quote:Op maandag 19 februari 2007 17:19 schreef sigme het volgende:
Je kan mijn verzameling een ezelsoor geven.
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef TwyLight het volgende:
Wat heb je gegeten? ik had visschotel met zalf en andere vis ()
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:38 schreef roburt het volgende:
Ik vraag me af wat er gebeurt was als die portomonee gewoon rechtstreeps uit de Hema winkel kwam
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:52 schreef Githa het volgende:
Maar met alleen medelijden is ze ook niet echt gebaad BE.
Wie is Shapo?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:59 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Shapo, ik heb zelden zo'n onduidelijke openingspost gezien als deze.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef Natalie het volgende:
In het vorige topic las ik zoiets als dat Brit zo over haat touren is omdat ze bang is haar kinderen te verliezen. .
Gewoon heel duidelijk in een bubbelbad gaan zitten of achterover leunen op je bureaustoel en dat in de pers publicerenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:32 schreef Gellius het volgende:
[afbeelding].
Dat zal nog een hele klus worden voor Google.
quote:De volgende ochtend was onwerkelijk. Ik wist me geen houding te geven. Ik pakte mijn koffer in en ben te voet naar het station gelopen (daar 2 minuten lopen vandaan).
na het zingen??quote:Op maandag 19 februari 2007 23:22 schreef j0rrit het volgende:
Gewoon na het zingen de kerk uit, veilig genoeg!
Stelten waren geen optiequote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:50 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik snap niet waarom je nu nog doet dat je een relatie hebt met haar, terwijl ze je aan alle kanten , wel is waar subtiel, duidelijk maakt dat ze je niet, en ik herhaal, niet wil.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:53 schreef zwaaibaai het volgende:
...je spelling ook al ontzettend belabberd is vooral omdat je niet uitlegd wat er nu precies aan de hand is...
Het eerste bericht is ook de moeite waard, maar daar schrijft hij dan wel weer stamppot.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:19 schreef noudstar het volgende:
(...)
en der word wortelen stamppot met hasche gekookt en rookworst
(...)
Ja, die wou ik ook nog posten, maar ik kreeg het niet voor elkaar. Ik moest té hard huilen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het eerste bericht is ook de moeite waard
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:22 schreef Esto het volgende:
Sorry dat ik niet zo goed ben met google dan jou.
Ja dat is ook weer waar, maar zo werd het volgens mij niet bedoeldquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je 'm er in laten hangen?
Menig fout heb ik maar achterwege gelaten en over het gebrek aan hoofdlettergebruik zwijg ik maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:05 schreef noudstar het volgende:
Heerlen dinsdag 20 februari 2007
...
weer zo ik kots op wilders topic???
...
pim fortyun
ja al sinds dat wilders op tv komt word hij gezien als de nieuwe pim fortyun, dit is hij dus absoluut niet.
Pim fortyun is iemand die veel te vroeg is gestorven door een artelijke klootzak als milieu activist.
...
Als wij nederland willen redden dan moeten we samen werken, als we niet nog meer willen veramerikaanse en niet nog meer doden willen hebben dan moeten we samenwerken.
...
zeker niet onze taak is het om een statement te maken en om de eerst zet te geven de rest moeten wij met miljoen andere mensen samen doen, gekleurd blank of geel.
Hoogachtent
...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 04:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jezelf een coinnoisseur noemen en dan in een Supra rijden is pas om te huilen.
Had Claus een dubbele nationaliteit?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:53 schreef druide het volgende:
Er is geen clausaal verband tussen een dubbele nationaliteit en een dubbele loyaliteit.
Een paspoort is niets meer dan een bewijs dat je bepaalde rechten hebt. Het helpt of weerhoudt je niet om andere landen te dienen.
Zo verdenk ik Wilders (die 1 nationaliteit heeft) ervan dat hij enkel de belangen van de VS dient, met zijn anti-Islam tirades. Zodoende doorbreekt hij mogelijke civiele/ politieke/ militaire blokkades t.o.v. aanvallen op Islamitische landen.
Dat Nederland zodoende in tweeën wordt gescheurd, en stap voor stap richting een burgeroorlog afglijdt, kan hem niets schelen.
quote:Moszkowicz deed dat omdat Kelder hem beschuldigde van het plagen van misdrijven en hem maffiamaatje had genoemd.
Weg centenquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:56 schreef kippetje007 het volgende:
ik kwam op 8,28 uit per uur. Maar ik weet niet of dit helemaal reeel is. Want ik ben bijvoorbeeld nog geen 24, waardoor ik minder zou verdienen. Ook heb ik geen werkervaring en alleen vwo opleiding ingetoetst. En dat zou weer pleitte voor een hoger loon, omdat ik toch wel redelijk gevorderd ben in mijn studie en toch ook wel een beetje ervaring heb met bepaalde dingen..
Veel te veel mensen doen datquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:45 schreef Credence het volgende:
Fok! doet UPC lastig vallen #6
Mensen die doen als hulpwerkwoord gebruiken maken zichzelf belachelijk.![]()
Echt? Ik woon er al 14 jaar en heb er weinig last van hier, de mensen die ik ken die dat doen komen vrijwel allemaal uit Noord-Hollandquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Veel te veel mensen doen datVooral mensen uit de regio Eindhoven
![]()
Goed opvoeden dus, dan krijg je een valse en bijtende hondquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:49 schreef Hathor het volgende:
Zelf ook jarenlang een pitbull gehad, die wilde alleen maar spelen, maar alleen met volwassenen, alsof ie een beetje schrik had van kinderen of zo. Katten en andere honden was ie al helemaal niet in geinteresseerd, en die negeerde ie dan ook gewoon, als een rasechte kapsoneslijer.Slechts een keer heb ik hem zijn lip zien optrekken toen een Duitse herder iets te opdringerig aan zijn poepertje kwam ruiken, maar als een Duitser dat bij mij zou doen zou ik daar ook niet van gediend zijn, natuurlijke reactie dus.
![]()
Het ligt inderdaad in 99% van de gevallen aan de eigenaar zelf, een hond word niet vals en bijtgraag geboren, dat sluipt erin gaandeweg, mits je je hond goed opvoed.
Ik ken het wel. Mjin vriend zegt ook bij alles "doe". Bijvoorbeeld: "Ik doe wandelen" ipv "ik wandel". Wederom een Brabantse afwijking.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt? Ik woon er al 14 jaar en heb er weinig last van hier, de mensen die ik ken die dat doen komen vrijwel allemaal uit Noord-Holland
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:28 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Goed opvoeden dus, dan krijg je een valse en bijtende hond
Ik haat het wanneer mensen die fout maken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:28 schreef gday het volgende:
Waarom snappen mensen toch nooit hoe ze 'mits' en 'tenzij' moeten gebruiken.Zo moeilijk is het toch niet?
Los van de andere fouten en het spontane gebruik van uitroeptekens, deze manier van verdelen (schrijven) is uniek te noemen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 @ 16:58 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
KUTZOOI!!!
Dan word de zendtijd zoooo onverdeeld verdeelt!!!
Krijgen de clubs uit het 2e rijtje weer amper zendtijd!!
Vind het wel best zo!! en NOS moet niet skraal beginne te doen want MILJOENEN voor de uitzendrechten voor de champions league kunne ze wel betalen!!!
Gewoon houden zo! btw, Tien heeft ook veel meer buitenlands voetbal dan nos vroeger dus T IS BEST ZO!![]()
't Is helemaal een post die pijn doet in je ogen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:09 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Los van de andere fouten en het spontane gebruik van uitroeptekens, deze manier van verdelen (schrijven) is uniek te noemen.
Die kende ik nog nietquote:Op maandag 19 februari 2007 14:33 schreef OreO het volgende:
als je in america bent ga je toch zo en zo niet naar de mac,zo veel betere fastfood restaurants..
Offtopic: Daar hoef je ook geen doorgewinterde FOK!ker voor te zijn, we hebben daar een mooi knopje voor uitgevonden -->quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:53 schreef justshutup het volgende:
JediMindTricks - dinsdag 20 februari 2007 @ 14:13
Wanneer wordt je wakker kasta
Het is Kate. En nu nooit meer vragen.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Kon er geen mooie quote van maken, ben niet zo'n doorgewinterde Fokker...
Maar goed, niet origineel maar waarom maken mensen die fout nog!?
Of, als je knippen en plakken moeilijk vindt, dan schrijf je even [ quote ] (zonder spaties) vóór het gedeelte dat je wilt quoten, en [ /quote ] (zonder spaties) aan het eindquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:02 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Offtopic: Daar hoef je ook geen doorgewinterde FOK!ker voor te zijn, we hebben daar een mooi knopje voor uitgevonden --> [afbeelding] Klik hierop in de post die je wil quoten en type je verhaal eronder.
Alleen niet vergeten het hele verhaal even te knippen en in dit topic te plakken
Mja, maar dan kun je niet meer klikken op een link om te kijken in welk topic het was.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Of, als je knippen en plakken moeilijk vindt, dan schrijf je even [ quote ] (zonder spaties) vóór het gedeelte dat je wilt quoten, en [ /quote ] (zonder spaties) aan het eind
Ha. Ik had vanochtend exact hetzelfde toen ik het op Teletekst las!quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:33 schreef buachaille het volgende:
Het is geen fout: http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=87670 maar ik werd wel even op het verkeerde been gezet: "Een op 20 Nederlanders vast"
Vreemde zinnen en een ernstige grammaticafout in de laatste zin, lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Oh ja? En wat Geert Wilders wil met de Islam, integratie. Geen dwang????
Ik pas trouwens geen dwang toe......Wat is er dwangerig aan een campagne die je positief voert: leren herwaarderen van het moederschap, de zorg voor de kionderen en het werk thuis.....Vrouw kan ook vrijwilligerswerk daarbij. Het is een ander leven, met ook hele grote voordelen. wat minder op het materialisme gericht.......
[..]
En dat waardeer ik in jouw, blijf dat vooral doen zou ik zeggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |