abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46485832
Okee, even waarschuwen, dit wordt een heel verhaal....

Ik heb al jaren een beste vriendin. Sinds de brugklas zijn we al maatjes en tot de middelbare school deden we alles samen. Samen uitgaan, samen kleren kopen, je kent dat wel. We hebben zelfs een pony die we samen verzorgen.
Sinds augustus echter zien we elkaar niet zovaak meer. Ik ben M.E.R gaan studeren en zij doet de hogere hotel school in maastricht. We chatten veel via msn, en zo te horen heeft zij het er prima naar haar zin.

Afgelopen weekend was het Carnaval in maastricht en op haar uitnodiging ben ik met mijn ruzakje vol leren naar limburg getrokken om het met haar te vieren. We hadden al weken voorpret. Wij zouden ze daar n Limburg eens laten zien hoe een paar meiden uit purmerend dat feestje vieren.

De eerste avond was erg gezellig. We kwamen vrij snel een leuk groepje jongens tegen dat zich de hele avond bij ons ophield, en ons zelfs naar huis bracht. Een van de jongens wilde met me zoenen, maar ik vond hem wel leuk, maar niet zo leuk, dus ik heb niet gezoend. Die avond hebben we nog een fles wijn opengetrokken en heb ik geslapen op de uittrekbare slaapbank. Dat ding was een nachtmerrie om op te slapen, en ik deed geen oog dicht.

De volgende dag begonnen we al 's middags met drinken, en tegen 1 uur 's nachts waren we behoorlijk zat. Christel had zich aangesloten bij een meiden dispuut, en de dames lieten het bier onophoudelijk aanrukken. Toen ging om 3 uur de kroeg dicht en kregen we nergens meer een taxi. We moesten een half uur lopen voor we weer bij haar studentenflatje waren, en onderweg moest ik haar af en toe opmijn schouder nemen, zo dronken was ze.

In haar flat had ik haar in bed gelegd en het piratenpak uitgedaan. Ze was te dronken om eenpiyama aan te doen, dus in haar ondergoed heb ik haar in bed gelegd. Ik heb mijn kleren uitgedaan, mijn gezicht gewassen, enben er naast gaan liggen, omdat ik geen zin had weer een nacht op die pokke bank te gaan liggen. Ik viel bijna meteen in slaap.

Tot ik wakker werd. Christel had een arm om me heen geslagen en lag naar me te kijken. Toen trok ze me naar haar toe en kuste me vol op mijn mond. MET TONG! Ik was te verbijsterd om te reageren, en trok niet eens terug.
Ik wilde op staan en weg, maar ze begon te huilen en greep mijn hand. Ze keek me aan met haar betraande gezicht, en ik wilde haar op dat moment graag zoenen, om haar te laten weten dat het goed was. Maar ik deed niks.

Ik hoorde har huilen in de andere kamer, en op de bank hield ik het niet meer. Als een klein kind zat ik zelf ook te snikken en te schokken. Ik had haar niet de kamer in horen komen, en ze ging naast me zitten. Het was tijd voor een moeilijk gesprek. Maar Ik wist niet waar te beginnen, en zij ook niet. Toen Liet ze zich naar achter leunen tegen mijn schouder aan, en ik sloeg mijn armen om haar heen. We hebben niks gezegd, en zo hebben we de rest van de nacht gezeten, tot we in slaap zijn gevallen.

De volgende ochtend was onwerkelijk. Ik wist me geen houding te geven. Ik pakte mijn koffer in en ben te voet naar het station gelopen (daar 2 minuten lopen vandaan). Ze durfde me niet aan te kijken, en ik voelde me zo ellendig. Toen de trein vertrok, besefte ik dat de vriendschap nu kapot was, en ik heb de hele reis gehuild.

Thuis vond ik een heel verhaal in mijn mail. Ik zal het niet helemaal gaan vertellen, maar het kwam erop neer dat ze al jaren verliefd is op mij, en het nooit heeft verteld. Achteraf valt veel op zijn plek. Ze had nooit vriendjes, maar el veel vrienden enzo. Ze vroeg me of ik haar kon vergeven. Ik voel me zo slecht nu. Ik wil haar niet kwijt, en voor zover ik weet ben ik niet lesbisch. Toch voelde het goed om met haar op de bank te zitten. Alsof het klopt.

Ik moet iets terug schrijven, maar heb al 10 keer eenbegin weggemikt omdat het niet zegt wat ik voel. Reden hieroor is omdat ik niet weet wat ik voel. Ik ben nubehoorlijk in de war.

Ik denk niet dat iemand hier een oplossing heeft , of een antwoord , maar ik schrijf dit hier omdat ik het ergens kwijt moet. Ik schrijf dit ook omdat ik weet dat ze hier wel eens kijkt, en omdat ik te laf ben om direct te zeggen wat ik hier wel durf te tikken. Wie weet vind ik zo de woorden die ik nu niet heb om haar te laten weten dat ik wel van haar hou, maar niet weet op welke manier. Ze is mijn beste vriendin, en ik mis haar nu al.
pi_46485904
Stuur een link naar dit topic.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_46485928
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:12 schreef Re-Joyce het volgende:
besefte ik dat de vriendschap nu kapot was,
waarom zou de vriendschap kapot zijn? Wat is er nu werkelijk gebeurd. Weinig toch?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:19:11 #4
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_46485985
Tjah, drink samen een Hertog Jan, zoals de limburgers doen, en lach erom.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_46485994
Stap in de trein en ga weer naar haar toe.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:20:42 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46486026
Probeer er geen olifant van te maken .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_46486035
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat lijkt me idd een goed idee, gewoon face-to-face met elkaar praten hierover. Woorden in een mailtje kunnen anders en wellicht helemaal verkeerd geïnterpreteerd worden.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 12:21:05 #8
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_46486036
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:15 schreef Biancavia het volgende:
Stuur een link naar dit topic.
Psies.
pi_46486046
Je schrijft alsof het allang over is. Ik mag toch hopen dat dit enige dompertje geen punt zet achter jullie vriendschap. Niet dat dit zo lichtzinnig opgevat moet worden, maar laat het even een paar dagen rusten. Een mail/brief schrijven lukt niemand als het probleem nog te vers is.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_46486074
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:16 schreef Argento het volgende:

[..]

waarom zou de vriendschap kapot zijn? Wat is er nu werkelijk gebeurd. Weinig toch?
Ik kan het niet goed uitleggen, maar het voelt zo. Alsof de keuze is, geen vriendschap, of iets anders dan de vriendschap die we hadden. Nu ik weet wat ik nu weet, lijkt de weg terug naar hoe het was in ieder geval afgesloten.
In die zin is het heel reeel dat de vriendschap die we hadden niet meer bestaat.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:24:34 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46486111
Tjonge...

Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent en even in de war bent.
En dat is ook alles dat ik haar zou laten weten nu. Je kan een linkje sturen naar dit topic of een mailtje sturen. Dat je haar heel lief vindt, dat je heel erg geschrokken bent, dat je een beetje in de war bent en dat je even niet goed weet wat je moet zeggen. Dat je niet boos op d'r bent of zo, maar dat je even tijd nodig hebt om de dingen in het juiste perspectief te zetten.

Zoiets?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:25:22 #12
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_46486131
ach, tís carnaval

Maargoed ff relativeren meid, niet het einde van je vriendschap of de wereld toch?
Ff laten bezinken en dna nog eens bekijken wat er nou aan de hand is.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:32:47 #13
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_46486298
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:22 schreef Re-Joyce het volgende:

[..]

Ik kan het niet goed uitleggen, maar het voelt zo. Alsof de keuze is, geen vriendschap, of iets anders dan de vriendschap die we hadden. Nu ik weet wat ik nu weet, lijkt de weg terug naar hoe het was in ieder geval afgesloten.
In die zin is het heel reeel dat de vriendschap die we hadden niet meer bestaat.
Het is zo groot als je het zelf maakt, de persoon is toch niet veranderd?
Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent, maar ik denk wel dat het goed is dat ze het heeft kunnen zeggen.
Als je haar nu duidelijk maakt dat je niet op vrouwen valt maar haar wel wil steunen met haar gevoel en zegt dat je haar nog steeds ziet als beste vriendin dan denk ik dat je een heel eind komt met repareren van jullie vriendschap.
Je zult er wel met elkaar over moeten praten denk ik, dat gaat het beste in persoon en niet via mail.
Ik zou haar bellen en een afspraak maken dit zo snel mogelijk uit te praten.
Sterkte.
be nice or go away
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:33:06 #14
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_46486309
Of je kijkt gewoon of je stiekem toch geen potje bent.
pi_46486356
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:25 schreef VaLkyRie het volgende:
ach, tís carnaval

Maargoed ff relativeren meid, niet het einde van je vriendschap of de wereld toch?
precies. In een (slaap)dronken bui heeft ze je gezoend. Wat is er na die gebeurtenis nu echt veranderd aan jullie vriendschap? En willen jullie wel dat er iets veranderd is? Als voor beide het antwoord ontkennend luidt, waarom zou er dan toch iets veranderd moeten zijn?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:36:20 #16
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_46486382
Als jij niet verder iets met haar wilt dan vriendschap moet je dat duidelijk maken en moet ze het maar accepteren. That's it. En als het goed voelt, waarom niet? Om wat andere mensen denken?
En oh ja; PICS!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_46486389
Blijf met elkaar in geprek en verwoord wat je hier ook zegt. (wellicht dat een linkje hier naartoe haar boos maakt..) Een lastig probleem maar samen kun je er wel uitkomen...

spreek erover...
Dulce de leche!
pi_46486406
je kan toch gewoon zeggen dat jij dat soort gevoelens niet hebt of nog niet hebt in ieder geval.... maar dat de vriendschap voor jou alles betekent en je zoiets niet tussen jullie vriendschap laat komen dat dat allemaal nog goed zit,....

dat is simpelweg gezien het verhaal toch ook gewoon?
pi_46486449
ja, ze vindt heus wel een ander leuk meisje.
pi_46486458
quote:

[..]

ik heb al heel lang een beste vriendinnetje... (ik zelf jongen) tussen ons is ook iets soortgelijks gebeurt.... de vriendschap is eventjes anders erna.. dat zeker.. maar na verloop van tijd is het weer helemaal het oude geworden...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:39:48 #21
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46486488
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:16 schreef Argento het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:19 schreef kanaiken het volgende:
Tjah, drink samen een Hertog Jan, zoals de limburgers doen, en lach erom.
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:20 schreef jogy het volgende:
Probeer er geen olifant van te maken .
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:25 schreef VaLkyRie het volgende:
ach, tís carnaval

Prachtig dit .

Ik ben benieuwd hoe de reacties waren als het om twee jongens ging.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46486501
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

Absoluut het beste advies!
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_46486531
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:39 schreef Posdnous het volgende:

Ik ben benieuwd hoe de reacties waren als het om twee jongens ging.
Hei hep geen rezpek vor jau...hai moet dood!!
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_46486545
quote:

[..]
Je bent homofoob?

Ik kan alleen maar medelijden met je vriendin hebben, ze worstelt er al een poos mee en in een dronken bui is ze nu in jouw ogen te ver gegaan. Zij schaamt zich, jij ziet het als reden om een vriendschap te beeindigen.. gevoelens kan je niet uitschakelen, ga naar haar toe en praat erover!
pi_46486570
wel een geil verhaal trouwens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')