Dat geloof ik nietquote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef Camplo het volgende:
Ik weet nog dat je in tegenstelling tot in NL de sausjes gratis krijgt in Amerika.
Kan je gewoon pakken liggen in zo'n grote bak waar bij ons servetten en rietjes liggen.
en de gratis refill!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 12:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
EN! Je krijgt een beker en geen drinken. Tap maar lekker zelf
Dat is in meer landen het geval, zoals in Frankrijk. Daar hebben ze ook gewone mayonaise en ketchup en geen 'amerikaanse frietsaus'. En je krijgt zoveel saus als je wilt.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef Camplo het volgende:
Ik weet nog dat je in tegenstelling tot in NL de sausjes gratis krijgt in Amerika.
Kan je gewoon pakken liggen in zo'n grote bak waar bij ons servetten en rietjes liggen.
helemaal niet overal. lang niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
EN! Je krijgt een beker en geen drinken. Tap maar lekker zelf
ketchup ja, mayo hebben ze meestal alleen ergens achteraf liggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef Camplo het volgende:
Toen ik in LA bij de Mac om mayonaise vroeg, keken ze mij raar aan. Mayo doe je niet bij je friet, dat hoort op een burgerquote:Op maandag 19 februari 2007 12:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
ketchup ja, mayo hebben ze meestal alleen ergens achteraf liggen.
Zelfde krijg je als je in Engeland om mayo vraagt bij je fish and chipsquote:Op maandag 19 februari 2007 12:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toen ik in LA bij de Mac om mayonaise vroeg, keken ze mij raar aan. Mayo doe je niet bij je friet, dat hoort op een burger
ze hebben gewoon van die zakjes hoor, alleen niemand vraagt ze ooit, moeten ze altijd even kijken waar die liggenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toen ik in LA bij de Mac om mayonaise vroeg, keken ze mij raar aan. Mayo doe je niet bij je friet, dat hoort op een burger
Ik vroeg ze wel, en nog niet begrijpen daarquote:Op maandag 19 februari 2007 12:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
ze hebben gewoon van die zakjes hoor, alleen niemand vraagt ze ooit, moeten ze altijd even kijken waar die liggen
ja! dat is zo renkerdekenker lekker!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:01 schreef Repeat het volgende:
Ik ben trouwens meer fan van deArby's
Wil je mij asjeblieft vertellen why ik sad ben?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:02 schreef Camplo het volgende:
Mensen die in het buitenland mayo willen bij de friet zijn sad.
Waarom?quote:In 1997 bijna een jaar in de USA geweest en toen ik thuiskwam duurde het volgens mij 2 jaar voordat ik überhaupt de mayo weer aangeraakt heb
Jij bent niet sad, maar ik vind het beetje raar. Mayo in buitenland is bij lange na geen calvé.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:07 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wil je mij asjeblieft vertellen why ik sad ben?
[..]
Waarom?
Dank voor de info.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij bent niet sad, maar ik vind het beetje raar. Mayo in buitenland is bij lange na geen calvé.
En ik heb het zolang niet gegeten omdat ik heel erg gewend was aan ketchup.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |