quote:
Op zondag 10 december 2006 18:43 schreef flamoes het volgende:[..]
Nu heeft ze het gevoel alsof zij steeds aan het lol maken is en ik maar zielig thuis zat. Alleen dat is nog maar 2 keer gebeurd hooguit, omdat ik geen zin had. Ze verwijt me dan indirect dat ik zielig loop te doen. Ze dacht vast dat ik haar een schuldgevoel wou geven. Maar was helemaal niet zo, al heb ik ook nooit serieus genoeg daarop gereageerd en misschien niet duidelijk gemaakt dat ik me wel vermaakte. Door alle misverstanden heeft ze een heel ander beeld van me gekregen. Dat kan ze niet uitstaan aan mij. Dus vraag me af waarom ik dan nog moeite moet doen.
Je zit nu ook allemaal dingen te bedenken van hoe zij zich voelde terwijl je niet weet of dat klopt.
Je zegt zelf ook dat je een periode hebt gehad van depressiviteit en misschien is het toen al geweest dat zij anders tegen je aan is gaan kijken. Was je eerst de zelfverzekere jongen waar ze zich sterk bij voelde, kreeg ze toen het gevoel dat ze jouw steun kwijt was.
Ik denk dat ze misschien als reactie op het (tijdelijk) wegvallen van jouw steun, aan zichzelf heeft moeten werken om haar portie zelfvertrouwen te krijgen. Vandaar dat ze moeite is gaan doen om af te vallen etc. Zij heeft jou daarom steeds minder nodig gehad voor het zelfvertrouwen dat ze vroeger altijd door jou kreeg en ging toen ook met andere mensen dingen doen. Jij past nu niet meer in haar nieuwe leventje en daarom is ze gaan klieren, om er op aan te sturen dat het uit zou gaan.
Erg rot voor je deze situatie, want jij kan daar ondertussen weinig mee en mist je vriendin. Enigste tip misschien de volgende keer wat beter uitkijken naar een vriendin die niet te afhankelijk van je is voor haar zelfbeeld, zodat je minder op een voetstuk geplaatst wordt (waar mensen gewoonlijk afdonderen, wie je ook bent).
Succes
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:50 schreef miss_sly het volgende:Bovendien heb ik hier op fok ook al geregeld voorbij zien komen dat vrouwen het zoveel gemakkelijker hebben en het lijkt of ze gemakkelijker verder kunnen met hun leven, enz, bla bla bla.
Ja, inderdaad. Tenzij de poster de vrouw kwaad toewenst, dan wordt het iets van: "zij heeft er toch meer last van gnagna"