Zou graag serieuse reacties willen...quote:Op maandag 19 februari 2007 17:08 schreef Repeat het volgende:
gatverdamme, hoe ranzig
honden bij je in bed laten slapen
je kan hiervoor opgepakt worden he, zelfs de politie en rechter vindt dit zo smerig dat je er gevangenisstraf voor kunt krijgen!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:09 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Zou graag serieuse reacties willen...
Als jet het niks vind reageer je gewoon niet!
Ga eens iemand anders lastigvallenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:09 schreef TwyLight het volgende:
Ze haat je moeder en ze is een reïncarnatie van satan.
Als je op het bed gaat zitten ben je veilig!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
je kan hiervoor opgepakt worden he, zelfs de politie en rechter vindt dit zo smerig dat je er gevangenisstraf voor kunt krijgen!
Als je haar aanhaalt plast ze niet.. puur en alleen soms snachts in bed.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:18 schreef swollywood het volgende:
Zullen wel van die kuttelikkertjes/sokkenvreters zijn. Kennis van me heeft ook zoiets, die zeikt al van zich af als je hem aait.
Als mijn hond op mijn bed zou liggen dan is er voor mij geen plaats meer. rottweilertje van 50 Kg
Het is trouwens niet echt bevorderlijk voor de luchtwegen om een hond in/op bed te hebben i.v.m. al die haren die er van zo'n beest afkomen, maar dat is een keuze.
Hou gewoon je mond! Daar is fok een stuk beter mee af!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:19 schreef TwyLight het volgende:
Het antwoord is toch al gegeven? Die beesten horen niet in bed.
De hond is niet onderdanig,totaal niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Slaapt jouw moeder altijd als dat gebeurd?
Het klinkt misschien een beetje lullig maar zou het kunnen dat die hond heel erg onderdanig is en dat het plassen een reactie is op snurken omdat dat klinkt als grommen?![]()
En is ze er al eens mee naar de dierenarts geweest?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:21 schreef Patries86 het volgende:
[..]
De hond is niet onderdanig,totaal niet.
En mijn moeder snurkt ook niet,dus dat kan het ook niet zijn
Nog niet. wel gebelt en hij weet het ook niet zoquote:Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En is ze er al eens mee naar de dierenarts geweest?
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:21 schreef Repeat het volgende:
misschien plast je moeder wel in bed maar durft ze het niet toe te geven en geeft ze daarom de hond de schuld. Wat een lage streek!
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:21 schreef Repeat het volgende:
misschien plast je moeder wel in bed maar durft ze het niet toe te geven en geeft ze daarom de hond de schuld. Wat een lage streek!
Ze piept wel eens in haar slaap en schopt dan met haar pootjes,dan lijkt het alsof ze droomt.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:30 schreef Mich92 het volgende:
Kleine kinderen plassen toch ook wel ns in bed, misschien komt t gewoon omdatie droomt dat hij buiten aant plassen is ofzo.. Klinkt misschien stom maar zo te zien een van de weinige serieuze reacties hier.
Onzin is verderop enzo![]()
.
Psies ende correct.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:25 schreef TwyLight het volgende:
Dat is niet de vraag nee, maar wel het antwoord.
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:37 schreef GateWayX het volgende:
Ligt de hond soms met z'n pootje in een warm bakje water ?
BestialityZoöseksualiteit is ook niet strafbaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:40 schreef Suuz_ het volgende:
Wat een TRIESTE reacties hier zeg! Het slaat nergens op om te zeggen dat een hond niet in bed hoort dat is toch de keuze van de baas er staat nergens in de wet dat een hond niet in bed mag slapen!
Mja dat doet die van ons ook, trappelen en piepen/grommen. Dus hij droomt gewoon, precies t zelfde probleem als kindjes die in bed plassen zegmaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:33 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ze piept wel eens in haar slaap en schopt dan met haar pootjes,dan lijkt het alsof ze droomt.
Zou goed kunnen dat,dat het is... maar wat valt er tegen te doen.
Want bed verschonen iedere keer is ook niet leuk
En trek je niks aan van die mensen,sommige moeten nu eenmaal opvallen![]()
![]()
Dankjewel in ieder geval voor je serieuse reactie
Jou hond slaapt ook bij jou in bedquote:Op maandag 19 februari 2007 17:40 schreef Suuz_ het volgende:
Wat een TRIESTE reacties hier zeg! Het slaat nergens op om te zeggen dat een hond niet in bed hoort dat is toch de keuze van de baas er staat nergens in de wet dat een hond niet in bed mag slapen!
Maar om even op je verhaal te reageren, als ze echt plast in haar slaap zou ik echt even met haar naar de dierenarts gaan. Misschien heeft ze wel iets aan de sluitspier ofzo. Veel succes ermee en trek je vooral niks aan van de laag niveau reacties hier van andere!
hahah nog zo'n freakquote:Op maandag 19 februari 2007 17:40 schreef Suuz_ het volgende:
Maar om even op je verhaal te reageren, als ze echt plast in haar slaap zou ik echt even met haar naar de dierenarts gaan. Misschien heeft ze wel iets aan de sluitspier ofzo. Veel succes ermee en trek je vooral niks aan van de laag niveau reacties hier van andere!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje met de meeste reacties eens ben hier. Als mijn hond in mijn bed piste kwam hij er ook zéker niet meer in tot de oplossing gevonden was. En mocht die oplossing er niet zijn dan kwam hij er helemaal niet meer in.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:25 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Nog niet. wel gebelt en hij weet het ook niet zo
Hehe, iets meer rust aan de sluitspier geven dusquote:Op maandag 19 februari 2007 17:40 schreef Suuz_ het volgende:
Inter-species erotica, volgens Clerks II.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:41 schreef nietzman het volgende:
BestialityZoöseksualiteit is ook niet strafbaar.
ZIe bovenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:14 schreef yvonne het volgende:
Het zal allemaal wel niet politiek correct zijn wat er hier boven me staat maar GATVERDAMME! je laat de hond dus gewoon doorzeiken op je bed, je eigen slaapplek ( jajaja die moeder dus) sorry, maar dat is ook ranzig
briljante filmquote:Op maandag 19 februari 2007 18:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Inter-species erotica, volgens Clerks II.
De hond uit bed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOE NORMAAL JOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe reageert je moeder trouwens als ze in bed geplast heeft?
Haalt ze de hond aan omdat ze het zielig vind, straft ze de hond, negeert ze het en ruimt ze het op, zet ze de hond uit bed enz.
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:16 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
De hond uit bed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOE NORMAAL JOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pech voor je, ik heb lekker al gegeten! WTF BBQ!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:20 schreef SHE het volgende:
That does it, jullie gaan allemaal zonder eten naar bed verdomme!!!
Alsof mijn etenslust nog niet bedorven was door dit topic.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:20 schreef SHE het volgende:
Dan is je eetlust wel ERG makkelijk bedorvenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alsof mijn etenslust nog niet bedorven was door dit topic.
Het was een matige lollerbbq garpquote:Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef Qwea het volgende:
Dan is je eetlust wel ERG makkelijk bedorven
WTF PWND!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het was een matige lollerbbq garp
Nu is het niet meer leukquote:Op maandag 19 februari 2007 19:32 schreef SHE het volgende:
Then again, heeft dit topic ook wel zijn hoogtepunt gehad, dus bagger dan ook maar vol
klo-jo's
Ja en bedankt. Nu haak ik afquote:Op maandag 19 februari 2007 19:32 schreef SHE het volgende:
Then again, heeft dit topic ook wel zijn hoogtepunt gehad, dus bagger dan ook maar vol
klo-jo's
Als? Die je hebt gezien in het filmpje? Nee,dat was Nouskaquote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef tonks het volgende:
is dat diezelfde hond als. . ...?
Heb net m'n prakkie opquote:Op maandag 19 februari 2007 19:20 schreef SHE het volgende:
gatverquote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef TwyLight het volgende:
Wat heb je gegeten? ik had visschotel met zalf en andere vis ()
wtf is zalf?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef TwyLight het volgende:
Wat heb je gegeten? ik had visschotel met zalf en andere vis ()
jackrusselsquote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef yvonne het volgende:
Hoe groot ois die hond eik?
Als het zo'n bakbeest is dan komt er een behoorlijke sloot uit, dat matras moet dan toch doorweekt zijn?
Ja sorry SHE, maar ik blijf het smerig vinden.
Met mijn "wat"is het zwaar oké!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
jackrusselsmaar dan nog... die shit krijg je heus niet uit het matras heur.
Hoest met jouw waf?
Ik krijg onreine gedachtes....quote:Op maandag 19 februari 2007 19:56 schreef SHE het volgende:
Ik moet helemaal niets harigs in mijn nest.
jouw username is wel erg toepasselijk in dezequote:
Het is een "wat" omdat het een colliekeesweetikveelwat isquote:
Nu ga je te ver.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef 2biergraag het volgende:
Precies dieren zijn okay, maar niet in bed. Net zoals voedsel en roken. ;r
En nog uit je muil stinken ook he, vies meisjequote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Nu ga je te ver.
Roken in bed is![]()
Koude pizza met tonijn en ui in bed is nog ok-er![]()
Ja,zeg dat danquote:Op maandag 19 februari 2007 20:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een "wat" omdat het een colliekeesweetikveelwat is
kruimels in bed isquote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Nu ga je te ver.
Roken in bed is![]()
Koude pizza met tonijn en ui in bed is nog ok-er![]()
Ook al zou dat matras "Grondig" schoongemaakt worden... die pis trek IN je matras. Only way to get it out is om het matras open te snijden en er nieuwe vulling in te doenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:02 schreef TwyLight het volgende:
Maar ik heb niet het gevoel dat dat matras elke keer grondig schoon gemaakt wordt, dus er zullen wel flink was vieze vlekken en een flinke stank in dat matras zitten dan![]()
gadverdamme.
Ik schaam me nergens voorquote:Op maandag 19 februari 2007 20:02 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
En nog uit je muil stinken ook he, vies meisje![]()
Stomen wil ook nog wel eens werken, maar niet als het keer op keer gebeurd.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook al zou dat matras "Grondig" schoongemaakt worden... die pis trek IN je matras. Only way to get it out is om het matras open te snijden en er nieuwe vulling in te doen![]()
Dan moet ze elke week het matras laten stomenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Stomen wil ook nog wel eens werken, maar niet als het keer op keer gebeurd.
Mijn nichtje had een paar maand geleden ook een klein beetjein mijn bed geplast en heb het ook laten stomen en zie/ruik je niks meer van.
Kijk, een plens "wat"quote:Op maandag 19 februari 2007 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja,zeg dat dannet alsof IK dat kan ruiken
Doe hem maar goed verwennen
hihihihi ik zei verwennen
Ja dat zeg ik, daarom heb ik ook niet het gevoel dat dat gebeurdquote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan moet ze elke week het matras laten stomen![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, een plens "wat"
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |