abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44307437
laat maar.

topic mag verwijderd worden

[ Bericht 32% gewijzigd door flamoes op 12-12-2006 09:59:58 ]
  zondag 10 december 2006 @ 17:24:23 #2
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44307490
Opgelost, slotje.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Redactie Frontpage zondag 10 december 2006 @ 17:25:11 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44307516
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:22 schreef flamoes het volgende:
Ik wil hier geen energie meer insteken heb moeite genoeg gedaan.
Wat is t probleem dan?
pi_44307577
Dat is mooi kut voor je, en een echte naaistreek van haar. Slaat echt helemaal nergens op dat ze eerst op jou heeft lopen te teren toen ze een dikkert was, en je in 1x laat vallen nu ze aandacht van andere gasten krijgt. Maar achja zo zijn vrouwen, als ze iets beters kunnen krijgen zijn ze ook direct weg.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44307645
laat maar

[ Bericht 49% gewijzigd door flamoes op 12-12-2006 10:00:29 ]
  zondag 10 december 2006 @ 17:32:09 #6
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_44307745
Ach kerel, maak je niet druk. Dat vrouwtje klopt over max. 2 maanden weer bij je aan. Tussendoor gewoon lekker genieten!
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_44307818
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:28 schreef flamoes het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat dat zo is, alleen ze lijkt er nu wel veel makkelijker mee om te gaan. Daarom kon ik er ook niet meer tegen..
Ach eigenlijk zijn alle vrouwen een beetje aandachtsgeil. Ze vinden het maar wat leuk om aandacht te krijgen van andere kerels ook al hebben ze een vriend. Ik kan daar ook zeer slecht tegen. Als ik uitga met mijn vrienden heb ik niet eens behoefte om met andere dames te praten, mijn vriendin staat daarintegen maar al te graag open voor gesprekken met andere kerels en dat terwijl ze dan met haar vriendinnen uit is.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44307835
laat maar

[ Bericht 97% gewijzigd door flamoes op 12-12-2006 10:00:52 ]
  zondag 10 december 2006 @ 17:37:32 #9
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_44307891
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:35 schreef flamoes het volgende:

[..]

Ja zou kunnen misschien, alleen wie zegt dat ik dan het vertrouwen nog heb in haar? Als ik er nu al helemaal klaar mee ben, weet niet hoor..
Als ik een beetje tussen de regels doorlees ben je veelste lief voor haar geweest en heb je haar maar laten gaan met vanalles wat ze zei. Straks heeft ze door dat ze je toch wel erg mist en ben jij degene die de touwtjes in handen heeft.
  zondag 10 december 2006 @ 17:42:32 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44308035
Ik zou er helemaal niet vanuit gaan dat ze terugkomt, ik snap eigenlijk niet waarom deze conclusie wordt getrokken?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 17:43:30 #11
5428 crew  miss_sly
pi_44308066
Ik lees ook neit tussen de regels door dat hij te lief zou zijn geweest ofzo...

Lijkt me allemaal meer op wishfull thinking.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 10 december 2006 @ 17:47:43 #12
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_44308201
Wat ik zo lees is dat er bepaalde dingen tegen hem gezegd werden en dat hij er nu niet meer tegen kon. Waarschijnlijk zag z'n ex hem als een uitlaatklep maar deed ze dat op een foute manier.

En ach, vrouwen zijn uiteindelijk toch degene die er het 't moeilijkst mee hebben.
pi_44308242
laat maar

[ Bericht 37% gewijzigd door flamoes op 12-12-2006 10:01:14 ]
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 17:50:19 #14
5428 crew  miss_sly
pi_44308290
Hij vertelt alleen wat hij vindt, haar verhaal horen we niet. MIsschien zaten er wel heel terechte dingen bij, waar hij toch niet meer tegen kon dat ze gezegd werden. Beetje te eenzijdig verhaal om dan meteen te stellen dat hij veel te lief was.

Het tweede heeft denk ik weinig met geslacht te maken, maar meer met de persoon.
Bovendien heb ik hier op fok ook al geregeld voorbij zien komen dat vrouwen het zoveel gemakkelijker hebben en het lijkt of ze gemakkelijker verder kunnen met hun leven, enz, bla bla bla.
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 17:51:55 #15
5428 crew  miss_sly
pi_44308337
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:48 schreef flamoes het volgende:

[..]

Ja, laten gaan tot een bepaald punt. En daar barstte de bom dan. Ik vond het bijv. niet normaal dat ze na het uitgaan nog bij een groep stapmaatjes (grotendeels v/d groep is jongens) bleef hangen to 7 uur s'morgens en ik weer om 12 uur s'middags bij (een suffe) haar aankwam. Dat werd ook ruzie, want ze vond altijd dat ze gelijk had. Alleen ik vond van niet op zulke punten. Zo kwam het dat ze het gevoel kreeg dat ze niet meer uit mocht van mij ofzo.
waarom ging je niet mee uit en mee nazitten?
pi_44309570
laat maar

[ Bericht 59% gewijzigd door flamoes op 12-12-2006 10:01:35 ]
pi_44310566
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:43 schreef flamoes het volgende:

[..]

Nu heeft ze het gevoel alsof zij steeds aan het lol maken is en ik maar zielig thuis zat. Alleen dat is nog maar 2 keer gebeurd hooguit, omdat ik geen zin had. Ze verwijt me dan indirect dat ik zielig loop te doen. Ze dacht vast dat ik haar een schuldgevoel wou geven. Maar was helemaal niet zo, al heb ik ook nooit serieus genoeg daarop gereageerd en misschien niet duidelijk gemaakt dat ik me wel vermaakte. Door alle misverstanden heeft ze een heel ander beeld van me gekregen. Dat kan ze niet uitstaan aan mij. Dus vraag me af waarom ik dan nog moeite moet doen.
Je zit nu ook allemaal dingen te bedenken van hoe zij zich voelde terwijl je niet weet of dat klopt.
Je zegt zelf ook dat je een periode hebt gehad van depressiviteit en misschien is het toen al geweest dat zij anders tegen je aan is gaan kijken. Was je eerst de zelfverzekere jongen waar ze zich sterk bij voelde, kreeg ze toen het gevoel dat ze jouw steun kwijt was.

Ik denk dat ze misschien als reactie op het (tijdelijk) wegvallen van jouw steun, aan zichzelf heeft moeten werken om haar portie zelfvertrouwen te krijgen. Vandaar dat ze moeite is gaan doen om af te vallen etc. Zij heeft jou daarom steeds minder nodig gehad voor het zelfvertrouwen dat ze vroeger altijd door jou kreeg en ging toen ook met andere mensen dingen doen. Jij past nu niet meer in haar nieuwe leventje en daarom is ze gaan klieren, om er op aan te sturen dat het uit zou gaan.

Erg rot voor je deze situatie, want jij kan daar ondertussen weinig mee en mist je vriendin. Enigste tip misschien de volgende keer wat beter uitkijken naar een vriendin die niet te afhankelijk van je is voor haar zelfbeeld, zodat je minder op een voetstuk geplaatst wordt (waar mensen gewoonlijk afdonderen, wie je ook bent).

Succes
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:50 schreef miss_sly het volgende:
Bovendien heb ik hier op fok ook al geregeld voorbij zien komen dat vrouwen het zoveel gemakkelijker hebben en het lijkt of ze gemakkelijker verder kunnen met hun leven, enz, bla bla bla.
Ja, inderdaad. Tenzij de poster de vrouw kwaad toewenst, dan wordt het iets van: "zij heeft er toch meer last van gnagna"
pi_44317845
laat maar

[ Bericht 36% gewijzigd door flamoes op 12-12-2006 10:31:20 ]
  maandag 11 december 2006 @ 00:42:47 #19
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44317946
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:22 schreef flamoes het volgende:
Ze is in die 2 maanden tijd 10 kilo afgevallen, ziet er nu best goed uit
Mja
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_44318018
laat maar

[ Bericht 96% gewijzigd door flamoes op 12-12-2006 10:31:39 ]
pi_44319666
Niet voor het een of ander, maar ik heb wel heel erg het idee dat alles om jou draait en niet om je vriendin. JIJ had het moeilijk en je vriendin had niet genoeg begrip voor JOU.
Heb jij wel begrip gehad en getoond voor je vriendin? Toen je depressief was, was dat wellicht moeilijk, maar daarna? Enig idee hoe het was voor haar om met iemand die zich zo voelt en gedraagt om te moeten gaan? Hoe zij zich voelde? Hoe zij jou houding die meer neigt naar agressie vond?
pi_44326411
laat maar

[ Bericht 99% gewijzigd door flamoes op 12-12-2006 10:31:59 ]
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 15:15:24 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44326557
Jij vind jezelf wel de zielepiet he? Alles is haar schuld, en de dingen die dan wel bij jou liggen, die worden afgeschoven op een oorzaak die buiten jou om lag, zoals medicijngebruik, maar niets, helemaal niets, in jouw posts laten zien dat je daadwerkelijk denkt dat jij ook ergens de mist in bent gegaan. Het is steeds van "ik zus of zo....maar". Kom op zeg.

Ik denk dat je vriendin afviel, mooier figuur kreeg, zag dat ze ineens aandacht kreeg van jongens die wel normaal deden, en toen besloot dat ze jou niet meer wilde. Als dit waar is, is het enige dat haar te verwijten valt dat ze dat niet eerlijk gezegd heeft.

Ik denk dat jij zelf een groot gedeelte schuldig bent aan het feit dat ze weg is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_44327228
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:15 schreef CoolGuy het volgende:
Jij vind jezelf wel de zielepiet he? Alles is haar schuld, en de dingen die dan wel bij jou liggen, die worden afgeschoven op een oorzaak die buiten jou om lag, zoals medicijngebruik, maar niets, helemaal niets, in jouw posts laten zien dat je daadwerkelijk denkt dat jij ook ergens de mist in bent gegaan. Het is steeds van "ik zus of zo....maar". Kom op zeg.

Ik denk dat je vriendin afviel, mooier figuur kreeg, zag dat ze ineens aandacht kreeg van jongens die wel normaal deden, en toen besloot dat ze jou niet meer wilde. Als dit waar is, is het enige dat haar te verwijten valt dat ze dat niet eerlijk gezegd heeft.

Ik denk dat jij zelf een groot gedeelte schuldig bent aan het feit dat ze weg is.
Dat was ook zo ongeveer wat er in mijn hoofd opkwam
pi_44344398
Alles is mijn schuld, oorzaak was ik, haar reacties waren op fouten van mij uiteraard, maar dit wat ik schreef was dus wat ik niet begreep aan haar. Ze is trouwens altijd erg lief voor me geweest. Iedereen leest maar hoe ie het wil.
pi_44345106
Waarom moest ik bij dit topic denken aan een rolpatroon waarbij de vent de redder in nood speelt en als zijn taak volbracht is, zij te min is? Kan het fout hebben, je mag me afbranden

Verder is het kut voor je, leer ervan doe het volgende keer allemaal anders
pi_44346389
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:02 schreef flamoes het volgende:
Alles is mijn schuld, oorzaak was ik, haar reacties waren op fouten van mij uiteraard, maar dit wat ik schreef was dus wat ik niet begreep aan haar. Ze is trouwens altijd erg lief voor me geweest. Iedereen leest maar hoe ie het wil.
Bedenk dat rollen tegenwoordig zijn omgedraaid. Vrouwen kunnen steeds ongevoeliger afstand nemen van een relatie waarin jij je hart en ziel in stopt. Als ze maar het idee hebben dat ze het elders beter kunnen hebben, zullen ze het zeker niet laten om hun spullen te pakken en zonder omkijk te vertrekken. Mooie tijden wat jullie samen beleefd hebben kunnen in 1 klap vergeten zijn.

Wil niet negatief zijn, maar wat jij nu meemaakt heb ik al 2 keer eerder meegemaakt. Heb ook mijn hart in ziel in relaties gezet die heel lang goed gingen totdat... tja, dat kan van alles zijn.

WIl de dames hier op FOK! zeker niet tegen hun schenen schoppen, maar dit is wel iets wat de afgelopen jaren een trend is geworden. Vrouwen kunnen zich eenmaal sneller aanpassen dan mannen.

Als zeg ik niet dat mannen zulke lieverdjes zijn.
pi_44348542
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 02:04 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Bedenk dat rollen tegenwoordig zijn omgedraaid. Vrouwen kunnen steeds ongevoeliger afstand nemen van een relatie waarin jij je hart en ziel in stopt. Als ze maar het idee hebben dat ze het elders beter kunnen hebben, zullen ze het zeker niet laten om hun spullen te pakken en zonder omkijk te vertrekken. Mooie tijden wat jullie samen beleefd hebben kunnen in 1 klap vergeten zijn.
ja, dat is een echt vrouwending...mannen blijven gewoon bij hun vriendin als ze het idee hebben dat ze elders beter kunnen
quote:
Wil niet negatief zijn, maar wat jij nu meemaakt heb ik al 2 keer eerder meegemaakt. Heb ook mijn hart in ziel in relaties gezet die heel lang goed gingen totdat... tja, dat kan van alles zijn.

WIl de dames hier op FOK! zeker niet tegen hun schenen schoppen, maar dit is wel iets wat de afgelopen jaren een trend is geworden. Vrouwen kunnen zich eenmaal sneller aanpassen dan mannen.
jij ziet een trend, want je hebt zoiets twee keer meegemaakt

En ja hoor, daar is ie dan, de tegenpool van wat hierboven al werd beweerd. Zo grappig dat veel jongens denken te weten dat alle vrouwen hetzelfde in elkaar zitten en dat dat 'hetzelfde' zo volledig tegengesteld is bij de verschillende jongetjes
pi_44348546
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:02 schreef flamoes het volgende:
Twee vechten, twee schuld.
Niet alleen jij, maar ook zeker niet alleen zij, zoals je doet voorkomen in je posts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')