De hond uit bed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOE NORMAAL JOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe reageert je moeder trouwens als ze in bed geplast heeft?
Haalt ze de hond aan omdat ze het zielig vind, straft ze de hond, negeert ze het en ruimt ze het op, zet ze de hond uit bed enz.
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:16 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
De hond uit bed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOE NORMAAL JOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pech voor je, ik heb lekker al gegeten! WTF BBQ!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:20 schreef SHE het volgende:
That does it, jullie gaan allemaal zonder eten naar bed verdomme!!!
Alsof mijn etenslust nog niet bedorven was door dit topic.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:20 schreef SHE het volgende:
Dan is je eetlust wel ERG makkelijk bedorvenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alsof mijn etenslust nog niet bedorven was door dit topic.
Het was een matige lollerbbq garpquote:Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef Qwea het volgende:
Dan is je eetlust wel ERG makkelijk bedorven
WTF PWND!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het was een matige lollerbbq garp
Nu is het niet meer leukquote:Op maandag 19 februari 2007 19:32 schreef SHE het volgende:
Then again, heeft dit topic ook wel zijn hoogtepunt gehad, dus bagger dan ook maar vol
klo-jo's
Ja en bedankt. Nu haak ik afquote:Op maandag 19 februari 2007 19:32 schreef SHE het volgende:
Then again, heeft dit topic ook wel zijn hoogtepunt gehad, dus bagger dan ook maar vol
klo-jo's
Als? Die je hebt gezien in het filmpje? Nee,dat was Nouskaquote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef tonks het volgende:
is dat diezelfde hond als. . ...?
Heb net m'n prakkie opquote:Op maandag 19 februari 2007 19:20 schreef SHE het volgende:
gatverquote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef TwyLight het volgende:
Wat heb je gegeten? ik had visschotel met zalf en andere vis ()
wtf is zalf?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef TwyLight het volgende:
Wat heb je gegeten? ik had visschotel met zalf en andere vis ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |