Je had zeker een roze toeristenbril op?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het vreten van de mac smaakt wel beter daarHeerlijk zelfs
![]()
quote:
Nee een ik heb honger bril en ik ga bij de mac etenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Je had zeker een roze toeristenbril op?
Ik kom bijna nooit bij de Mac, en ik ga er echt niet speciaal voor jou heen. Bovendien kun je op dat uithangbord precies zien wat er hier geserveerd wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef Camplo het volgende:
Die maartena zit maar te reageren maar pics maken ho maar.
Ehhm. Nee. Ik heb een erg banaal burgerlijk autootje: Ford Focus Wagon.quote:Was jij trouwens niet die vette gast met die Toyota Supra nog wat?
Ohhhh!quote:
varkensvleesquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ohhhh!
Wat zit er allemaal in/op?
bomvlees..quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ohhhh!
*ctrl-cquote:Op maandag 19 februari 2007 14:33 schreef OreO het volgende:
als je in america bent ga je toch zo en zo niet naar de mac,zo veel betere fastfood restaurants..
Volgens mij heb je 't over StefanP, geėmigreerd naar Texas.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef Camplo het volgende:
Die maartena zit maar te reageren maar pics maken ho maar.
Was jij trouwens niet die vette gast met die Toyota Supra nog wat?
Geen idee, een collega van me heeft er eentje genomen, die vond hem erg smakelijk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ohhhh!
Volgens mij was het Brasserie Wijtenburg, dit op herrinnering want de bon kan ik even niet vinden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Marty het volgende:
Hey Longinus, even een off topic vraagje aangezien je in het andere topic niet meer reageert.
Waar heb jij in Leeuwarden zo'n enorme hamburger gegeten?
Dat wil m'n vriend heel graag weten
Grappig is dat ja... 's Ochtends zit ik wel nog steeds liever "thuis" aan de Wal*Mart croissants en broodjes dan de worstjes/friet/instant omeletten/vlees/brood/french toast van bijv. Golden Corralquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef Pritt het volgende:
Ik was een maandje in Amerika en 7 kilootjes aangekomen.
Was er na een maand of 2 ook weer af.
Thanksquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:52 schreef longinus het volgende:
[..]
Volgens mij was het Brasserie Wijtenburg, dit op herrinnering want de bon kan ik even niet vinden.
Hamburger is $1,05quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:03 schreef Maikuuul het volgende:
WTF![]()
2.99 dollar dus 2.70 ofzo voor een hamburger ? die dingen gekdaar eetje der makkelijk 3 van op
Dat zegt dan natuurlijk alles over jezelf.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef Pritt het volgende:
Ik was een maandje in Amerika en 7 kilootjes aangekomen.
Was er na een maand of 2 ook weer af.
En da's inclusief btwquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hamburger is $1,05
moeilijk he, lezen?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |