Je weet toch dat ik het met liefde doequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mij doodwensen, je mist wat hoor
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je weet hoopt toch dat ik het met liefde doe![]()
En vaak staan daar nog van die gratis Refill-automaten..quote:Op maandag 19 februari 2007 13:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
WTF zo'n large cola van 1,75 l... roflmao.
Kan je toch ook gewoon medium nemen en die bijtanken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En vaak staan daar nog van die gratis Refill-automaten..
Dus nog massaal bijtanken ook nog...
Dat is weer typisch de gedachte van iemand die in NL woont. Wij deden idd de small variant van 0,75 ml bestellen en vervolgens 3x bijtanken met 3 personenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je toch ook gewoon medium nemen en die bijtanken?![]()
Ik wilde ook wel bijtanken maar één zo'n beker was al genoegquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is weer typisch de gedachte van iemand die in NL woont. Wij deden idd de small variant van 0,75 ml bestellen en vervolgens 3x bijtanken met 3 personen
Maar goed, die dikke vette amerikanen zijn lui, dus die lopen liever minder...
Boefjequote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel bijtanken maar één zo'n beker was al genoegWel natuurlijk flink wat ketchup enzo meegejat. We blijven tenslotte Nederlanders
![]()
Ik zat na een 0,5 l al vol, joh. Vervolgens 0,25 l van m'n cola weggekiept om vervolgens de Amerikaanse echt oranje variant van de Fanta te proeven..wel lekkerder dan de NL'se Fanta trouwens..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel bijtanken maar één zo'n beker was al genoegWel natuurlijk flink wat ketchup enzo meegejat. We blijven tenslotte Nederlanders
![]()
Ja geniaal is dat en niet alleen de Mac, alle (fast-food)restaurants in Amerika hebben datquote:
In Nederland is de Mac sowieso afzetterij. Een beetje geld gaan zitten vragen voor elk sausje dat je wil.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:23 schreef Remzz het volgende:
Ja geniaal is dat en niet alleen de Mac, alle (fast-food)restaurants in Amerika hebben dat. Wij als echte Nederlanders natuurlijk niet kunnen begrijpen dat Amerikanen een grote cola bestellen "Je kan toch gewoon gratis re-fillen
"
Ketchup is gratis, mayo moet je voor betalen hier.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Een beetje geld gaan zitten vragen voor elk sausje dat je wil.....-
QP menu kost hier iets van 5.65 ( supersize ) met 1 bakje saus van 2MLquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:20 schreef static het volgende:
Hoeveel kost laten we zeggen een groot QP menu in de rest van de wereld omgerekend? Hier zo'n 21 pond, is ~ 3 euro.
in eindhoven ook betalen voor de plee, maar daar moet je gewoon niet aan mee doen. Gewoon voorbij lopen en als ze er iets van zeggen vraag je of ze een briefje van 50 of 100 kunnen wisselen...dat kunnen ze nooit wisselen (ik betaal echt nooit voor de wc bij de mac)quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:09 schreef maartena het volgende:
[..]
In Nederland is de Mac sowieso afzetterij. Een beetje geld gaan zitten vragen voor elk sausje dat je wil.....- en als je een Mac treft in een druk gebied, mag je ook nog eens gaan betalen voor de PLEE!
En inderdaad geen refills. Ik denk dat dat in gierig Nederland ook niet echt zal werken.....
hier ongeveer 5¤90. maar nu even niet want tijdelijk is er de MCtartiflettequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:20 schreef static het volgende:
Hoeveel kost laten we zeggen een groot QP menu in de rest van de wereld omgerekend? Hier zo'n 21 pond, is ~ 3 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |