quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:31 schreef PJORourke het volgende:
Niks mis met Verdonk.
Ze voert gewoon de wet uit van Cohen, en het regeerakkoord. Verder heb je niks onderbouwd. Toch wel aardig om te doen als je iemand van leugens beschuldigt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:48 schreef Croga het volgende:
Om even antwoord te geven op de TT: Absoluut on-!
Verdonk liegt al 4 jaar lang haar partij en heel de rest van nederland voor bij iedere mogelijkheid. Ze heeft bij belangrijke vragen aan haar zelf nog nooit de waarheid gesproken en iedere keer dat dat uit kwam werd haar weer de hand boven het hoofd gehouden.
Ik kan absoluut niet begrijpen hoe iemand haar nog serieus kan nemen. Ik kan niet begrijpen hoe men iemand serieus kan nemen die aangenomen is om beleid te maken en zich vervolgens verschuilt achter uitspraken als "Ik voer alleen het beleid uit." Ze is daar niet om beleid uit te voeren, daar heeft ze duurbetaalde ambtenaren voor! Ze is er om beleid te maken en daar waar nodig aan te passen. Althans; dat was zo. Nu is ze er alleen nog om te schelden en vloeken op wat anderen doen: Beleid maken; iets wat haar zelf nog nooit gelukt is.....
Shapo, ik heb zelden zo'n onduidelijke openingspost gezien als deze.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:12 schreef Human_Patris het volgende:
verdonk zegt: ik ben niet links ik ben niet rechts ............ de rest kennen we al.
links rechts is oude politiek zei ze....
een andere keer zegt ze dat ze Rampzalig links kabinet wil afwenden.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/36581421/Verdonk:_Rampzalig_links_kabinet_afwenden.html
Ze is dus zelf met oude politieke speleltjes bezig maar ze vindt links,rechts oude politiek.
Vorig jaar heeft verdonk een samenwerking met de PvdA niet uitgesloten. maar in oktober-november 2006 wel.
Het Generaal Pardon is breekpunt zei ze terwijl al langer bekend was dat de PvdA voor een GP is.
Vorig jaar stond de de PvdA op 60 zetels in de peilingen, maar in okt.november was die partij kleiner dan het CDA.
Ze waait dus met de wind mee....
ij is oneerlijk en ze liegt elke dag elke minuut.
![]()
Nou, omdat ze wat anders is dan liegende, draaiende slappe hap als Wouter Bos.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:05 schreef Vhiper het volgende:
Gadver, het topic begint zich weer te vullen met nietzeggende en verstorende oneliners.
Vind je Verdonk zo geweldig, vertel dan op z'n minst waarom...![]()
Uiteraard liegt Bos ook, maar over hem hebben we het nu niet, er zijn al genoeg Wouter-bash-topicsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:05 schreef Dittohead het volgende:
Human_Patris , kzou zeggen schrijf es een brief aan Woutertje Bos , die heeft vast wel een jobbie voor je dan , die lult ook altijd zo enorm onduidelijk.
En hij liegt net zoveel als Verdonk , affijn , dat doen alle 2e kamer leden..
Krijgen ze les in als ze bij JPB zijn in het torentje....
als kamerlid alléén niet neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:31 schreef PJORourke het volgende:
Niks mis met Verdonk.
Weer zo iemand die een ander zijn wil wil opleggenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:05 schreef Vhiper het volgende:
Gadver, het topic begint zich weer te vullen met nietzeggende en verstorende oneliners.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, omdat ze wat anders is dan liegende, draaiende slappe hap als Wouter Bos.
Tsja, ik dacht, laat ik Wilders's z'n manier van discussievoeren eens proberen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:07 schreef N.icka het volgende:
[..]
Weer zo iemand die een ander zijn wil wil opleggen![]()
Ah kijk , nu al bek houden.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:10 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Tsja, ik dacht, laat ik Wilders's z'n manier van discussievoeren eens proberen...![]()
En verder bek houden, ik heb recht op de vrijheid mijn mening te uiten![]()
Mmm..Die rechtse manier van discusieren werkt dus niet, begrijp ik?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:13 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ah kijk , nu al bek houden.....
Volwassen manier van discusieren
Beleidtechnisch heb je gelijk, ze voerde het schrikbewind uit waar de tweede kamer mee instemde. Schrikbarend eigelijk. Hopelijk is dat nu voorbij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:18 schreef dVTB het volgende:
Als minister vond ik Verdonk eigenlijk niet eens ongeloofwaardig. Ze voerde - zoals wel vaker terecht opgemerkt - beleid uit waarmee een democratische kamermeerderheid had ingestemd. Dat ik het niet eens was met dat beleid, doet op zich niks af aan de vraag of ze haar werk goed deed.
Yup, ze is echter eerder ook al lelijk in de fout gegaan met de affaires Congo en Syrie, de schipholbrand, etc.quote:Ik vind dat het pas echt mis is gegaan met Verdonk in het laatste jaar van haar ministerschap. Ze stelde zich belachelijk op in de zaak Hirsi Ali, ze hield een ronduit lachwekkende verkiezingsspeech voor het lijsttrekkerschap (met tal van clichézinnetjes die Fortuyn vier jaar eerder had uitgesproken) en ze toonde zich onlangs een bijzonder slecht verliezer in de Tweede Kamer toen een democratische meerderheid het uitzetten van asielzoekers wilde staken.
Vergeet niet...Ook de nazi's waren democratisch verkozen voor ze de democratie afschaften. Ik maak hier uitdrukkelijk niet het vergelijk met Verdonk, maar laat het simpele feit dat iemand democratisch gekozen is, niet betekenen dat het niet de fasistische kant uit kan gaan.quote:Verder ben ik trouwens wel van mening dat Verdonk door sommigen overdreven hard is aangepakt. Vergelijkingen met nazi-bewind en deportatie vond ik misselijkmakend. Zoiets heeft geen enkele democratisch gekozen politicus in Nederland verdiend.
Exact!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:24 schreef sturky100 het volgende:
Ik vind het eigelijk wel prima dat er types als wilders en verdonck in de kamer zitten. Goed om de rest af en toe eens op scherp te zetten. Maar helaas wijst het recente verleden ook uit dat nederland anno 2007 collectief op deze mensen zouden kunnen gaan stemmen en een meerderheid krijgen En dat vind ik bloedlink.
Moet je de topics van fokthesystem eens bekijken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:59 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Shapo, ik heb zelden zo'n onduidelijke openingspost gezien als deze.
Waarom? Welke doelen heeft ze precies gehaald voor ze uit haar functie werd gezet?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:11 schreef M.deWaart het volgende:
VERDONK IS GEWOON GOED!
Toch komen ook daar gewoon inhoudelijke reacties op hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moet je de topics van fokthesystem eens bekijken.
Vraag is natuurlijk of deze op zich valide indruk (want ik heb hem ook een beetje) niet het gevolg is van haar ietwat mislukte entre-act met bepaalde spindoctors. Er lurkt nog steeds een neoconservatieve ploeg mee, die een waardig opvolger zoekt voor zaliger Pim Fortuyn. Als ze dan weer eens iemand in vizier hebben dan springen daar wat imago-deskundigen op af en als het 'ongelukkige slachtoffer' ijdel genoeg is dan wordt die persoon in een nieuw jasje gestoken dat eigenlijk helemaal niet past.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:07 schreef du_ke het volgende:
Ze heeft een veel te groot ego ten opzichte van haar cappaciteiten. Ze lijkt echt te denken dat ze dit land moet gaan redden van een of ander groot gevaar maar daar isze gewoon niet toe in staat. Zelfs een simpel opgepimpt staatssecretariaat bleek voor haar vanaf dag 1 een te grote opgave.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:11 schreef M.deWaart het volgende:
VERDONK IS GEWOON GOED!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:05 schreef Vhiper het volgende:
Mee eens, verdonks uitspraken botsen nogal eens met... zichzelf.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:12 schreef Human_Patris het volgende:
verdonk zegt: ik ben niet links ik ben niet rechts
een andere keer zegt ze dat ze Rampzalig links kabinet wil afwenden.
Ze is dus zelf met oude politieke speleltjes bezig maar ze vindt links,rechts oude politiek.
Vorig jaar heeft verdonk een samenwerking met de PvdA niet uitgesloten. maar in oktober-november 2006 wel.
Ze waait dus met de wind mee....
ij is oneerlijk en ze liegt elke dag elke minuut.
![]()
Ze heeft kalou geen paspoort gegevenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom? Welke doelen heeft ze precies gehaald voor ze uit haar functie werd gezet?
Daar zit inderdaad ook wel wat in.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag is natuurlijk of deze op zich valide indruk (want ik heb hem ook een beetje) niet het gevolg is van haar ietwat mislukte entre-act met bepaalde spindoctors. Er lurkt nog steeds een neoconservatieve ploeg mee, die een waardig opvolger zoekt voor zaliger Pim Fortuyn. Als ze dan weer eens iemand in vizier hebben dan springen daar wat imago-deskundigen op af en als het 'ongelukkige slachtoffer' ijdel genoeg is dan wordt die persoon in een nieuw jasje gestoken dat eigenlijk helemaal niet past.
Als je het daar van moet hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:34 schreef M.deWaart het volgende:
[..]
Ze heeft kalou geen paspoort gegeven![]()
![]()
De gevolgen daarvan hebben we op het WK mogen aanschouwenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:34 schreef M.deWaart het volgende:
[..]
Ze heeft kalou geen paspoort gegeven![]()
![]()
Ja een beetje alsof die figuren van de Burkestichting en aanhangsels via en omweg politieke invloed willen verwerven.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bijv. zeer zeker bij Hirsi Ali.
Precies....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:55 schreef PJORourke het volgende:
Ze voert gewoon de wet uit van Cohen
Daar zijn ze ook heel open in, volgens mij. Hoe de vlag er na hun, we kunnen toch wel zeggen, mislukte 'projectjes' Hirsi Ali, Wilders en Verdonk, bij staat weet ik niet. Bart-Jan schijnt de strijd opgegeven te hebben, nadat hij zich heeft afgewend van Wilders. Cliteur is wat monomaan (mbt dierenrechtenkwesties) geworden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja een beetje alsof die figuren van de Burkestichting en aanhangsels via en omweg politieke invloed willen verwerven.
Ik weet niet hoe serieus dit is natuurlijk. Op internet, dat door Spruyt ook daadwerkelijk gezien wordt als medium om de geesten rijp te krijgen, zijn nog steeds talloze sites actief (denk ook aan meervrijheid, het vrije volk, dutch desease etc.), maar die worden vooral toch volgeplempt met de spam van halve garen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:38 schreef du_ke het volgende:
Sinds een tijdje is er ook weer een nieuwe burkeachtige stichting http://www.bastiatstichting.nl/
Echt serieus is het allemaal niet volgens mij. Volgens mij is het een vrij klein groepje dat overal dezelfde verhalen plaatst.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe serieus dit is natuurlijk. Op internet, dat door Spruyt ook daadwerkelijk gezien wordt als medium om de geesten rijp te krijgen, zijn nog steeds talloze sites actief (denk ook aan meervrijheid, het vrije volk, dutch desease etc.), maar die worden vooral toch volgeplempt met de spam van halve garen.
Yep, dat denk ik langzamerhand ook idd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echt serieus is het allemaal niet volgens mij. Volgens mij is het een vrij klein groepje dat overal dezelfde verhalen plaatst.
Die bestaat al heel lang hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:38 schreef du_ke het volgende:
Sinds een tijdje is er ook weer een nieuwe burkeachtige stichting http://www.bastiatstichting.nl/
volgens een HELE ruime interpretatie dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ze voert gewoon de wet uit van Cohen, en het regeerakkoord. Verder heb je niks onderbouwd. Toch wel aardig om te doen als je iemand van leugens beschuldigt.
Inderdaad, ze is een liegende, draaiende, slappe hap, en wouter bos niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, omdat ze wat anders is dan liegende, draaiende slappe hap als Wouter Bos.
Kan ik me niet voorstellen. Als rasechte nazi was ie nogal multicultureel ingesteld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
volgens een HELE ruime interpretatie dan.
Ze voert eerder de wet van Arthur Seyss-Inquart uit!
Ze voerde haar beleid niet goed uit, ze keek hier bij niet naar indivuele gevallen. Nam geen verantwoordelijkheid. Nam immorele besluiten die tegen onze hedendaagse levensnormen in gaan. Denk hierbij aan de arrogante houding bij de schiphol brand ("Wir habben nicht gewust!" roepen nog voor er een onderzoek is geweest), het in gevangenissen plaatsen van kinderen, het weigeren van het laten volgen van een examen door Taida Pasic (En hoeveel andere kinderen?). En dan goedpraten met een dooddoener als "ze mag op de ambasade examen doen". Nee! daar heb je wat aan, in zo'n belangrijke periode uitgezet worden!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:18 schreef dVTB het volgende:
Als minister vond ik Verdonk eigenlijk niet eens ongeloofwaardig. Ze voerde - zoals wel vaker terecht opgemerkt - beleid uit waarmee een democratische kamermeerderheid had ingestemd. Dat ik het niet eens was met dat beleid, doet op zich niks af aan de vraag of ze haar werk goed deed.
Een slecht verliezer is nog érg zacht uitgedrukt. Een persoon die tegen een democratisch gekozen besluit in gaat dat zulke gevolgen heeft, mag wmb. daar gerust voor vervolgd worden. Die uitspraken konden echt niet door de beugel, en ze heeft daar laten zien de nederlandse democratie niet te respecteren.quote:Ik vind dat het pas echt mis is gegaan met Verdonk in het laatste jaar van haar ministerschap. Ze stelde zich belachelijk op in de zaak Hirsi Ali, ze hield een ronduit lachwekkende verkiezingsspeech voor het lijsttrekkerschap (met tal van clichézinnetjes die Fortuyn vier jaar eerder had uitgesproken) en ze toonde zich onlangs een bijzonder slecht verliezer in de Tweede Kamer toen een democratische meerderheid het uitzetten van asielzoekers wilde staken.
De beste vrouw heeft meer moties van wantrouwen dan iedereen gehad!quote:Verder ben ik trouwens wel van mening dat Verdonk door sommigen overdreven hard is aangepakt. Vergelijkingen met nazi-bewind en deportatie vond ik misselijkmakend. Zoiets heeft geen enkele democratisch gekozen politicus in Nederland verdiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |