houd je amateuristische zelfreflectie psychologie voor je aubquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:10 schreef TwyLight het volgende:
PeZu heeft geen moederliefde gehad?
vond ik ook!quote:
Waarom ben je zo vijhandig? Ik wil er best over praten als je wat dwars zit jongen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
houd je amateuristische zelfreflectie psychologie voor je aub
ik nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vijhandig? Ik wil er best over praten als je wat dwars zit jongen.
Ik en murp moeten hem ook nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik niet![]()
accepteer het gewoon
ik mag jou niet
en daarmee basta
best welquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Remlof :') Ben jij wel Nederlands?
Reageer gewoon niet op mijn posts, zeker niet als ze naar anderen zijnquote:
hehe ja we'll show them!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Da wrdt wel n keigave Hijack hè
Stond jouw naam erop?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef TwyLight het volgende:
Stuur hem dan maar een pm. dit topic is openbaar.
Je bent hier niet gewenst.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef TwyLight het volgende:
kan remlof niet voor zichzelf posten ofzo?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef TwyLight het volgende:
Dan nog. Het is duidelijk dat mijn pst naar Remlof is, dus hoef jij niet te reagerenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
open·baar (bn.)
2 voor iedereen toegankelijk => algemeen, publiek; <=> particulier, privé
Het antwoord blifjt neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:21 schreef PeZu het volgende:
ik den dat ik nog maar een biertje pak
en
ik wil vodka
Nogmaals, dit is een openbaar topic en als je prive vragen wil stellen praat je maar op msn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Dan nog. Het is duidelijk dat mijn pst naar Remlof is, dus hoef jij niet te reageren
PM ftw.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nogmaals, dit is een openbaar topic en als je prive vragen wil stellen praat je maar op msn.
Hallo Queen_Bee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi broekpaling.
ik zeg jaquote:
zeker voor 5/6equote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
RemlofBen jij wel Nederlands?
Mijn avond is goed, bedankt voor het vragen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hallo Queen_Bee.
Hoe is uw avondje?
Omdat ik vind dat jij best niet nederlands lijktquote:
ik wou net zeggenquote:
Rustig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn avond is goed, bedankt voor het vragen.
Hoe staat het met jouw avond? En je neppe MSN?
Groetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |