Het is niets noemenswaardig, gewoon nachtbagger..quote:Op zondag 11 februari 2007 11:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja maar ik ben een vrouw he, toch altijd nieuwsgierig he.
En niet katten op mij he BeeDee ik heb echt een helehoop gemist volgens mij![]()
![]()
![]()
Dag Tezz !quote:Op zondag 11 februari 2007 11:46 schreef Tezz het volgende:
Nou ik ben weer pleite, visite voor de deur. Geen ruzie maken kinders!
Vandaar dat je zoveel op me lijktquote:Op zondag 11 februari 2007 11:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, 'k ben een kloon van een vrouw. Mag ik ?![]()
Me dunkt, ja..quote:Op zondag 11 februari 2007 11:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel op me lijkt
Wa istquote:Op zondag 11 februari 2007 13:07 schreef Tyler..Durden het volgende:
Au.
Mijn hoofd doet pijn en ik voel een steek in mijn penis.quote:
Sure thing, maar niet op je hoofdquote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet pijn en ik voel een steek in mijn penis.
Kusje erop?
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sure thing, maar niet op je hoofd
Je moeder!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sure thing, maar niet op je hoofd
neuquote:Op zondag 11 februari 2007 13:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zijn jullie dan niet een beetje brak, vrinden?
Je bent wel een visite mens he.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik krijg zo visite dus ben ook weer zo weg denk ik
't Is nog ochtend in mijn wereld.quote:
Ja ik woon in Brabant he! Bij mij is de koffie altijd heet en het bier ijskoud! Gezelli toch!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent wel een visite mens he.![]()
gewassen haar is heerlijk! als ik me kut voel en ik kom uit de douche met schoon haar doet dat wonderen! jajaja ik zou in een reclame moeten spelen voor shampoo ha ha. Ik gooi er wel altijd meteen weer mouse en zo in, maar ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ik HAAT gewassen haar, het wilt niet normaal aan je kop hangen.![]()
Oh, leuk hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik woon in Brabant he! Bij mij is de koffie altijd heet en het bier ijskoud! Gezelli toch!
Visite is altijd te vroeg, of te laat.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef Tezz het volgende:
visite blijft lang weg. Zouden om 14.00 uur hier zijn.
Ja, maar ik heb lang haar, maar net niet lang genoeg dat het netjes blijft hangen.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
gewassen haar is heerlijk! als ik me kut voel en ik kom uit de douche met schoon haar doet dat wonderen! jajaja ik zou in een reclame moeten spelen voor shampoo ha ha. Ik gooi er wel altijd meteen weer mouse en zo in, maar ja.
Ik ken het, alleen maar goed te krijgen met een halve tube gel.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb lang haar, maar net niet lang genoeg dat het netjes blijft hangen.![]()
ik ga ook de koffiepot maar eens aanzetten........wachtend op bezoek...........nu is het nog wel lekker rustig hier, dadelijk breekt de pleuris los (gezellige vrienden met drie kinderen)quote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb lang haar, maar net niet lang genoeg dat het netjes blijft hangen.![]()
Alleen na een paar dagen als het wat vetter word hangt het goed, maar als je dat lang volhoud kan je je motor ermee invetten.![]()
Het ontploft nu van m'n hoofd af.![]()
Nog een paar maandjes wachten hoop ik, dan ik het lang genoeg.![]()
Het ruikt hier trouwens heerlijk naar pleur.![]()
Naar koffiemachine loopt*
nee niet Fransje Bauer hoor. Wel gezelli maar geen blinkende deurklinken of gouden kettinkjes! Ik woon 10 km van eindhoven. Tis niet echt een mooie stad maar wel sfeervol! Leuke kroegen op de kleine Berg en veel winkels.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:29 schreef Piovan het volgende:
Dus bij tezz is het net als bij Fransje Bauer ?
Binnenkort ga ik weer eens naar de efteling. Als ik volgens jaar in eindhoven op school zit.
neenee ik bedoel zoals fransje bauer met koffiequote:Op zondag 11 februari 2007 14:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee niet Fransje Bauer hoor. Wel gezelli maar geen blinkende deurklinken of gouden kettinkjes! Ik woon 10 km van eindhoven. Tis niet echt een mooie stad maar wel sfeervol! Leuke kroegen op de kleine Berg en veel winkels.
ik weet niet hoe Frans met koffie is. Ik hoor hem graag zingen in de kroeg maar verder volg ik het niet!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:34 schreef Piovan het volgende:
[..]
neenee ik bedoel zoals fransje bauer met koffie
oh heb je niet naar die reallifeserie vroeger gekeken?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik weet niet hoe Frans met koffie is. Ik hoor hem graag zingen in de kroeg maar verder volg ik het niet!
Tja, de gang is er uit.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dit is trouwens best letterlijk een slowchat met die berichten om het half uur.
kwartiertje!quote:Op zondag 11 februari 2007 19:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dit is trouwens best letterlijk een slowchat met die berichten om het half uur.
fields of rockquote:Op zondag 11 februari 2007 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
Metallica komt dit jaar weer naar Europa waarschijnlijk in Belgie of Nederland![]()
, in iedergeval op plaatsen waar ik misschien met vrienden heen kan.
![]()
Is NOG niet bekend of ze erheen gaan, ik ga in ieder geval MISSCHIEN wel, vriend van me kan bacjstage kaarten regelen voor Ozzy.quote:
Niet erg aardig voor die paling dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Damn, pis echt in m'n broek als ik de King of Metal ontmoet.![]()
hee pioquote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef Piovan het volgende:
[..]
Niet erg aardig voor die paling dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |