Op je rug liggen? Wat bedoel jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:55 schreef CodeCaster het volgende:
Ga je op je rug liggen?
Of ga je gewoon fulltime werken, dan lijkt me een 1200 euro'tjes wel normaal. Wat voor opleiding heb je nu?
ik kwam op 8,28 uit per uur. Maar ik weet niet of dit helemaal reeel is. Want ik ben bijvoorbeeld nog geen 24, waardoor ik minder zou verdienen. Ook heb ik geen werkervaring en alleen vwo opleiding ingetoetst. En dat zou weer pleitte voor een hoger loon, omdat ik toch wel redelijk gevorderd ben in mijn studie en toch ook wel een beetje ervaring heb met bepaalde dingen..quote:
richting minimumloon? dat is voor mij toch volgens mij ergens zo rond de 5,50..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef CodeCaster het volgende:
Per uur zou je nu zo'n 7,50 kunnen vangen ofzo. Richting minimumloon dus, omdat je nog geen opleiding hebt afgerond.
Maar misschien kun je regelen dat je je afstudeerstage bij hen kunt doen, dat zou wel chill zijn.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:53 schreef kippetje007 het volgende:
ik weet wat ik doe en ik vraag jullie advies om bepaald gebied en bij de rest heb ik geen advies nodig dank u
Als ik overigens 1 jaar werkervaring aan klik (heb ik ook eigenlijk al) en HBO afgerond (ben in juni bachelor) dan kom ik op 9,67 uit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:56 schreef kippetje007 het volgende:
[..]
ik kwam op 8,28 uit per uur. Maar ik weet niet of dit helemaal reeel is. Want ik ben bijvoorbeeld nog geen 24, waardoor ik minder zou verdienen. Ook heb ik geen werkervaring en alleen vwo opleiding ingetoetst. En dat zou weer pleitte voor een hoger loon, omdat ik toch wel redelijk gevorderd ben in mijn studie en toch ook wel een beetje ervaring heb met bepaalde dingen..
Daar zullen ze vast intrappenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:05 schreef GertvanderVolk het volgende:
Gewoon 9 euro vragen. Je moet niet vergeten dat ze met jou een werknemer op (bijna) WO-niveau in huis halen en niet de één of andere labiele typmiep. Tenminste, dat moet je hun in elk geval wijsmaken heh.
Ik betwijfel of ze een schaal hebben, want het heeft maar een paar medewerkers en het is niet allemaal zo zwart wit daar. Maar ja, we zullen het zien en als ik krijg wat iemand met een MBO functie zou krijgen ben ik wel tevreden denk ik hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast intrappen![]()
Bij de meeste bedrijven ligt de schaal van een functie al vast. Administratief medewerker is vaak een MBO-functie. En dan kun je prof. drs. dr. ing zijn, je zult niet meer krijgen dan de schaal die staat voor een MBO-functie. Dus ik denk dat je de hoogte van je salaris wel te horen krijgt als je je contract gaat tekenen.
Denk dat je met bovenstaande bedragen ook wel goed zit trouwens (tussen 8-9 euro)quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:13 schreef kippetje007 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze een schaal hebben, want het heeft maar een paar medewerkers en het is niet allemaal zo zwart wit daar. Maar ja, we zullen het zien en als ik krijg wat iemand met een MBO functie zou krijgen ben ik wel tevreden denk ik hoor.
Maar 1100 netto, hoeveel uur is dat dan en is het per 4 weken of per 4 maanden..quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:27 schreef Freeflyer het volgende:
vriendin van mij kreeg in een soortgelijke functie 1100 netto en dat was inclusief reiskosten.
je opleidingsniveau zegt volgens mij in deze functie niet zo gekke veel.
(1100 / 40) * 12 = 330 euro?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:20 schreef Syrena het volgende:
Als je dan 12 uur werkt kom je rond de 400 euro uit per maand.
Dat zou dus ongeveer 6,10 per uur zijn? Tja daar ga ik niet voor werken, maar ik krijg wel meer denk ik. Maar ik denk dat het heel moeilijk is om te zeggen wat nou redelijk is, want ik denk dat het in alle gevallen weer anders is. Maar ik denk dat ik 8,5 vraag en als ze me dan 7,5 geven is het ook goed.quote:
Volgens mij is dat redelijk standaard hoor. Ik heb zelf ook een paar administratief medewerksters in dienst en die krijgen ook gewoon ¤ 6,50. Zeker voor een parttime baantje waarbij je alleen wat ondersteund is dat een heel normaal salaris.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:52 schreef kippetje007 het volgende:
[..]
Dat zou dus ongeveer 6,10 per uur zijn? Tja daar ga ik niet voor werken, maar ik krijg wel meer denk ik. Maar ik denk dat het heel moeilijk is om te zeggen wat nou redelijk is, want ik denk dat het in alle gevallen weer anders is. Maar ik denk dat ik 8,5 vraag en als ze me dan 7,5 geven is het ook goed.
oja je hebt gelijk ik had het iets grover berekend:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:00 schreef mie_at_work het volgende:
nice ...
btw op basis van 1500 per maand, kom ik uit op een bedrag van circa 8,65 per uur
1500*12=18.000
18000/52 weken=346,15
346,15/40 uur=8,65 ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |