Dat geloof ik nietquote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef Camplo het volgende:
Ik weet nog dat je in tegenstelling tot in NL de sausjes gratis krijgt in Amerika.
Kan je gewoon pakken liggen in zo'n grote bak waar bij ons servetten en rietjes liggen.
en de gratis refill!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 12:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
EN! Je krijgt een beker en geen drinken. Tap maar lekker zelf
Dat is in meer landen het geval, zoals in Frankrijk. Daar hebben ze ook gewone mayonaise en ketchup en geen 'amerikaanse frietsaus'. En je krijgt zoveel saus als je wilt.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef Camplo het volgende:
Ik weet nog dat je in tegenstelling tot in NL de sausjes gratis krijgt in Amerika.
Kan je gewoon pakken liggen in zo'n grote bak waar bij ons servetten en rietjes liggen.
helemaal niet overal. lang niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
EN! Je krijgt een beker en geen drinken. Tap maar lekker zelf
ketchup ja, mayo hebben ze meestal alleen ergens achteraf liggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef Camplo het volgende:
Toen ik in LA bij de Mac om mayonaise vroeg, keken ze mij raar aan. Mayo doe je niet bij je friet, dat hoort op een burgerquote:Op maandag 19 februari 2007 12:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
ketchup ja, mayo hebben ze meestal alleen ergens achteraf liggen.
Zelfde krijg je als je in Engeland om mayo vraagt bij je fish and chipsquote:Op maandag 19 februari 2007 12:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toen ik in LA bij de Mac om mayonaise vroeg, keken ze mij raar aan. Mayo doe je niet bij je friet, dat hoort op een burger
ze hebben gewoon van die zakjes hoor, alleen niemand vraagt ze ooit, moeten ze altijd even kijken waar die liggenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toen ik in LA bij de Mac om mayonaise vroeg, keken ze mij raar aan. Mayo doe je niet bij je friet, dat hoort op een burger
Ik vroeg ze wel, en nog niet begrijpen daarquote:Op maandag 19 februari 2007 12:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
ze hebben gewoon van die zakjes hoor, alleen niemand vraagt ze ooit, moeten ze altijd even kijken waar die liggen
ja! dat is zo renkerdekenker lekker!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:01 schreef Repeat het volgende:
Ik ben trouwens meer fan van deArby's
Wil je mij asjeblieft vertellen why ik sad ben?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:02 schreef Camplo het volgende:
Mensen die in het buitenland mayo willen bij de friet zijn sad.
Waarom?quote:In 1997 bijna een jaar in de USA geweest en toen ik thuiskwam duurde het volgens mij 2 jaar voordat ik überhaupt de mayo weer aangeraakt heb
Jij bent niet sad, maar ik vind het beetje raar. Mayo in buitenland is bij lange na geen calvé.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:07 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wil je mij asjeblieft vertellen why ik sad ben?
[..]
Waarom?
Dank voor de info.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij bent niet sad, maar ik vind het beetje raar. Mayo in buitenland is bij lange na geen calvé.
En ik heb het zolang niet gegeten omdat ik heel erg gewend was aan ketchup.
Interessant doen vermoed ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:07 schreef Echo99 het volgende:
Waarom?
In de film Supersize me laten ze het verschil zien in de sizes die McDonalds door de jaren heen gehanteerd heeft.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:23 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wou in New York ook wel eens weten wat zo'n supersize ding inhield. Ik dus met m'n accent bestellen en dat wijf achter de kassa echt zo van "Are you sure??" "Yes I am
!!"
Nou dat heb ik geweten hoor![]()
En die bak friet zo groot als een hoofdquote:Op maandag 19 februari 2007 13:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
In de film Supersize me laten ze het verschil zien in de sizes die McDonalds door de jaren heen gehanteerd heeft.
WTF zo'n large cola van 1,75 l... roflmao.
Zweden ookquote:Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat is in meer landen het geval, zoals in Frankrijk. Daar hebben ze ook gewone mayonaise en ketchup en geen 'amerikaanse frietsaus'. En je krijgt zoveel saus als je wilt.
Hoezo? was ie zo groot?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:23 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wou in New York ook wel eens weten wat zo'n supersize ding inhield. Ik dus met m'n accent bestellen en dat wijf achter de kassa echt zo van "Are you sure??" "Yes I am
!!"
Nou dat heb ik geweten hoor![]()
belachelijk manquote:Op maandag 19 februari 2007 13:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
In de film Supersize me laten ze het verschil zien in de sizes die McDonalds door de jaren heen gehanteerd heeft.
Zo veulquote:Op maandag 19 februari 2007 13:33 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:
[..]
Hoezo? was ie zo groot?
of gewoon niet te vreten
Al ff gekeken but nothing found.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:33 schreef jpg97 het volgende:
Maar niemand foto's en prijzen ?
bij de burger king hier heb je ook geen small menu hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 13:39 schreef henkus_donor het volgende:
Mocht je nou ooit nog is in California zijn, ga dan effe naar "In n Out Burger" echt de beste fast-food tent die er is!
Btw in Amerika hebben ze geen small, medium is het kleinste wat er is.
Touwens ze hebben idd ook euro deals (het idee komt uit Amerika)
Belachelijk. De grote burgers zoals big mac's, whoppers enz. zijn in Amerika op een bepaalde dag allemaal een dollar.
ja gelukkig worden ze er niet dik van.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:16 schreef BonJovi het volgende:
GO USA! usa kent geen small, small = large.
LIVING BIG
Ja, idd. Echte sneue kankerhonden zijn dat. Beetje naar het buitenland gaat en nog vragen om mayonaise bij de friet ook. Nog meer van die geweldige denkbeelden in huis, knul?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:02 schreef Camplo het volgende:
Mensen die in het buitenland mayo willen bij de friet zijn sad.
Wendy'squote:Op maandag 19 februari 2007 14:33 schreef OreO het volgende:
als je in america bent ga je toch zo en zo niet naar de mac,zo veel betere fastfood restaurants..
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:33 schreef OreO het volgende:
als je in america bent ga je toch zo en zo niet naar de mac,zo veel betere fastfood restaurants..
zieje ik wist wel dat je er geen verstand van had.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:41 schreef Camplo het volgende:
Ziet er vies uit zo met dat vlees.
Dat ziet er ook totaal niet uit alsof het rechtstreeks uit de fabriek komtquote:
quote:
ja fucking smechtig die shit idd.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat ziet er ook totaal niet uit alsof het rechtstreeks uit de fabriek komt![]()
Kaas in een spuitbusquote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef -skippybal- het volgende:
Die Amerikaanse "cheese"burgers ook. Met van die neppe fabriekskaas![]()
daar dacht ik serieus echt aan toen ik dit topic zag..quote:
quote:
Applebee's oid vond ik wel lekker, ook al was dat geen fastfood.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:33 schreef OreO het volgende:
Chili's is dan ook een aanrader. Daar kan je ook zo ongelofelijk lekker etenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Applebee's oid vond ik wel lekker, ook al was dat geen fastfood.
Die burgers daar waren écht huge.
[afbeelding]
Dat dus.
Waar danquote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Fliepke het volgende:
Die heb je ook in Nederland...
Er waren er eerst wel meer, maar als ik een beetje google zie ik sittard-geleen staan en scheveningenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
Waar danVolgens hun site nl niet...
jij hebt het over applebee's denk ik. ik over chili's.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Er waren er eerst wel meer, maar als ik een beetje google zie ik sittard-geleen staan en scheveningen
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 19 februari 2007 15:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij hebt het over applebee's denk ik. ik over chili's.
Is in Frankrijk ook.quote:
iPods? Nog nooit gezien daar..quote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is in Frankrijk ook.
Frankrijk heeft sowieso een top Mac. Met McBier, mooie inrichting, er hangen iPods zodat je lekker naar muziek kan luisteren etc.
Ik maak er anders een hele studie van hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 14:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja, idd. Echte sneue kankerhonden zijn dat. Beetje naar het buitenland gaat en nog vragen om mayonaise bij de friet ook. Nog meer van die geweldige denkbeelden in huis, knul?
sommige sullen het best hebben maar ik heb het ook nog nooit gezien.quote:
Gozer, als je zo'n typische kuthollander bent zoals ik ze ooit heb gezien, die met een tube mayo uiteten gaan snap ik niet waarom je naar het buitenland gaat.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja, idd. Echte sneue kankerhonden zijn dat. Beetje naar het buitenland gaat en nog vragen om mayonaise bij de friet ook. Nog meer van die geweldige denkbeelden in huis, knul?
Ze hebben hier small, alhoewel de meeste fast food restaurants : medium, large, extra large hebben. Small verkoopt namelijk niet ivm marketing.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:26 schreef outcast_within het volgende:
of iemand anders die het weet.
Het liefste met plaatjes en prijzen en grootes enzo
Hebben ze in Amerika Small?
of noemen ze dat de medium (maar zit er niet zo veel in)
en dat ze dan doorgaan tot de xxl oid.
Welke saus krijg je bij je frietjes?
Hebben ze er ook euro knallers?doelloze dingen vraag ik me af af en toe
Wat is dat nou weer voor kansloosheid? Ben je soms ook een rukker als je iets lekkers meeneemt uit een land waar je op vakantie gaat?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gozer, als je zo'n typische kuthollander bent zoals ik ze ooit heb gezien, die met een tube mayo uiteten gaan snap ik niet waarom je naar het buitenland gaat.
Als jij dat niet wilt snappen fine.
Die heb ik pas nog gegeten in Leeuwardenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach, de beste hamburgers die ik ooit heb gezien zag ik in Duitsland...
[afbeelding]
Die kerel ook nog zijn bestek erbij pakkenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
je hebt ook hele mooie slanke, been there i knowquote:Op maandag 19 februari 2007 14:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja gelukkig worden ze er niet dik van.
Think that's big?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
<pic>
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef Agrumes het volgende:
omg,... die hamburger is dikker alsdan hemhij!
Natuurkundig gezien is dat volgens mij gewoon onmogelijk. Dat is minimaal een kilo vlees tussen twee turkse broden, met drie kroppen sla.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:31 schreef henkus_donor het volgende:
[..]
Think that's big?
[afbeelding]
hehe, volgens mij was de deal bij dit restaurant dat als je hem binnen 30 minuten op eet die gratis is![]()
waarom hebben ze hier geen double quarterpounder!? die lijkt me meesterlijkquote:
Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra Xtra supa sizequote:Op maandag 19 februari 2007 12:35 schreef lj_lightning het volgende:
Super size.
Wat een grote asbak!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
Danny`s !!!! ( http://www.dennys.com/en/ )quote:Op maandag 19 februari 2007 19:19 schreef maartena het volgende:
Er zijn trouwens veel betere plekken om een fatsoenlijke hamburger te halen. In-n-out bijvoorbeeld
kan je imo niet echt fastfood zoals de mac noemen, dat zijn echte restaurants die jij noemt...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:49 schreef Chav het volgende:
[..]
Danny`s !!!! ( http://www.dennys.com/en/ )
Sizzler !!! ( http://www.sizzler.com/home/home.html )
The Cheesecake Factory !!!! ( http://www.thecheesecakefactory.com/ )
Ik krijg gelijk honger![]()
Misschien is het een normale asbak en gewoon een heel klein mannetje.quote:
Lees het topic dan ook even door....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:44 schreef Camplo het volgende:
Maak die pics nou es!
Nee dat is geen menu.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Lees het topic dan ook even door....Er staat allang een plaatje van een menu in.
$9.95 @ Ruby Tuesdays.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee dat is geen menu.
Meer willen we!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:24 schreef Camplo het volgende:
Nee dat is geen menu.
Uithangbord.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Hoe noem je dat in Nederland dan?
moet je in NL voor de sauzen betalen ???quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef Camplo het volgende:
jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:55 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
moet je in NL voor de sauzen betalen ???
Yep ¤ 0,25quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:55 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
moet je in NL voor de sauzen betalen ???
Hoe eet je zoiets normaal opquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:18 schreef popolon het volgende:
[..]
$9.95 @ Ruby Tuesdays.
[afbeelding]
Waar in Leeuwarden??quote:Op maandag 19 februari 2007 19:08 schreef longinus het volgende:
[..]
Die heb ik pas nog gegeten in Leeuwarden![]()
wat achterlijk; hier gewoon gratis en zoveel je wilt.quote:
waarschijnlijk zijn er hier teveel mongolen die hun jassen/tassen volladen met 50 bakjes mayo/ketchup ipv dat ze er 1 pakken en er daarna nog 1 a 2 als dat nodig zou zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:19 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
wat achterlijk; hier gewoon gratis en zoveel je wilt.
oraalquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoe eet je zoiets normaal op
Yeah right.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het vreten van de mac smaakt wel beter daarHeerlijk zelfs
![]()
Ja echt!quote:
Typisch Nederlands ook weer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:14 schreef Camplo het volgende:
Yep ¤ 0,25
Je had zeker een roze toeristenbril op?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het vreten van de mac smaakt wel beter daarHeerlijk zelfs
![]()
quote:
Nee een ik heb honger bril en ik ga bij de mac etenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Je had zeker een roze toeristenbril op?
Ik kom bijna nooit bij de Mac, en ik ga er echt niet speciaal voor jou heen. Bovendien kun je op dat uithangbord precies zien wat er hier geserveerd wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef Camplo het volgende:
Die maartena zit maar te reageren maar pics maken ho maar.
Ehhm. Nee. Ik heb een erg banaal burgerlijk autootje: Ford Focus Wagon.quote:Was jij trouwens niet die vette gast met die Toyota Supra nog wat?
Ohhhh!quote:
varkensvleesquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ohhhh!
Wat zit er allemaal in/op?
bomvlees..quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ohhhh!
*ctrl-cquote:Op maandag 19 februari 2007 14:33 schreef OreO het volgende:
Volgens mij heb je 't over StefanP, geëmigreerd naar Texas.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef Camplo het volgende:
Die maartena zit maar te reageren maar pics maken ho maar.
Was jij trouwens niet die vette gast met die Toyota Supra nog wat?
Geen idee, een collega van me heeft er eentje genomen, die vond hem erg smakelijk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ohhhh!
Volgens mij was het Brasserie Wijtenburg, dit op herrinnering want de bon kan ik even niet vinden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Marty het volgende:
Hey Longinus, even een off topic vraagje aangezien je in het andere topic niet meer reageert.
Waar heb jij in Leeuwarden zo'n enorme hamburger gegeten?
Dat wil m'n vriend heel graag weten
Grappig is dat ja... 's Ochtends zit ik wel nog steeds liever "thuis" aan de Wal*Mart croissants en broodjes dan de worstjes/friet/instant omeletten/vlees/brood/french toast van bijv. Golden Corralquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef Pritt het volgende:
Ik was een maandje in Amerika en 7 kilootjes aangekomen.
Was er na een maand of 2 ook weer af.
Thanksquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:52 schreef longinus het volgende:
[..]
Volgens mij was het Brasserie Wijtenburg, dit op herrinnering want de bon kan ik even niet vinden.
Hamburger is $1,05quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:03 schreef Maikuuul het volgende:
WTF![]()
2.99 dollar dus 2.70 ofzo voor een hamburger ? die dingen gekdaar eetje der makkelijk 3 van op
Dat zegt dan natuurlijk alles over jezelf.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef Pritt het volgende:
Ik was een maandje in Amerika en 7 kilootjes aangekomen.
Was er na een maand of 2 ook weer af.
En da's inclusief btwquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hamburger is $1,05
moeilijk he, lezen?
quote:
Je weet toch dat ik het met liefde doequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mij doodwensen, je mist wat hoor
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je weet hoopt toch dat ik het met liefde doe![]()
En vaak staan daar nog van die gratis Refill-automaten..quote:Op maandag 19 februari 2007 13:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kan je toch ook gewoon medium nemen en die bijtanken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En vaak staan daar nog van die gratis Refill-automaten..
Dus nog massaal bijtanken ook nog...
Dat is weer typisch de gedachte van iemand die in NL woont. Wij deden idd de small variant van 0,75 ml bestellen en vervolgens 3x bijtanken met 3 personenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je toch ook gewoon medium nemen en die bijtanken?![]()
Ik wilde ook wel bijtanken maar één zo'n beker was al genoegquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is weer typisch de gedachte van iemand die in NL woont. Wij deden idd de small variant van 0,75 ml bestellen en vervolgens 3x bijtanken met 3 personen
Maar goed, die dikke vette amerikanen zijn lui, dus die lopen liever minder...
Boefjequote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel bijtanken maar één zo'n beker was al genoegWel natuurlijk flink wat ketchup enzo meegejat. We blijven tenslotte Nederlanders
![]()
Ik zat na een 0,5 l al vol, joh. Vervolgens 0,25 l van m'n cola weggekiept om vervolgens de Amerikaanse echt oranje variant van de Fanta te proeven..wel lekkerder dan de NL'se Fanta trouwens..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel bijtanken maar één zo'n beker was al genoegWel natuurlijk flink wat ketchup enzo meegejat. We blijven tenslotte Nederlanders
![]()
Ja geniaal is dat en niet alleen de Mac, alle (fast-food)restaurants in Amerika hebben datquote:
In Nederland is de Mac sowieso afzetterij. Een beetje geld gaan zitten vragen voor elk sausje dat je wil.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:23 schreef Remzz het volgende:
Ja geniaal is dat en niet alleen de Mac, alle (fast-food)restaurants in Amerika hebben dat. Wij als echte Nederlanders natuurlijk niet kunnen begrijpen dat Amerikanen een grote cola bestellen "Je kan toch gewoon gratis re-fillen
"
Ketchup is gratis, mayo moet je voor betalen hier.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Een beetje geld gaan zitten vragen voor elk sausje dat je wil.....-
QP menu kost hier iets van 5.65 ( supersize ) met 1 bakje saus van 2MLquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:20 schreef static het volgende:
Hoeveel kost laten we zeggen een groot QP menu in de rest van de wereld omgerekend? Hier zo'n 21 pond, is ~ 3 euro.
in eindhoven ook betalen voor de plee, maar daar moet je gewoon niet aan mee doen. Gewoon voorbij lopen en als ze er iets van zeggen vraag je of ze een briefje van 50 of 100 kunnen wisselen...dat kunnen ze nooit wisselen (ik betaal echt nooit voor de wc bij de mac)quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:09 schreef maartena het volgende:
[..]
In Nederland is de Mac sowieso afzetterij. Een beetje geld gaan zitten vragen voor elk sausje dat je wil.....- en als je een Mac treft in een druk gebied, mag je ook nog eens gaan betalen voor de PLEE!
En inderdaad geen refills. Ik denk dat dat in gierig Nederland ook niet echt zal werken.....
hier ongeveer 5¤90. maar nu even niet want tijdelijk is er de MCtartiflettequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:20 schreef static het volgende:
Hoeveel kost laten we zeggen een groot QP menu in de rest van de wereld omgerekend? Hier zo'n 21 pond, is ~ 3 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |