abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46440766
Wat ik me afvraag, je hebt vrouwen en je hebt vrouwen, maar is het nou normaal dat ze haar omgeving, zoals vrienden, familie en prive bij mij weg wil houden?
Ik ben nou een tijdje samen met mijn vriendin, maar er komen steeds van die punten bij die ik echt niet leuk vind.. Dat is gewoon jammer, want ik word er niet vrolijker van zo en druip steeds meer af. Ik heb altijd van mezelf gedacht dat ik het zo wel goed vond, keek overal dwars doorheen en accepteerde veel. Maar nu is dat over. Nu erger ik me dood aan bepaalde acties van haar. Vaak alleen al de manier waarop ze iets zegt.
Ik mag bijvoorbeeld niet met haar ouders praten, ze houd me er zoveel mogelijk bij vandaan. Als ze een vriendin verwacht terwijl ik er nog ben, dan MOET ik weg.
Nu heeft ze inene wat volk leren kennen waar ze mee uit gaat, eerder gingen we nog weleens samen ergens heen, maar dat is nu in 1 keer helemaal over. Nu is het dus dit weekend carnaval, vorig jaar gingen we samen heen, maar nu doet ze net alsof ze er niks aan vind op zaterdag in die tent. Gister daarom samen maar naar de bios geweest. Daarom gaat ze vanavond en morgen naar carnaval, maar absoluut zonder mij. Ik zei vorige week nog, goh ik wil misschien zondagavond ook wel even kijken daar.. Krijg ik een sarcastische opmerking: ¨o, met wie GA je dan?¨ want ze weet dat er uit mijn omgeving toch bijna niemand gaat op zondag, want bij ons is carnaval er een beetje uit en not done.
Maargoed, het gaat me nou niet alleen om dit laatste, maar meer het hele principe, de manier hoe ze me overal weg houd en hoe ze daarom reageert, als ik het aangeef dus.. Er valt niet over te praten. Ze schaamt zich voor me ofzo, of ze is bang dat ik over haar ga lullen met haar bekenden, ik weet het niet..

[ Bericht 9% gewijzigd door flamoes op 18-02-2007 22:10:56 ]
pi_46441279
Ze schaamt zich voor je.
pi_46441449
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:07 schreef Schaduwtje het volgende:
Ze schaamt zich voor je.
Ja dat is 1 van de redenen die ik me ook kan bedenken.
  zondag 18 februari 2007 @ 22:12:29 #4
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_46441475
quote:
Artist: Orkest Klein
Song: Ze Ziet Me Niet
Album:
[" " CD]

In het zwembad voor haar ogen,
Duik ik zwevend van de hoge.
Maar ze ziet me niet,
Ze ziet me niet.
Fietsend tot ik pijlsnel rijd,
Scheur ik haar heel hard voorbij.
Maar ze ziet me niet,
Ze ziet me niet.

Soms vertel ik hardop grappen, {oho}
Die zij alleen, zou kunnen snappen. {oho}
Maar ze hoort me niet,
Ze hoort me niet.
Heeft ze op school een vraag niet door, {oho}
Dan fluister ik het antwoord voor. {oho}
Maar ze hoort me niet,
Ze hoort me niet.

Ref.
Toen heb ik haar gezegd: we lopen niet meer met elkaar.
Toen keek ze me aan en zei: wat doe je raar.
Waar heb je het over? Het was niet eens aan.
Toen liep ze door en heeft me laten staan.

Ik stop briefjes in haar jas, {oho}
Als ze die nou maar eens las. {oho}
Maar ze leest ze niet,
Ze leest het niet.
Ik schrijf haar naam op alle muren, {oho}
Van haar huis en bij de buren. {oho}
Maar ze leest het niet,
Oh, ze leest het niet.

Ref.

Soms ga ik heel dichtbij haar staan {oho}
En raak ik haar voorzichtig aan. {oho}
Maar dat voelt ze niet,
Ze voelt het niet.
Dan doe ik of ik nukkig ben, {oho}
Zielig, ongelukkig ben. {oho}
Maar dat voelt ze niet,
Oh, Ze voelt het niet.

Ref.

Ze keek me aan en zei: wat doe je raar.

Ze ziet me niet, {oho}
Ze hoort me niet, {oho}
Ze leest het niet, {oho}
Ze voelt het niet. {oho}

Ze ziet me niet, {oho}
Ze hoort me niet, {oho}
Ze leest het niet, {oho}
Ze voelt het niet. {oho}
pi_46441551
idd, ze moet je niet meer
COFFEE.EXE Missing---Insert Cup and Press Any Key
pi_46441617
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef flamoes het volgende:

[..]

Ja dat is 1 van de redenen die ik me ook kan bedenken.
Waarom zou ze zich schamen. Is zij heel knap en jij heel lelijk? Vindt ze je dom? Als het echt zo erg is zit er toch geen toekomst meer in man. Kun je beter vandaag stoppen dan morgen, toch? Of houd je nog van haar of zo?
pi_46441653
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:07 schreef Schaduwtje het volgende:
Ze schaamt zich voor je.
jep
pi_46441682
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef Gobo het volgende:
idd, ze moet je niet meer
Neuh, zo makkelijk kom ik er niet vanaf. Het is wat anders. Ik dacht misschien valt ze niet op jongens.. En ik ben er toevallig wel eentje. Lijkt voor anderen net of ze me ziet als kameraatje als ik dit vertel. Maar is niet waar.
pi_46441796
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:16 schreef flamoes het volgende:

[..]

Neuh, zo makkelijk kom ik er niet vanaf. Het is wat anders.
Tja, als je die info niet geeft weten wij natuurlijk ook niet wat het probleem is en kunnen we je moeilijk helpen.
  zondag 18 februari 2007 @ 22:21:55 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46441882
Je bent dus al langer dan een jaar met haar, en hebt nog nooit haar ouders en vrienden gesproken? Dat vind ik echt niet normaal hoor.
Heeft ze soms nog een andere vriend naast jou ofzo?
pi_46441898
Ik snap dat het net lijkt alsof ze me niet meer moet, maar ze is altijd al zo geweest..
pi_46442000
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:21 schreef Aventura het volgende:
Je bent dus al langer dan een jaar met haar, en hebt nog nooit haar ouders en vrienden gesproken? Dat vind ik echt niet normaal hoor.
Heeft ze soms nog een andere vriend naast jou ofzo?
Ik kom toch bij haar thuis, dus spreek haar ouders regelmatig. Alleen dan is ze kwaad, want dat wil ze liever niet. Maar ik heb daar compleet schijt aan hoor, vind ook dat ze maar eens normaal moet doen. Vrienden houd ze idd erg ver bij me vandaan en dat ben ik dus op dit moment helemaal zat.
  zondag 18 februari 2007 @ 22:26:03 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46442035
Waarom accepteer jij het dat jij een soort aanhangsel bent in plaats van dat je een prominente plek in haar leven inneemt? Als ik zou merken dat ik systematisch zou worden weggehouden uit het gehele sociale leven van een vriendje dan is het gauw over met de pret hoor.
pi_46442036
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:22 schreef flamoes het volgende:
Ik snap dat het net lijkt alsof ze me niet meer moet, maar ze is altijd al zo geweest..
Dus misschien is ze niet zo trots op haar eigen smaak? Zoiets als zeggen dat je van R&B houdt omdat je vrienden dat ook doen, maar thuis stiekem CDs van Metallica draaien.
pi_46442190
Of misschien is ze tegen jou totaal anders dan tegen al de anderen in haar kennissenkring en weet ze niet hoe ze moet reageren als ze met twee groepen geconfronteerd wordt die haar totaal anders kennen terwijl zij een consistent beeld omhoog wil houden.

Wat haar motivatie moet zijn, je had het lang zover niet moeten laten komen. Pak haar bij haar lurven. Ze moet maar trots op je zijn of anders maar iemand anders zoeken. Je hebt zelf toch ook nog iets van eigen waarde of niet?
pi_46442469
Op dit moment denk ik; wat moet ik met haar, ik heb beter verdient.. maarja, ik weet niet zeker of ze zich echt voor mij schaamt.. Denk het weleens, maar er is weinig rede voor. Nu na ruim 3 jaar niet meer iig, dus het kan iets heel anders zijn. De familie en vrienden van haar, die hebben mij al aardig leren kennen en hebben echt niks tegen me. Het lukt haar natuurlijk niet altijd om mij weg te houden he.

[ Bericht 3% gewijzigd door flamoes op 18-02-2007 22:46:06 ]
pi_46442872
Ernstig vage vriendin heb je. Vraag het haar eens op de man af. Je hoeft jezelf zo toch niet te laten behandelen. Kun je haar niet eens een tijdje hetzelfde behandelen; komt ze er snel genoeg achter hoe dat voelt. Misschien een beetje kinderachtig, maar zo door gaan schiet toch uiteindelijk niet op? Je kunt zo toch niet gaan trouwen of de rest van je leven gaan samenwonen of zo?
pi_46443136
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef Schaduwtje het volgende:
Ernstig vage vriendin heb je. Vraag het haar eens op de man af. Je hoeft jezelf zo toch niet te laten behandelen. Kun je haar niet eens een tijdje hetzelfde behandelen; komt ze er snel genoeg achter hoe dat voelt. Misschien een beetje kinderachtig, maar zo door gaan schiet toch uiteindelijk niet op? Je kunt zo toch niet gaan trouwen of de rest van je leven gaan samenwonen of zo?
Ik heb altijd zoiets gehad van ik zie wel. Maar nu ik mede door dit soort zaken wat minder voor haar voel de laatste tijd, kan ik veel minder hebben. Ik ben minder blind dan ik anders was.
Ik heb het haar ook vaak genoeg gevraagd hoor, maar dan gebruikt ze het excuus dat ze met vriendinnen heen gaat en de rest van de groep (aantal jongens) op lokatie ontmoet. En ik wil natuurlijk niet met die meisjes naar de kroeg, vind ze. DUSSS ze doet er ook absoluut geen moeite voor. Tis mij wel duidelijk dat ze me er niet bij wil hebben.
pi_46443187
Volgens mij heb je het voor jezelf al uitgemaakt.
En terecht. Als ze je echt wil moet ze er moeite voor doen en anders maar niet. Geen vrouw is je dit waard, man. Succes.
pi_46443253
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:26 schreef Aventura het volgende:
Waarom accepteer jij het dat jij een soort aanhangsel bent in plaats van dat je een prominente plek in haar leven inneemt? Als ik zou merken dat ik systematisch zou worden weggehouden uit het gehele sociale leven van een vriendje dan is het gauw over met de pret hoor.
Dat vraag ik me ook af.

Klinkt heel erg alsof ze zich voor je schaamt, of minstens het idee heeft dat alleen zij iets in je ziet, wat anderen niet zien, en zij haar op jou afrekenen. Ik zou het aankaarten, of haar op dat gedrag betrappen. Als ze boos wordt dat jij met haar ouders praat: spreek haar daar op aan, desnoods met haar ouders erbij. Wat ze doet is niet normaal, zeker als er geen logische verklaring voor is.

En anders houdt het op. Als je partner zich voor je schaamt dan is er iets heel erg scheef in jullie relatie, en ik vraag me af of ze jou dan waard is.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46443664
Ja jullie zien het toch net zoals ik.. Wat ik er expres niet bij had verteld is, ze schaamt zich altijd overal voor. Echt altijd om wat anderen wel niet van haar zouden denken.
Ja, iedereen die ik dit vertel zegt mij ook, als je een partner hebt, dan neem je die minstens zelf mee uit en stelt hem voor aan je vrienden, dat is normaal. Zitten ook jongens in die groep, dus dan merkt die partner zelf of het klikt. Zo niet, dan kan die partner (ik dus) zelf wel bepalen of hij mee wil in het vervolg.
pi_46443958
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:08 schreef flamoes het volgende:
Ja jullie zien het toch net zoals ik.. Wat ik er expres niet bij had verteld is, ze schaamt zich altijd overal voor. Echt altijd om wat anderen wel niet van haar zouden denken.
Ja, iedereen die ik dit vertel zegt mij ook, als je een partner hebt, dan neem je die minstens zelf mee uit en stelt hem voor aan je vrienden, dat is normaal. Zitten ook jongens in die groep, dus dan merkt die partner zelf of het klikt. Zo niet, dan kan die partner (ik dus) zelf wel bepalen of hij mee wil in het vervolg.
Klinkt als een behoorlijke dosis faalangst van haar kant. Maar goed, dat is uiteindelijk haar probleem. Als ze daar vanaf wil komen moet ze daar zelf voor zorgen. Jij hoeft daar uiteindelijk niet mee te gaan zitten als je dat niet wil. Als ze niet naar je kritiek wil luisteren zou ik haar serieus dumpen.
pi_46444052
wat een psycho bitch,..
gewoon dumpen en een normaal exemplaar regelen
Zo laat je je toch niet behandelen?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op zondag 18 februari 2007 23:16 schreef Schaduwtje het volgende:

[..]

Klinkt als een behoorlijke dosis faalangst van haar kant. Maar goed, dat is uiteindelijk haar probleem. Als ze daar vanaf wil komen moet ze daar zelf voor zorgen. Jij hoeft daar uiteindelijk niet mee te gaan zitten als je dat niet wil. Als ze niet naar je kritiek wil luisteren zou ik haar serieus dumpen.
Wat je zegt dat klopt helemaal. Ze denkt teveel dat ze niks is, dus houd niet van haarzelf. En ik ben idd ook niet degene die daarmee moet gaan zitten, alleen voor de rest hebben we het erg leuk met elkaar en ik weet dat ze het hier erg moeilijk mee heeft.
Maar dat "mij weghouden", daar is ze vreselijk eigenwijs mee. Met oudjaar precies hetzelfde verhaal, toen moest en zou ze alleen, dus ben ik maar naar bed gegaan toen ze om half 2 met de taxi naar huis ging om met haar vrienden te gaan feestvieren. Ik krijg het niet aan haar verstand. Het gevoel "houden van" laat me daarom weleens in de steek door dit soort grappen en dan krijg ik steeds meer afkeer tegen haar.
Lijkt net of ze daar geen besef van heeft.
pi_46444814
Gaat ze wel eens met jouw vrienden mee?
pi_46462788
Ja, maar nu niet meer. Er zijn er een paar altijd dronken en vervelend, dat vind ze niet leuk...
Gelukkig heeft ze nu zelf een groepje gevonden waar ze het gezellig mee heeft. Het lijkt alleen of ze bang is, dat als ze me 1 keer meeneemt, dat ik iedere keer mee wil, wat ik dus absoluut niet van plan ben. Het gaat haar er om dat ze met vriendinnen kan uitgaan. En natuurlijk wil ik daar niet bij zijn. Alleen dan hoeft ze me niet altijd overal voor te weigeren, vind ik. Dat zeg ik dan ook, maar dan gaat ze lelijk doen, want dan denkt ze dat ik het haar niet gun.. Kan niet veel zeggen dus. Maar ben juist blij dat ze niet alleen aan mij hangt. Dat heb ik al duidelijk gemaakt, alleen het dringt niet echt door misschien...
pi_46462986
tja.... ..is toch duidelijk....ze hoeft je niet meer ...

DUMP HER BEFORE SHE DUMPS U!!!!!!
pi_46494190
Zo'n meisje is ideaal. Gewoon seks, geen bullshit. Ik zou het wel weten.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46494223
Maar dat soort meisjes vervelen wel na de derde beurt.
Goede muziek luisteren?
KLIK
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:39:41 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46494261
Als ik jouw postgeschiedenis een beetje doorlees, komt deze relatie niet eens in de buurt van ook maar een beetje goed.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46494308
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:39 schreef Copycat het volgende:
Als ik jouw postgeschiedenis een beetje doorlees, komt deze relatie niet eens in de buurt van ook maar een beetje goed.
Alles goed?
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46494335
Hoe oud is TS en zijn vriendin?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:43:23 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46494387
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:40 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

Alles goed?
Z'n gangetje .
pi_46494609
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Z'n gangetje .
Je bent een lieverd, hoor. Ik krijg altijd zo'n warm gevoel rond mijn hartje als ik je avatar zie
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46494662
als je hier leest, ondanks je alles hebt weg gehaald, moet ze je al heel lang niet meer. Dat was al ruim voor kerst duidelijk.

Ik snap niet waarom je nu nog doet dat je een relatie hebt met haar, terwijl ze je aan alle kanten , wel is waar subtiel, duidelijk maakt dat ze je niet, en ik herhaal, niet wil. Niet als haar vriendje in elk geval.

Volgens mij heb je een plaat van gewapend schokbeton voor je kop...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_46496253
mooi opgedoken zwaai
Dude!! TS!! gast! gozer!
Open your eyes!!
Ditch the freak!!
Maargoed, ik heb hier weer van geleerd, ik laat me niet meer van de wijs brengen door anderen. Iedereen gaat gewoon uit van een algemeen beeld van: doet iemand "dit", dan is "dat" aan de hand, terwijl men niks van de persoon zelf weet. Gelukkig weet ik zelf wel hoe ze is en dat ze van me houd en ik van haar.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:11:13 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46497184
En het nut van dit topic en die andere topics over je o zo geweldige relatie is?
Als je niet wilt horen wat in NEONletters staat, moet je geen topic openen waarin je om advies vraagt.
pi_46497251
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:53 schreef flamoes het volgende:
Dus. Dan is het zo! Jazeker, jullie kennen haar allemaal!
Maargoed, ik heb hier weer van geleerd, ik laat me niet meer van de wijs brengen door anderen. Iedereen gaat gewoon uit van een algemeen beeld van: doet iemand "dit", dan is "dat" aan de hand, terwijl men niks van de persoon zelf weet. Gelukkig weet ik zelf wel hoe ze is en dat ze van me houd en ik van haar.
Waarom vraag je er dan naar?
Wij trekken conclusies uit wat jij ons vertelt. en alle info te samen, wat jij over haar vetelt.
Dan lijkt ze in het kort samen gevat een frigide bitch die niet weet wat ze wil en zich het liefst door 10 man tegelijk uit elkaar laat trekken,.. behalve door jou.
Ok, wat heb ik over het hoofd gezien? Dat ze je weg stopt? Dat ze je een naaistreek heeft geleverd en eerst op je geteerd hebt? Dat ze alleen wil stappen? Dat je altijd voor haar klaar staat terwijl zij haar eigen leven lijdt? Dat ze je verbergt voor haar omgeving? Dat jij stapel gek op haar bent maar zij er anders overdenkt inmiddels? Dat ze je dat duidelijk heeft gemaakt?

Je zegt het maar hoor...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:43:47 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46498346
Het zal wel hetzelfde riedeltje zijn als in dat andere topic:
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:02 schreef flamoes het volgende:
Alles is mijn schuld, oorzaak was ik, haar reacties waren op fouten van mij uiteraard, maar dit wat ik schreef was dus wat ik niet begreep aan haar. Ze is trouwens altijd erg lief voor me geweest. Iedereen leest maar hoe ie het wil.
Oh, en de OP van dit topic, zodat ie te lezen blijft:
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:54 schreef flamoes het volgende:
Wat ik me afvraag, je hebt vrouwen en je hebt vrouwen, maar is het nou normaal dat ze haar omgeving, zoals vrienden, familie en prive bij mij weg wil houden?
Ik ben nou een tijdje samen met mijn vriendin, maar er komen steeds van die punten bij die ik echt niet leuk vind.. Dat is gewoon jammer, want ik word er niet vrolijker van zo en druip steeds meer af. Ik heb altijd van mezelf gedacht dat ik het zo wel goed vond, keek overal dwars doorheen en accepteerde veel. Maar nu is dat over. Nu erger ik me dood aan bepaalde acties van haar. Vaak alleen al de manier waarop ze iets zegt.
Ik mag bijvoorbeeld niet met haar ouders praten, ze houd me er zoveel mogelijk bij vandaan. Als ze een vriendin verwacht terwijl ik er nog ben, dan MOET ik weg.
Nu heeft ze inene wat volk leren kennen waar ze mee uit gaat, eerder gingen we nog weleens samen ergens heen, maar dat is nu in 1 keer helemaal over. Nu is het dus dit weekend carnaval, vorig jaar gingen we samen heen, maar nu doet ze net alsof ze er niks aan vind op zaterdag in die tent. Gister daarom samen maar naar de bios geweest. Daarom gaat ze vanavond en morgen naar carnaval, maar absoluut zonder mij. Ik zei vorige week nog, goh ik wil misschien zondagavond ook wel even kijken daar.. Krijg ik een sarcastische opmerking: ¨o, met wie GA je dan?¨ want ze weet dat er uit mijn omgeving toch bijna niemand gaat op zondag, want bij ons is carnaval er een beetje uit en not done.
Maargoed, het gaat me nou niet alleen om dit laatste, maar meer het hele principe, de manier hoe ze me overal weg houd en hoe ze daarom reageert, als ik het aangeef dus.. Er valt niet over te praten. Ze schaamt zich voor me ofzo, of ze is bang dat ik over haar ga lullen met haar bekenden, ik weet het niet..
pi_46498935
Flamoes? Wat een kutnick....
pi_46499145
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef Schaduwtje het volgende:
Of misschien is ze tegen jou totaal anders dan tegen al de anderen in haar kennissenkring en weet ze niet hoe ze moet reageren als ze met twee groepen geconfronteerd wordt die haar totaal anders kennen terwijl zij een consistent beeld omhoog wil houden.
Zou idd kunnen Raar dat ze die twee 'werelden' gescheiden wilt houden, toch raar als je al geruime tijd een relatie hebt.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_46500173
quote:
Goh. Van 'ze houd me buiten haar leven, en ze trekt zich alles wel heel erg aan en en' naar 'MAAR ZO IS ZE NU EENMAAL EN IK HOU VAN HAAR'.

Het is wat je zelf het meest wenselijk acht hoor, maar dit klinkt wel heel vergoeilijkend. Zelfs als je van iemand houd kan het geen kwaad om aan bepaalde dingen te werken. Dingen waar je mee zit, anders had je er überhaupt geen topic over geopend.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46501225
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:08 schreef flamoes het volgende:
Zou dus ook nog kunnen dat zij zich schaamt voor haar ouders en vrienden tov jou, dat ze die twee werelden gescheiden wil houden of zo.

Toch blijft dit abnormaal. okay, misschien in de eerste paar weken van een relatie, dat je niet meteen iedereen wil mengen, zou nog kunnen, maar na 3 jaar?

Als het je zo ergert denk ik dat je alleen maar minder voor der gaat voelen. Zou maar tijdelijk wat afstand nemen als je het nog niet wil uitmaken.

Met de ouders erbij praten vind ik niet eens zo'n gek idee ook. Zo kan je er iig achter komen wat nu precies het probleem is.
pi_46513536
quote:
Maak er een mantra van, plak deze tekst op je spiegel. Wellicht weet je ooit jezelf er van te overtuigen, maar mij niet. En jij hebt van binnen ook een stemmetje dat zegt dat er iets niet klopt, anders had je dit topic niet geopend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')