Ja, heel goed.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:14 schreef Sebasser het volgende:
goed topic
KLB feedback-topic.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:14 schreef Sebasser het volgende:
goed topic
Is Janetje daar zelf ook bij?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ga Janetje op Carnavalszondag in Maastricht palen ! En jullie lekker niet !![]()
![]()
![]()
Alleen zo jammer dat het onderwerp al een aantal keer voorbij gekomen isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:24 schreef postmortum het volgende:
telekestsupporters :r kijk een goede onderbouwde OP![]()
Ik kan het wel hoor lieve modjes![]()
Nee.quote:
waarschijlijk pakt die eerste de beste gotich die hij tegenkomtquote:
Thanks voor het melden, is weg.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:17 schreef Geqxon het volgende:
De urban cultuur. (pijptopic)
Tubgirl ergens op deze pagina. Ik ga niet eens meer kijken
en geen banquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Thanks voor het melden, is weg.
Nee absoluut is dat niet nodig, verbroedering moet van twee kanten komen, en de echte wiggers kan volgens mij niemand uitstaan, maar ik doel op de normale blanke jongens met een gstar shirtje die R&B luisteren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:10 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Zeker waar..., maar ik vraag me dan af of dat er dus voor nodig is... Je hoeft je toch niet geheel aan een ander aan te passen om er een verbroedering uit te slaan... Ik kan me altijd slecht voorstellen dat de zogenaamde wiggers echt zichzelf zijn...
Absoluut waar, maar zo geldt dat ook voor de toenmalige punkscene, de hippiescene, de rock ´n roll scene, mensen worden ouder en dus softer en huiselijkerquote:Ik bedoel deze "kids" zullen toch later ook wel gewoon...Normaal gaan doen (in begrip van ouderen en ook mij gezien). Kan me niet voorstellen dat ze op hun 40ste nog doen alsof ze ali b zijn...!
Gaat de 'discussie' hier verder?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik was net een post aan het zetten in het urban topic![]()
[..]
Nee absoluut is dat niet nodig, verbroedering moet van twee kanten komen, en de echte wiggers kan volgens mij niemand uitstaan, maar ik doel op de normale blanke jongens met een gstar shirtje die R&B luisteren.
[..]
Absoluut waar, maar zo geldt dat ook voor de toenmalige punkscene, de hippiescene, de rock ´n roll scene, mensen worden ouder en dus softer en huiselijker
Wat zeggen de admins hierover Mensen die topics verneukenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar gaan de admins over.
Dat was al duidelijk. Ik gok op de 48 uur.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een kneus is het ook
Heb ik net gesloten. Hij heeft overigens al een ban.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:30 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wat zeggen de admins hierover Mensen die topics verneuken
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:33 schreef The_Terminator het volgende:
Hij heeft overigens al een ban.
ik hoop op een spermbanquote:
Mooi.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:30 schreef Lucille het volgende:
DanieI.J is 48 uur weg. Plaatst 2x tubgirl om een slotje af te dwingen in een topic, zo werkt het dus niet.
Je hebt me nog nooit ontmoet dus hoe kun je nou vertellen dat je niet op me valtquote:
ze is latente lesboquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit ontmoet dus hoe kun je nou vertellen dat je niet op me valt![]()
We kunnen met carnaval wel wat afspreken hoor in de Feesfebrik ? Kunnen we partnerruilen met Maikuuul en Jennifuuur
Ach ja dan nog. Ik vind Fruitella's ook lekkerder als Engelse drop. Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit een Engels dropje pak.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ach ja dan nog. Ik vind Fruitella's ook lekkerder als Engelse drop. Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit een Engels dropje pak.
Snapje.
wij willen een klb SCquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Doe eens niet slowchattenDoe dat maar bij de buren !
Krijg je nietquote:
daarom doen we het hierquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:14 schreef Biogarde het volgende:
TVP.
Volgende meet termie, volgende meet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat...
Haha, afgesprokenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgende meet termie, volgende meet.
Dat was ons al duidelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 02:15 schreef Daniel.J het volgende:
Dat even duidelijk is dat die eikel die de tubgirl poste onder een bijna echte Daniel.J impersonatie JediMindTricks was, hij ook in mijn fokkervandeweek interview de link ernaar plaatste en mij daarmee zwart probeerde te maken.
Just for the record.
Het verschil tussen de I en de L is wel te zien hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 02:15 schreef Daniel.J het volgende:
Dat even duidelijk is dat die eikel die de tubgirl poste onder een bijna echte Daniel.J impersonatie JediMindTricks was, hij ook in mijn fokkervandeweek interview de link ernaar plaatste en mij daarmee zwart probeerde te maken.
Just for the record.
quote:Op zondag 11 februari 2007 02:26 schreef Daniel.J het volgende:
Ja maar het is maar een ban voor 48 uur, persoonlijk vind ik dat maar laag voor zon actie, zijn post staat nogsteeds op de Fp in mijn interview topic op pagina 2..., dat nare mannetje.
Ondertussen soliciteren er nog 3 figuren naar een ban maar goed ik laat de boot af, geen zin in discussies met hun.
wie?quote:Op zondag 11 februari 2007 02:26 schreef Daniel.J het volgende:
Ja maar het is maar een ban voor 48 uur, persoonlijk vind ik dat maar laag voor zon actie, zijn post staat nogsteeds op de Fp in mijn interview topic op pagina 2..., dat nare mannetje.
Ondertussen soliciteren er nog 3 figuren naar een ban maar goed ik laat de boot af, geen zin in discussies met hun.
Sluiten.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:08 schreef postmortum het volgende:
Postmortum vandaag 1 jaar op Fok mijn topic wat doe je![]()
Nu niet meer.quote:
Wacht maar tot pagina 3 er isquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:08 schreef tongytongylickylic... het volgende:
Gejank om die Yildiz waarom wordt deze dichtgegooid met rede: bashtopic? Onzin :S
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:13 schreef fathank het volgende:
Zoek een leven ipv de hele dag tv te kijken. Kun je je ook niet ergeren aan dat soort dingen, huilie
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:18 schreef tongytongylickylic... het volgende:
[..]
Uhmm..ik las het op internet kneus.....![]()
En als we het over tv kijken hebben: "Gameprogramma" op tmf.. KNEUSSSSSS![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:57 schreef Asmodean het volgende:
[..]
020? Flikker op met je breezer taal naar Geenstijl ofzo
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:30 schreef tongytongylickylic... het volgende:
[..]
boehoeeee ze pesten buitenlanders boehoeeeeee
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:36 schreef tongytongylickylic... het volgende:
[..]
daar heb ik de iq niet voor sorry Ali.
De beestjes zijn wel lief.. heb er van de week nog een paar rond zien rennen in de dierentuin.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:27 schreef sitting_elfling het volgende:
Uhm alle respect voor de mods en regels etc. Maar lemmings zijn niet kut! Dat is een grove belediging!
Grr ken u klassiekers!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
De beestjes zijn wel lief.. heb er van de week nog een paar rond zien rennen in de dierentuin.
Ehm die lemming stond er anders best lang... voor een lemming ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Grr ken u klassiekers!![]()
zonder lemmings was klaagbaak helemaal nergens!!
Boeh!! Andere mods respecteren dat iig nog op het moment van en verwijderen het dan pas![]()
Zonder zaad was jij er niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Boeh!! Andere mods respecteren dat iig nog op het moment van en verwijderen het dan pas![]()
Zonder lemmings was Klaagbaak een subforum zonder lemmings.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik wou hem net slotten, maar Janetjequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef postmortum het volgende:
Panda wordt gedemoniseerd kan mijn topic op slot, zelfs ik vind hem te flauw
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik wou hem net slotten, maar Janetjewas me voor
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik wou hem net slotten, maar Janetjewas me voor
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
Jack Russels zijn rothonden
kan iemand de geestige opmerkingen weg halen?
thanks babe. er wordt wel erg vreemd omgesprongen met de gevoelens van iemand waarvan net de kat is doodgebeten.quote:
Kaarslikkers op fok!quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:41 schreef Janetje het volgende:
Gaat nergens meer over.
Stuur 'm een PM..quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:04 schreef murp het volgende:
[..]
Kaarslikkers op fok!
mag ik niet meer reageren?
Link ?quote:
'Tis al weg.quote:
Je bent fantastischquote:
Neeeee.... jíj bent fantastisch..quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent fantastisch![]()
lief...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neeeee.... jíj bent fantastisch..
-Neeeee.... jíj
Neeeee.... jíj
-Neeeee.... jíj
Hihihihi
Nee echt, jij bent fantastischquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neeeee.... jíj bent fantastisch..
-Neeeee.... jíj
Neeeee.... jíj
-Neeeee.... jíj
Hihihihi
de link stond al een paar keer in dit topic hoorquote:
Staan er nu nog foute zaken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:16 schreef Muck het volgende:
[..]
de link stond al een paar keer in dit topic hoor
nope, janetje heeft het al gefixtquote:
Mooi zoquote:
ja foeiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:06 schreef tong80 het volgende:
Toch niet zo'n leuke lemming achteraf. Collega's die Saddam Hoessein naast de WC ophangen.
Slotje graag. Je kunt immers niet altijd briljant zijn
Slotje gezet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:06 schreef tong80 het volgende:
Toch niet zo'n leuke lemming achteraf. Collega's die Saddam Hoessein naast de WC ophangen.
Slotje graag. Je kunt immers niet altijd briljant zijn
General chat ? Opruimen en overnieuw beginnen ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:39 schreef postmortum het volgende:
verlegen mensen mijn eerlijkste topic in tijden en die wordt gesloten , mag die dan naar
R & P of ergens waar er wel serieus over gesproken kan worden
Wil het in R&P een kans hebben zal je toch met een betere OP moeten komen. Gewoon nieuwe openen in R&P dus, en dan je OP uitbreiden. In de huidige staat kan niemand er iets mee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:39 schreef postmortum het volgende:
verlegen mensen mijn eerlijkste topic in tijden en die wordt gesloten , mag die dan naar
R & P of ergens waar er wel serieus over gesproken kan worden
Sluit ik me helemaal bij aanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wil het in R&P een kans hebben zal je toch met een betere OP moeten komen. Gewoon nieuwe openen in R&P dus, en dan je OP uitbreiden. In de huidige staat kan niemand er iets mee.
Oké doeiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik heb al mn reacties maar verwijderd, ik dacht dat KLB verre van ONZ was.
Tja, je had ook een report kunnen plaatsen. Topic heb ik gesloten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik heb al mn reacties maar verwijderd, ik dacht dat KLB verre van ONZ was.
quote:
Reports is voor nsb'ers, en misschien sorry maar daar heb ik moeite meequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, je had ook een report kunnen plaatsen. Topic heb ik gesloten.
Zeg zeiksnor, bekijk je TT eens en je OP, gevolgd door de rest van de berichten in je topic.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zeg kraspanda. Ik heb het over Koninginnedag en andere meuk. Niet over carnaval.
jaja. Je hebt het er maar druk mee he.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg zeiksnor, bekijk je TT eens en je OP, gevolgd door de rest van de berichten in je topic.
Het is gewoon weer een topic over carnaval, namelijk waarom het niet zo zielig is als je naar andere feesten in Nederland kijkt. En dat argument kan je príma aanvoeren in dat andere topic. Als er voor ieder argument van iedere discussie een apart topic geopend wordt is er geen houden meer aan.
kraspandaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg zeiksnor, bekijk je TT eens en je OP, gevolgd door de rest van de berichten in je topic.
Het is gewoon weer een topic over carnaval, namelijk waarom het niet zo zielig is als je naar andere feesten in Nederland kijkt. En dat argument kan je príma aanvoeren in dat andere topic. Als er voor ieder argument van iedere discussie een apart topic geopend wordt is er geen houden meer aan.
Inderdaad ! Kutkloon !quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga ergens anders huilen, kutkloon.
ontstellende papagaai dat je er bent.quote:
Waarom moeten er twee discussies gestart worden over een onderwerp? Het lijkt me toch logisch dat als er een topic is met een OP waar je het niet mee eens bent, dat je daar dan tegenin gaat. Niet een tegen-topic openen waar alleen jouw voorstanders in kunnen posten. Dan haal je namelijk discussies weg, in plaats van dat je er eentje start.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:00 schreef amies1234 het volgende:
Janetje![]()
Dan sluit je mijn topic Dat kuttaaltje hier op Fok! met de opmerking voer de discussie waar die gestart is. Heb je dit topic al doorgelezen. Welke discussie??? Hierboven reageren alleen maar kneusjes die denken grappig te zijn. Groen voetje halen bij Danny?![]()
hoii jijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom moeten er twee discussies gestart worden over een onderwerp? Het lijkt me toch logisch dat als er een topic is met een OP waar je het niet mee eens bent, dat je daar dan tegenin gaat. Niet een tegen-topic openen waar alleen jouw voorstanders in kunnen posten. Dan haal je namelijk discussies weg, in plaats van dat je er eentje start.
En ja, ik had het topic gelezen, en ja, ik zie dat er enorm kinderachtig op wordt gereageerd. Spreek jíj ze er dan op aan, als tegenstander. Zo ontstaan discussies.
Done. Dergelijke topic's gaan normaal gesproken met zo'n matige OP op slot.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:53 schreef superhero87 het volgende:
Zou iemand mijn TT even kunnen veranderen?
TT moet zijn: Koala Richy en niet Kuala Richy
Dankje![]()
Hoi poepie, ik zie het nietquote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
Burgerking VS de Mac
dank je wel schatten.
Gaat heen.quote:
Zie het nu wel. Er ging even iets fout.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
Burgerking VS de Mc
dank je wel schatten.
merciquote:Op maandag 19 februari 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zie het nu wel. Er ging even iets fout.
-edit-
En done, speciaal voor jou.
Kusje terug!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:31 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik kom even klagen over dat Janetje vervelend doet door posts te deleten waarin het woord 'kanker' voorkomt.
dat was het.
kuskus
Je bent eentje vergeten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:35 schreef Janetje het volgende:
Kusje terug!
Oeh.. *Nog kusje geeftquote:
Nee, een kanker.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh.. *Nog kusje geeft
En nietzman kusje geeft voor het melden.
Jaja.. ik ben een beetje flauw vanavond.. ik was 'm al aan het zoeken..quote:
Hihihihi.. gekkie.quote:
Woef.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zeg verwijder die offtopic meuk eens in mijn topic
Nah, denk dat ze er in ONZ ook niet om zitten te springen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:11 schreef postmortum het volgende:
niet verkleed zijn zeg maak ik 1x ook iets mee en mag die anders naar een andr subforum?
ik bedoelde eigenlijk GCquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nah, denk dat ze er in ONZ ook niet om zitten te springen.
Mag het ietsje minder emoquote:Ja doei, die slowchat ga je maar ergens anders doen.
Daarnaast, als je weet dat je een solli hebt, ga je je niet de tyfus zuipen de vorige avond, idioot.
Mag het ietsjes minder zeikerig?quote:
Omdat jij de rode vlag hebt uithangen hoef je mij nog geen idioot te noemenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag het ietsjes minder zeikerig?
Wacht maar tot ik echt eens PMSig ben.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat jij de rode vlag hebt uithangen hoef je mij nog geen idioot te noemen![]()
Premenstrueel Syndroomquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
PMS staat voor Post Menstruatie Syclus ?
Jaaaa.. ik laat lekker in m'n baarmoeder wroeten met allerlei niet-organische instrumenten..quote:
ovrer jou en een spiraaltje?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaaaa.. ik laat lekker in m'n baarmoeder wroeten met allerlei niet-organische instrumenten..![]()
Maarre.. als je er zo in geinteresseerd bent open je maar een topic in LIF erover..![]()
Neh, liever niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
ovrer jou en een spiraaltje?![]()
spiraaltjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neh, liever niet.Over PMS natuurlijk..
Oehhhh ik moest zo hard lachen.quote:
maar ondertussen is het een vrij serieus onderwerp eigenlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oehhhh ik moest zo hard lachen.
God jij bent goed zeg..
forum@fok.nlquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef postmortum het volgende:
zeg kan ik eigenlijk een subforumban krijgen voo DIG, want ik heb belofd daar nooit meer te komen![]()
Je hebt er gewoon geen nodigquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaaaa.. ik laat lekker in m'n baarmoeder wroeten met allerlei niet-organische instrumenten..![]()
Maarre.. als je er zo in geinteresseerd bent open je maar een topic in LIF erover..![]()
ben je aan het soppenquote:
Sandstorm is ook zo'n halve Duitser, net als jij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:04 schreef postmortum het volgende:
[[afbeelding]]
wie kent Geleen nu niet , zelfs -sandstorm- kent het![]()
Ik mag hopen dat de dijken doorbreken als jij geemigreerd bent uit ons Sjoen Mestreech.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sandstorm is ook zo'n halve Duitser, net als jij.
Hahahhahaa..quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de dijken doorbreken als jij geemigreerd bent uit ons Sjoen Mestreech.
Hopen op een zwemdiploma dan maar he![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef PeZu het volgende:
fiet smijn namatopic, wat doe je
goed werk
Neequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef Marc1711 het volgende:
mijn natte boxert topic is tot 2 keer toe gesloten, 1 daarvan mag toch wel open??
wie zegt dat het fake is????? moet ik het bewijs opsturen of een foto maken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NeeHet slaat nergens op en fake topics zijn nou ook niet de bedoeling
![]()
wie is dat?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kan iemand deze lelijke user even deleten:
[afbeelding]
Dank U
Die dude die 3 posts eerder klaagt dat zijn foto in een of ander topic staatquote:
Haai, schat, geef dan even aan waar die foto staat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:10 schreef Herr_Munk het volgende:
De post waar mijn foto werd geplaatst was irrelevant en totaal offtopic en bovenal een dooddoener als ik een discussie probeer te starten. Blijkbaar zit ik in de KLB daarvoor op de verkeerde plek. Geeft niets, weer een les geleerd.
Ja inderdaad vergeten, het was in dat rokers razzia topic, maar ik heb zelf de moeite genomen om mijn fotoboek overhoop te gooien.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Haai, schat, geef dan even aan waar die foto staat.
Ach laat je niet opnaaien joh. In zo'n vage discussie doen mensen wel vaker iets wat compleet irrelevant is.. Gewoon die foto's terugzetten, wat boeit jou dan nou wat mensen te zeiken hebben.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:18 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ja inderdaad vergeten, het was in dat rokers razzia topic, maar ik heb zelf de moeite genomen om mijn fotoboek overhoop te gooien.
Toch bedankt voor de moeite Janetje.
God wat origineel, nee, serieus!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:36 schreef tongytongylickylic... het volgende:
Janetje = een sletje.... dat rijmt
Soort Amerikaanse voorloper van "de lama's" (Whose line is it anyway).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:36 schreef seekfaM het volgende:
Janetje van wat is jouw usericon trouwens?
Wheheh grappigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:39 schreef Janetje het volgende:
Soort Amerikaanse voorloper van "de lama's" (Whose line is it anyway).
De vrouwelijkste, dat wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:38 schreef tonks het volgende:
Janetje is de tofste KLB MOD!
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
De vrouwelijkste, dat wel.
Op S-F na natuurlijk.
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Do you love me ! Do you love me forever ! Do you need me ! YEAHYEAHYEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:34 schreef postmortum het volgende:
Shot through the heart
And you're to blame
You give love a bad name
I play my part and you play your game
You give love a bad name
You give love a bad name
Zeg op die nieuwe foto zie je er best lekker uit. Nou dat.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef Janetje het volgende:
Is het weer zo'n uurtje dat jullie vrij mogen besteden in het gesticht jongens?
Vraag eens of jullie medicatie niet wat opgekrikt mag worden..
Heb jij nog een toegevoegde waarde, of heb je overal commentaar op?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:39 schreef JediMindTricks het volgende:
Juist. Doe er maar eens wat aan Janetje.
Stelletje stouterikken.
pwndquote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb jij nog een toegevoegde waarde, of heb je overal commentaar op?
Mijn commentaar heeft immer toegevoegde waarde.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb jij nog een toegevoegde waarde, of heb je overal commentaar op?
Gedraag je dan niet als een kleuter.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:42 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Mijn commentaar heeft immer toegevoegde waarde.
wow dat hebben ze zelfs nog nooit tegen mij gezegdquote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gedraag je dan niet als een kleuter.
Je bent dan ook een kutnoobquote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
wow dat hebben ze zelfs nog nooit tegen mij gezegd![]()
registratiedatum: 18 november 2006quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Je bent dan ook een kutnoob.
ben jij een kloon van janetje?quote:
Lees je PM maar eens !quote:Op zondag 25 februari 2007 19:51 schreef Biogarde het volgende:
Hoi,
Laatste waarschuwing voor Post, Sand en JMT.
Ik ga hier zo voor noten en bij herhaling vraag ik een ban aan.
Ik doe niet stoer of tof maar jullie gekloot gaat nu echt te ver.
OOK IN TOPIC'S!
Lees jij de jouwe maar.quote:
Ik zal me voortaan gedragen meneer.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:51 schreef Biogarde het volgende:
Hoi,
Laatste waarschuwing voor Post, Sand en JMT.
Ik ga hier zo voor noten en bij herhaling vraag ik een ban aan.
Ik doe niet stoer of tof maar jullie gekloot gaat nu echt te ver.
OOK IN TOPIC'S!
Ik doe niet stoer of tof enzo, maar lees nu de jouwe maar !quote:
nee. Zie mijn fobo.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef Bob-B het volgende:
15 lemmings, is dat een record?
Zal het niet weten. Irritant is het wel en ik wil de users die het o zo grappig vinden dan ook vriendelijk verzoeken er mee te kappen. Komt nogal dom over namelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef Bob-B het volgende:
15 lemmings, is dat een record?
Ja maar er is één orgineel, de rest zijn lemmingsquote:Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef NotoriousJw het volgende:
16.........ik heb..........
En welke dat is weet ik dus nietquote:Op maandag 26 februari 2007 16:53 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja maar er is één orgineel, de rest zijn lemmings
Het schijnt "Ik heb mijn buttplug" maar die ging nergens over, dus is prima dichtquote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En welke dat is weet ik dus niet
Idd, niets aan de hand dusquote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het schijnt "Ik heb mijn buttplug" maar die ging nergens over, dus is prima dicht
We houden hem in de gaten.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:29 schreef imported_sphinx het volgende:
verdient die 'fukturktopic' nog geen ban?
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We houden hem in de gaten.![]()
Dit heeft een collega opgepakt geloof ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
En dan maar zeggen dat ik veel openKan die gast niet chemisch verwijderd worden ?
Maandag 14:18: Me moeder die in haar string+bh staat te dansen op 1 DING
Maandag 16:37: Ik heb mijn moeder...
Maandag 16:40: Ik heb Janetje....
Maandag 16:41: Ik heb Yvonne....
Maandag 16:54: Ik heb een potje met vet....
Dinsdag 09:24: Ex die me terug wilt
Dinsdag 11:43: Extreems links/linkse facisten/boom knuffelaars/geiten sokke
Dinsdag 12:49: Per ongeluk sexsite's intypen tijdens werk
Wiens slechte kl00n is dit![]()
Done. Zelf ook niet ingaan op uitlatingen e.d.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:09 schreef Daniel.J het volgende:
Buikgriep is best klote <groot topic>
Graag even opschonen en de dooverwensers/impersonators eruit vegen?
Ik snap niet wat men bezielt ben ik nu zo interresant om mij constant op fok te lopen etteren
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
En dan maar zeggen dat ik veel openKan die gast niet chemisch verwijderd worden ?
Maandag 14:18: Me moeder die in haar string+bh staat te dansen op 1 DING
Maandag 16:37: Ik heb mijn moeder...
Maandag 16:40: Ik heb Janetje....
Maandag 16:41: Ik heb Yvonne....
Maandag 16:54: Ik heb een potje met vet....
Dinsdag 09:24: Ex die me terug wilt
Dinsdag 11:43: Extreems links/linkse facisten/boom knuffelaars/geiten sokke
Dinsdag 12:49: Per ongeluk sexsite's intypen tijdens werk
Wiens slechte kl00n is dit![]()
-edit-quote:
Bedankt bio, ik was net even naar de stad, zal nu weer even mn topics afgaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Done. Zelf ook niet ingaan op uitlatingen e.d.
Ik hou het topic in de gaten.
En dicht enzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:39 schreef tong_poh het volgende:
Waar slaat dit topic nou op?
Schijt hier alle limburgers in hun bek
yvonne pijpen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Als ik later groot ben, hoe word ik dan mod?![]()
Ja ik had danny dusquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:06 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Late reactie, maar dank je wel namens mij en ik denk alle limburgers![]()
Goed teken toch ^^quote:
Ik kijk er even naar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef bugeye1 het volgende:
klacht over mezelf, steeds Hehe zeggen
loopt denk ik uit de hand.
Sorry, ik wilde gewoon ontopic reageren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef bugeye1 het volgende:
Ik had ook eigenlijk niet meer moeten reageren maar ik ben er echt strontzat van dat gestalk van die 2 figuren, ik kan ook nergens posten zonder dat die 2 als hongerige katten achter me aan komen lopen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef bugeye1 het volgende:
gezellig topic, jammer dat ik niet meer kan postenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef bugeye1 het volgende:
Geeft niks, daar hangen we hiervoor rond..quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:22 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik had ook eigenlijk niet meer moeten reageren maar ik ben er echt strontzat van dat gestalk van die 2 figuren, ik kan ook nergens posten zonder dat die 2 als hongerige katten achter me aan komen lopen..
Maar verder sorry dat je moet opruimen Janetje.
het kan nog altijdquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:22 schreef Stommie het volgende:
[..]
gezellig topic, jammer dat ik niet meer kan posten![]()
Ik heb een Pm systeem, als je een echte vent bent zet je het daar voort en wel met normale toon.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde gewoon ontopic reageren.
Ik zet de discussie met DJ ergens anders wel voort.
Right. En dan na een week of twee zeggen "maar dat heb ik helemaal niet getypt!! Hackers!! Impersonators!!"quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:29 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik heb een Pm systeem, als je een echte vent bent zet je het daar voort en wel met normale toon.
Jazeker.quote:
Eens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef Daniel.J het volgende:
Janetje is okay.
Die anderen ook wel trouwes hoor!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef Daniel.J het volgende:
Janetje is okay.
Geloof jij het?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef TwyLight het volgende:
Maar janetje heeft tieten
Ik geloof dat ookquote:
[... post ze met rooie oortjes...]quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Janetje het volgende:
Ok ok, genoeg weer met het bespreken van de KLB-modjes..![]()
Of ze nou tieten of piem0ls of beiden hebben zoals S-F... we kunnen er ook niks aan doen.
Je bent gewoon jaloers op mijn volle G cupquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Janetje het volgende:
Ok ok, genoeg weer met het bespreken van de KLB-modjes..![]()
Of ze nou tieten of piem0ls of beiden hebben zoals S-F... we kunnen er ook niks aan doen.
Hihihihihi... hihiquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
[... post ze met rooie oortjes...]![]()
Ahuhquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn volle G cup![]()
quote:
ik ben er weerquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:19 schreef Stommie het volgende:
of stilte voor de storm!
zeg dadelijk krijg ik er wweerd de schuld van terwijl ik een tr heb aangemaaktquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:30 schreef bugeye1 het volgende:
Fok is verslavend..
onsmakelijke plaatjes hier
Ja ik zag het alquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:30 schreef bugeye1 het volgende:
Fok is verslavend..
onsmakelijke plaatjes hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was jij toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef Geqxon het volgende:
BazzieK, ik gok schandknaap.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:35 schreef BazzieK het volgende:
Surveillance-Fiets wat doe je, mijn kwaliteitstopicHet is nog geen decemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En kap eens met die slowchat !Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
OMGquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef brood_korst het volgende:
YES !
Ik ben terug op fok :=D
Jullie mogen allemaal blij zijn nu
Is dat grapje nu nog niet genoeg gemaakt.quote:
zal ik hier dan ook maar cookiemonster plaatsen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:11 schreef brood_korst het volgende:
IK WAS ME POTJANDOSIE VANMIDDAG TOCH GEBANNED
Omdat ze dachten dat ik een cloontje was.
Ik eet dan wel veel ijsen maar ik ben geen kloontje
8ste ban alweer
Denk maar niet dat je daarmee op de 1e plek staat qua bansquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:11 schreef brood_korst het volgende:
IK WAS ME POTJANDOSIE VANMIDDAG TOCH GEBANNED
Omdat ze dachten dat ik een cloontje was.
Ik eet dan wel veel ijsen maar ik ben geen kloontje
8ste ban alweer
Oh nee! Welke gerrit staat op mij voor danquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:32 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je daarmee op de 1e plek staat qua bans
-sandstorm-quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:42 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Oh nee! Welke gerrit staat op mij voor dan![]()
Ga k hem op ze potje rossen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |