mauwquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:33 schreef El_Rolando het volgende:
Ik heb een aap in mijn mauw.
hee niet zo mouwen hehquote:
WHAHAHAHAHAHHA IK SNAP HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:33 schreef El_Rolando het volgende:
Ik heb een aap in mijn mauw.
'Aap' schrijf je toch ook met een a?quote:
ligt er aan aan het kan ook een A zijn als je bijvoorbeelt de zin begint met het woord aapquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
'Aap' schrijf je toch ook met een a?
Echt niet! Het is een onderdeel van een kat!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:35 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
een "mauw" is een onderdeel van een trui
das een miauw!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:41 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Echt niet! Het is een onderdeel van een kat!
vergeet niet in de op te zette dat iedereen dit topic moet bookmarken!!1quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
das een miauw!![]()
ooh ja sturmlauf
tevens TTT en centraal plus sticky
Niet. Kijk: Aapquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:37 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ligt er aan aan het kan ook een A zijn als je bijvoorbeelt de zin begint met het woord aap
+ banner op de fpquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:43 schreef EgoTrippin het volgende:
En fok.nl inclusief alle subdomeinen direct laten doorverwijzen naar dit topic
Dat mag niet, jij start de zin met het woord Aap!! Terwijl het erover ging dat je met het woord aap begint dat het dan met een A is.quote:
Heeft nut.quote:
Ik zei dat je aap met een a schreef. Ik zei niks over de positie van de letter a. Als je een van de a's weg laat staat er namelijk Ap. Zo schrijf je aap ook met een p, anders staat er aa.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:45 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Dat mag niet, jij start de zin met het woord Aap!! Terwijl het erover ging dat je met het woord aap begint dat het dan met een A is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |