hoe staat het met het leren negert
hier regent het idd nu ook best hard!quote:
je moet ook niet buiten in de plassen gaan springen zonder regenpak broek!..quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:21 schreef Djarum het volgende:
[..]
je moet ook niet buiten in de plassen gaan springen zonder regenpak broek!..![]()
whehe, enige nadeel is dat je daar zo van gaat stinken..quote:Op maandag 12 februari 2007 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Het is dat ik hier en daar nat ben, als ik compleet verzopen was had ik nog even door de sloot gefietst.![]()
Dôh, heeft je meoder je nooit geleerd tussen de druppen door te lopenquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, enige nadeel is dat je daar zo van gaat stinken..![]()
ben een keertje via een boom in de sloot terecht gekomen...![]()
*pats boem* verhaal zeg maar...
Ik ging ervan uit dat als hij gedouched had hier niet zou melden dat ie nat isquote:Op maandag 12 februari 2007 17:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Dan kan je toch nog wel nat zijn.![]()
Ik moest fietsen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dôh, heeft je meoder je nooit geleerd tussen de druppen door te lopen
ik heb jou nou altijd wel eens een keer tussen de druppels door willen zien lopen!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dôh, heeft je meoder je nooit geleerd tussen de druppen door te lopen
Dôh, heeft je moeder je nooit geleerd tussen de druppen door te fietsenquote:
nee, dan moet je zo'n spoor van druppels gaan opdweilen van de vloer..quote:Op maandag 12 februari 2007 17:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat als hij gedouched had hier niet zou melden dat ie nat is
Wat ben jij onaardigquote:Op maandag 12 februari 2007 17:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik heb jou nou altijd wel eens een keer tussen de druppels door willen zien lopen!![]()
(en dan stiekem hopen dat je toch nat wordt......)
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat ben jij onaardigStomme negerts ook altijd
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:34 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach.... volgens mij vindt jij het ook best lekker om nat te worden van negerts... regen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dôh, heeft je moeder je nooit geleerd tussen de druppen door te fietsen
[afbeelding]
Jij zal vast ook wel eens nat zijn zonder te douchen of regen?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat als hij gedouched had hier niet zou melden dat ie nat is
Regen houd ik wel van ja inderdaad. Maar negertsquote:Op maandag 12 februari 2007 17:34 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach.... volgens mij vindt jij het ook best lekker om nat te worden van negerts... regen.
Never I tell ya, never!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Jij zal vast ook wel eens nat zijn zonder te douchen of regen?
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Regen houd ik wel van ja inderdaad. Maar negerts
quote:
Woestijn - Zandquote:
BeeDee mn kloon en Stommiequote:Op maandag 12 februari 2007 17:40 schreef Djarum het volgende:
wie zijn trouwens de anderen in de fotocollage?...![]()
die vrouw is zeker Tezz?
en de twee andere mannelijke rokerts?
ah, van boven naar beneden? of van beneden naar boven?quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
[afbeelding]
Chille shit, die comics.
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Woestijn - Zand
Woestijn - Droogte
Droogte
+
PoesHeb ik het goed?!
Geen idee, te lui om naar eerste pagina te gaan ookquote:Op maandag 12 februari 2007 17:41 schreef Djarum het volgende:
[..]
ah, van boven naar beneden? of van beneden naar boven?
tss.. droge poes... te lui om een paar keer te klikken..quote:Op maandag 12 februari 2007 17:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Geen idee, te lui om naar eerste pagina te gaan ook
*probeert te vluchten..quote:Op maandag 12 februari 2007 17:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Is Djarum nu officieel Het Rokershoekjes excuusneger?
Was ie al. Had het maar geen negert moeten wordenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
zolang ik maar niet in de volgende TT verschijn...quote:Op maandag 12 februari 2007 17:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Komt nooit in de regenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:45 schreef Tyler..Durden het volgende:
Koninging Bij, hoe komt het dat jouw poes altijd droog is?
heb lekker wel een grote pielemausquote:Op maandag 12 februari 2007 17:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Was ie al. Had het maar geen negert moeten worden
Ja hoor, hier trappen we in.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:46 schreef Djarum het volgende:
[..]
zolang ik maar niet in de volgende TT verschijn...![]()
quote:
zit alleen opgesloten in de slaapkamer zeker?quote:
't Is zo gek, elke kerel die ik tegenkom claimed dat te hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:47 schreef Djarum het volgende:
[..]
heb lekker wel een grote pielemaus![]()
Neuhquote:Op maandag 12 februari 2007 17:47 schreef Djarum het volgende:
[..]
zit alleen opgesloten in de slaapkamer zeker?
zijn wij elkaar al tegengekomen dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
't Is zo gek, elke kerel die ik tegenkom claimed dat te hebben
Online wel, dus. Jaquote:Op maandag 12 februari 2007 17:48 schreef Djarum het volgende:
[..]
zijn wij elkaar al tegengekomen dan?
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben je morgen niet jarig? Moet je niet alvast een topic starten...hint hint
mag ik dan ook online seks met je hebben je poes natmaken?quote:
Eeeeeeeeeeeehm, neequote:Op maandag 12 februari 2007 17:49 schreef Djarum het volgende:
[..]
mag ik dan ook online seks met je hebben je poes natmaken?
tss.... vroeger konden we nog wel ongecensureerd nat worden in het rokershoekje..quote:
Oh, ik wil ook nog best nat worden, maar niet door jouquote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef Djarum het volgende:
[..]
tss.... vroeger konden we nog wel ongecensureerd nat worden in het rokershoekje..![]()
![]()
*druipt af..quote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, ik wil ook nog best nat worden, maar niet door jou
BwHaeinswheLollERCoptEr!1hahhaah111!LOlele11!eiEISNEeins!!!!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:52 schreef Djarum het volgende:
[..]
*druipt af..
snappieum? snappieum? BwHaeinswheLollERCoptEr!1hahhaah111!LOlele11!eiEISNEeins!!!!![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:52 schreef Djarum het volgende:
[..]
*druipt af..
snappieum? snappieum? BwHaeinswheLollERCoptEr!1hahhaah111!LOlele11!eiEISNEeins!!!!![]()
Ja sure, dat staat erquote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Djarum het volgende:
[afbeelding] <---- wat staat daar nou?
I dont want to be stoned anymore?
Er staat dat ze wilt neuquen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:54 schreef Djarum het volgende:
ah, wacht, op de grote versie is het duidelijker te lezen!
okey.. nu lees ik het..quote:
ja idd! dat las ik ook al!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er staat dat ze wilt neuquen.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er staat dat ze wilt neuquen.![]()
Diep.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Jij bent de maagd hier die nodig een chick moest
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Jij bent de maagd hier die nodig een chick moest
quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:56 schreef Djarum het volgende:
[..]
[afbeelding]
alstu..
laat je het arme beestje wel een beetje heel?
Die is zo oud dat ie echt niet grappig meer isquote:Op maandag 12 februari 2007 17:56 schreef Djarum het volgende:
[..]
[afbeelding]
alstu..
laat je het arme beestje wel een beetje heel?
whehe, en toch heb ik een glimlach op je gezicht getoverd!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die is zo oud dat ie echt niet grappig meer is
Van rokershoekje, naar Bordeel........quote:Op maandag 12 februari 2007 17:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
Anders starten we een nationale actie waardoor Broekpaling van zijn groenheid afkomt?
Ik lig 1 euro in voor een hoer, zijn enige hoop.
Ik moest anders gigolo-en.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die is zo oud dat ie echt niet grappig meer is
wtfquote:Op maandag 12 februari 2007 17:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg!
Deze stip owned echt
Ik post hem hieronder
Okay, hieronder
Te fucking hilarisch
Okay komt ie echt dan![]()
![]()
[afbeelding];d24124`14
![]()
@$!df324`4
![]()
q3R!@4242
;d;de
Alsjeblieft zeg....quote:Op maandag 12 februari 2007 17:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg!
Deze stip owned echt
Ik post hem hieronder
Okay, hieronder
Te fucking hilarisch
![]()
[afbeelding];d24124`14
![]()
@$!df324`4
![]()
q3R!@4242
;d;de
Hilarisch.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg!
Deze stip owned echt
Ik post hem hieronder
Okay, hieronder
Te fucking hilarisch
![]()
[afbeelding];d24124`14
![]()
@$!df324`4
![]()
q3R!@4242
;d;de
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat zegt weer genoeg over jou hè
Rukleerze!quote:Op maandag 12 februari 2007 18:01 schreef Djarum het volgende:
Lieve jongens en meisjes!
Ik ga weer even verder leren...![]()
![]()
![]()
Rook er ook maar even eentje voor mij!
![]()
oh wacht.. voor ik ga:quote:Op maandag 12 februari 2007 18:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Zo droog dat ie zo fucking hilarisch is![]()
![]()
![]()
Veeg me op
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:02 schreef Djarum het volgende:
[..]
oh wacht.. voor ik ga:
*veegt Q_B op.
![]()
![]()
Ik wou nog een happie!quote:Op maandag 12 februari 2007 18:02 schreef Djarum het volgende:
[..]
oh wacht.. voor ik ga:
*veegt Q_B op.
![]()
![]()
Dankjequote:Op maandag 12 februari 2007 18:02 schreef Djarum het volgende:
[..]
oh wacht.. voor ik ga:
*veegt Q_B op.
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wou nog een happie!![]()
Flauw.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding]
Mein gott, wat droog allemaal
dat doet me denken aan die konijnenfilm....quote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding]
Mein gott, wat droog allemaal
k Heb alcohol, vanavond maar weer roken en zuipen hier?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:14 schreef Djarum het volgende:
[afbeelding]!!
ow wacht.. ik ben aan het leren... ben weer weg!
tyler wilde even laten zien dat hij ook een grote pielemaus heeftquote:
Dat dacht ik al jaquote:Op maandag 12 februari 2007 18:15 schreef Djarum het volgende:
[..]
tyler wilde even laten zien dat hij ook een grote pielemaus heeft![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
k Heb alcohol, vanavond maar weer roken en zuipen hier?
Ik geloof je nietquote:Op maandag 12 februari 2007 18:16 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
maar helaas, heb irl een feestje..echt waar!
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:38 schreef Zeurberus het volgende:
Ik wacht netjes op de Foodfight pic
Die is echt het beste van allemaal
Ken die site al een paar jaarquote:Op maandag 12 februari 2007 18:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
idd!
die stond toch in het andere topic?
Yup, dus postte ik die nietquote:Op maandag 12 februari 2007 18:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
idd!
die stond toch in het andere topic?
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:41 schreef Zeurberus het volgende:
Deze kwam ik vandaag tegen:
[afbeelding]
![]()
Sorry, Surinamer-Nederlander.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ga leren, neger.
Negert was goedquote:Op maandag 12 februari 2007 19:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Sorry, Surinamer-Nederlander.
nietuuusss... geen surinamer!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Sorry, Surinamer-Nederlander.
ja idd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |